Komende mei of zomervakantie willen wij graag met ons gezinnetje op vakantie, maar ik ben een beetje inspiratieloos Het oorspronkelijke idee was om naar centerparcs te gaan. Leuke huisjes, niet te ver van huis, maar wel even helemaal weg en veel leuks voor de kleine man. Maar de prijzen in de vakantieperiode vallen me wel een beetje tegen haha. En laten we jammer genoeg nou vastzitten aan de schoolvakanties Heeft iemand misschien nog tips om heen te gaan in nederland of vlak over de grens?
ipv centerparcs misschien een landal park, RCN of roompot park, die zijn al iets goedkoper. anders kunnen je kijken of je particulier iets kunt huren, via belvilla ofzo. ook heb je soms leuke huisjes of stacaravans te huur op campings.
Wij hebben geboekt op bungalowpark/camping Marveld voor een 8 persoons bungalow betalen we 1350 voor 7 nachten ik vind dat nog wel meevallen. Marveld
Weet niet hoe de prijzen zijn in de zomer. Maar je hebt ook huisjes vlakbij beekse bergen. Is een park van libema. Je krijgt dan gratis toegang tot oa beekse bergen