Naar carnavalsoptocht met peuter, wat voor transport?

Discussie in 'De lounge' gestart door caromama, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nee, niks ergs, wel eng:D Ik heb aan de zwangerschappen en bevallingen een achterwandverzakking overgehouden. Dat gaan ze verhelpen (lees in mn kruis snijden:$:$) en ze gaan ook mn bekkenbodemspier inkorten. Mn man is voor de gelegenheid 5,5 week thuis aangezien ik 6 weken lang max 1 kg mag tillen en das wel erg lastig met 2 van die druktemakers.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow das een goeie tip. Als het niet regent ga ik daar ook met kinderwagen heen

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    wow,dat is toch een heftige operatie meid,niet niks!!
    En precies wat je schrijft ja,lijkt me erg eng...bekkenbodemspier inkorten:$,brrrrr.
    Heeeel veeeel sterkte voor jullie,ook voor je man,die mag nu het huishouden draaiende houden he!
    Zal denk ik voor de kids ook wel even heftig zijn als mam ze niet zomaar kan optillen of uit bed halen enzo.
    Rust goed uit daarna,en ik hoop dat je snel weer aansterkt!

Liefs Petra

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dankjewel. Zie er ook als een berg tegenop. Is helemaal geen plek waar ik wil dat ze met messen komen:D Voor de meiden is het ook gek ja. eerst paar dagen ziekenhuis natuurlijk en daarna mag er niet zomaar bovenop mama gedoken worden. Vind het best eng om op de bank te gaan liggen dan (zitten zal er nog niet bij zijn, auw) met het risico dat er ineens eentje vanaf de andere helft (hoekbank) bovenop me duikt. En voor mn man gaat het flink druk worden. Haha, krijgt ie misschien toch nog s wat respect voor me:D

5. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Oja, da's ook een goeie plek ja, maar nog wel druk denk? Ik zit te denken aan bij t station in de buurt, is voor de lopers ook leuk, omdat er daar bijna niemand staat :cool:

Heb er vanaf 't begin 10 jaar gewerkt... Dus, effe denken, tot 2007 zou dat zijn... Heb er tussendoor nog wel wat vastenavenden gewerkt, gewoon supergezellig! Enne, ik begin er niet alleen altijd, ik blijf vaak de hele tijd daar hangen :D haha! Alle bekenden en familie komen daar voorbij, dus hoef ik verder nergens anders naartoe ;)

Moet wel zeggen dat ik vorig jaar amper ben weggeweest, alleen vrijdags en zondags en vastenavendmiddagen ivm bekkenpijn, dan zat ik lekker op m'n krukkie, dit jaar 1 zondagmiddag geweest, en de vastenavend ga ik 's middags met G. op stap, maar die vind t niet zo leuk dat ie niet rond kan kruipen, haha!

Wie weet komen we elkaar wel tegen ;) Neem je een bosje tulpen mee? ;)

Deel Deze Pagina