Ik wil toch even een onderwerp plaatsen, want ik ben er niet helemaal gerust op. Bij de nacontrole zei de gyn dat het niet erg was als ik nog vloeide, als het maar niet meer werd. Het is de afgelopen weken niet meer geworden, maar ook niet minder... Ook heb ik best wel regelmatig wat menstruatie kramp. Ik dacht eerst dat ik ongi was, maar het lichte ongigevoel duurt nu ook al zo'n drie weken. Zijn er meer meiden die ook zo lang hebben gevloeid, of het ongigevoel herkennen?
ik vloei ook nog of bloed ik weet niet hoe ik het moet noemen, heb tegelijk met jou een onderwerp geopend haha heel toevallig. het is nu meer dan 9 weken terug en k bloed nog steeds. Weet niet of het nu ongesteldheid is of niet. heb na 7 weken wel een spiraaltje laten zetten.
Hoi Marscha, Het vloeien kan bij jou ook heel goed door het spiraaltje komen hoor! Toen ik mijn spiraaltje had laten plaatsen heb ik wel 6 maanden lang bijna dagelijks een beetje gevloeid. Vloeide je nog toen je het spiraaltje liet plaatsen, of is het daarna weer begonnen?
Het zou heel goed kunnen dat het dan door het spiraaltje komt. Irritant he, die onzekerheid. Ik maak me best wel zorgen of er niet nog iets achter is gebleven. Is er verder niemand die ook zo lang heeft gevloeid?
Tijdens de nacontrole vloeide ik ook nog een heel klein beetje ( was meer nog wat oud bloed ) Mijn vk vond 8 weken de max. zou ik daarna nog vloeien moest ik even naar de huisarts van haar
Hebben ze nog een echo gedaan bij de nacontrole? Met 6 weken had ik nacontrole, ik vloeide ook nog, en op de echo bleek dat er nog een stukje placenta was achter gebleven. Dat hebben ze met een nacurretage nog moeten verwijderen.
Bij de nacontrole is geen echo gedaan. Had ik wel prettiger gevonden! Nu sinds twee dagen niet meer gevloeid. Zal je altijd zien! Hopelijk blijft het zo...