kraamvogel of omring, omgeving west friesland

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door oxbow, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik ben nu ruim 12 weken zwanger van de vierde en moet nu toch aan de kraamzorg gaan denken.

Nu hebben we altijd de omring gehad en ben daar op zich wel tevreden over, behalve dan hoe het bij de tweede gegaan is, maar dat lag meer aan de organisatie dan aan de kraamverzorgende want die waren super.

Nu moet ik dus gaan beslissen welke organisatie ik neem.
    Ind e eerste instantie had ik zoiets ik ga weer voor de omring, maar ik begin nu toch te twijfelen aan de kraamvogel, omdat dat er ook wel goed uitziet als ik het foldertje lees.

Wie hadden jullie en waren jullie tevreden over de organisatie

2. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Wij hadden bij de 3e de kraamvogel en alles ging prima!, zodra ik uit het ziekenhuis kwam, stond de kraamverzorgster voor de deur,had gekozen voor een oudere kraamverzorgende en dat was een hele goeie.

Met de ommering heb ik geen ervaring.

3. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik woon in noordholland, weet niet of de regio ook nog uitmaakt.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    miss40, er staat westfriesland ;) maar goed, ik heb beide keren omring gekozen maar omdat mijn schoonmoeder bij ons kwam kramen die daar zat.

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik had de kraamvogel... Ik had echt zon lieve vrouw vond het zo jammer dat ze weg ging.

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hier 2x de kraamvogel gehad.
    En de organisatie is erg goed dat merk je aan alles.

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    kraamvogel 2 keer hier gehad en echt super! Goede organisatie lieve meiden en als je een luxe pakket hebt bij je zorgverzekering kan je 15 uur extra kraamzorg krijgen had ik met de 2e, erg fijn!

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Kraamvogel is top. Wij hadden een oudere vrouw van de kraamvogel. En bij een volgende wil ik haar weer. Heb dit gelijk tegen d'r gezegd.
    Woon in Drenthe, zelf kwam zij uit friesland. Was niemand in de buurt. Was een drukke periode. . En ze mocht van mij later beginnen, omdat ze goed 3 kwartier-uur moest rijden. Beetje tegemoet koming. En stiekum mis ik haar soms wel hoor...

9. oxbow

oxbow Niet meer actief

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

Heb besloten om nu eens voor de kraamvogel te gaan, ben heel benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.
    de omring is ons opzich heel goed bevallen de afgelopen 3 keer, alleen met de tweede hebben we wat opstart probleempjes gehad, maar ook dat is toen goed gekomen en had geen grote invloed op de kraamtijd toen.

10. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hier ook kraamvogel!

Deel Deze Pagina