Wij wouden eind september nog een dag of 8 naar Mallorca met de kleine man van 3,5 jaar oud. Nu zie ik plaatsen als Alcudia, Cala dór en Palma voorbij komen....kan iemand me advies geven of zijn/haar ervaringen? Alvast heel erg bedankt!
Hoi, Mallorca is een prima eiland voor kleine kindjes maar ik zou, mits je de massatoerisme wilt vermijden, kiezen voor de oostkust of het noorden. Ik ben zelf in Cala d'or geweest en dat was prima. Ik heb je een pb gestuurd! groetjes Agnete
Wij zijn in september 2008 (toen nog zonder kind) maar Club Martha's in Cala D'or geweest. Echt super daar! Mooie kamers, onlangs gerenoveerd. Met woonkamer, slaapkamer en keuken. Mooi zwembad, leuk nederlands animatie team. Echt super. Wij wilden nu misschien weer terug met ons zoontje van 10 maanden, maar in de week dat wij wilden gaan zaten ze al vol volgens mij. Maar het is zeker het proberen waard!
Wij gaan zondag naar Santa ponsa, het strand is daar mooi breed en het water loopt geleidelijk af. Cala d'or vond ik niet zoveel aan. Alcudia vind ik ook een leuke plaats, strand is wel daar sneller diep
Ik ben afgelopen zondag terug gekomen uit Mallorca, Ik zat met mijn zoontje van 2 jaar in cala d'or en we hebben een heerlijke vakantie gehad.
Wij zijn in de zomer van 2008 met ons toen 10 maanden oude dochtertje naar Alcudia geweest in hotel Alcudia Gardens. Is toen heel goed bevallen! Lekker rustig, maar toch genoeg te doen. Qua zwembad zou ik nu voor een peuter dit hotel niet kiezen, omdat mijn dochtertje graag glijbanen e.d in het water heeft...
Ik zou zeker kiezen voor Santa Ponsa. Stranden zijn daar (vind ik) veel mooier dan cala d'or en zeer kindvriendelijk!
Wij zijn afgelopen mei naar Alcudia geweest. Is uitstekend bevallen met Snuit die toen 6 maanden was. Voor een peutertje ook prima denk ik zo. Wij zaten in Alcudia Garden en dat was echt top. Heerlijk all incl en toch een 2 kamer appt met een keukentje. Heerlijk gewoon
Oh en Palma zijn we tijdens de zwangerschap geweest, dat was een verschrikking. Allemaal discotheken. Die zijn weliswaar buiten het seizoen dicht maar er is dan ook meteen niets meer te beleven...
Palma is volgens mij echt niet leuk met een peuter. Het zuiden van mallorca is sowieso wat meer gericht stappen en feesten. Er komen nu overigens al wel aardig wat aanbiedingen binnen voor Mallorca voor 2e helft september! Groetjes