meis, lekker (in overleg natuurlijk) thuis blijven nu! Die twee weekjes kunnen ze je heus wel missen, en je hebt meer dan genoeg inzet getoond. Ik zou als ik jou was een afspraak met de arbo plannen, aangeven dat het gewoon niet meer gaat, en lekker wat eerder van je verlof gaan genieten!
Ik kan rond 13.00 mijn leidinggevende bellen. Heeft iemand nog tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Wat ik het beste aan kan geven? De arboarts was vanmorgen niet bereikbaar die was vrij. Ik moet eigenlijk morgen weer een halve dienst draaien en zie er eigenlijk tegen op dat ze gaat zeggen dat ik die dienst moet draaien en dat ik dan gewoon werkzaamheden die te zwaar zijn uit handen moet geven. Maar zelfs thuis op een bureaustoel zitten is te zwaar dus laat staan op mijn werk. Als jullie nog tips hebben wat ik het beste kan zeggen, deze zijn altijd welkom. En ik hou jullie verder op de hoogte. Groetjes Sabrina
Uh, in dat geval zou ik zeggen "Ik vind het echt heel vervelend en zou het liever anders zien, maar ik ben bang dat ik me ziek moet melden, ik kan het echt niet meer. Ondersteunend aanwezig zijn is me al te zwaar, want als ik thuis op de bureaustoel zit krijg ik al last van mn rug(?)" Ik heb toen ook aangegeven dat ik niet wist hoe ik op 't werk moest komen; fietsen lukte me niet meer en gelukkig was mn man zo standvastig dat hij zei "Ik ga je niet brengen! Als je niet eens zelf auto kan rijden naar je werk, dan mag je van mij niet meer gaan werken"
Ik zou me gewoon ziekmelden. Bellen en uitleggen dat het echt niet meer gaat, dat je graag zo snel mogelijk een afspraak met de arbo wil, maar nu echt niet kan komen werken omdat je te veel klachten hebt. Maak je geen zorgen joh, ze weten toch al van je klachten en dat je zwanger bent! Succes!
Wat ben ik toch een muts om mezelf de hele dag zorgen te maken over wat de leidinggevende zou zeggen. Ik belde der op en ze gaf zelf al aan dat ze me voor 100 procent heeft ziekgemeld en dat ik gewoon moet gaan genieten en rustig aan moet doen. Als er wat is kon ik altijd even bellen gaf ze aan. Dat viel echt reuze mee. En nu gaan genieten van de laatste zware loodjes! Ik wil nog wel een keer proberen langs te gaan bij mijn collega's om een kopje thee te gaan drinken om het toch nog even goed af te sluiten. Maar hier wacht ik nog even mee. Ik moet eerst maar even rust krijgen. Bedankt meiden voor jullie tips. Daardoor ging ik al iets geruster het gesprek aan. Groetjes
Goed zo!! Fijn dat je de beslissing hebt genomen. Joh je hebt tot 32 weken doorgewerkt dat is lang hoor! Je werkt ook in de zorg toch? Lekker tot rust komen nu... Ik ga binnenkort ook nog 's thee drinken op mn werk want ik ben ook zonder te weten dat 't mn laatste werkdag was, weggegaan. Daarna lukte het gewoon niet meer. En het duurt nogal een paar maanden voor ik weer aan 't werk ga ( April! Ivm ouderschapsverlof ) dus een kopje thee vind ik dan ook wel geslaagd/gezellig...
Ik werk ook in de zorg. En ik ga zoals het er nu naar uitzie half maart weer werken. Ik voel mezelf gelijk een stuk beter nu ik weet dat ik tijdelijk niet meer hoeft te werken. Zo kan ik goed uitrusten voor de bevalling. Groetjes
He fijn dat je het achter de rug hebt en nu lekker kan gaan cocoonen! Hopelijk kan je ondanks je klachten toch nog genieten van je verlof!
Goed gedaan meis! Lekker thuis blijven en voor je kleintje zorgen en uitgerust zijn op de komende bevalling. Succes!! P.S. Gaat alles nog goed met je?
Hoi, Nu ik zelf mijn eigen tijd kan indelen thuis gaat het stukken beter. Ik kan nu echt gaan genieten van de laatste weken. Groetjes Sabrina