Vandaag bij de verloskundige geweest en die bleef maar tegen Thomas zeggen dat ze even zijn broertje's hart ging luisteren en toen ze het had gevonden zei ze 'hoor je je broertje al' maar ik ben pas 12,5 week! Het is nog helemaal niet bekend. Vond het maar een beetje raar...
Nou we zullen zien haha Zei al nou mama vind een zusje ook heel leuk voor je. Toen zei ze van dat kunnen ze zien bij de 20 weken echo. Aardige vrouw maar wel een beetje vreemd. Misschien wil thomas heel graag een broertje en voelde ze dat aan haha
Beetje vreemd idd, straks wordt je zoontje boos als het een zusje blijkt te zijn omdat de vk dat had beloofd... Misschien ging het wel per ongeluk, ze zeggen ook altijd 'hij' om het makkelijk te houden.
ze zeggen idd altijd hij tegen de baby, maar het was iets handiger geweest als ze had gezegt dat ze het hartje van de baby ging luisteren. wij weten het geslacht wel maar hebben het niet tegen alyssa gezegt (ivm verspreken van haar kant) en de vk weet dat ook en zegt altijd de baby. ik zou het de volgende keer ff tegen je vk zeggen dat je dat niet zo fijn vind en vragen of ze gewoon baby wil zeggen. liefs doris
Nou is Thomas bijna een jaar dus broertje of zusje begrijpt hij nog niet laat staan dat ik zwanger ben. Maar misschien omdat ik al een zoontje heb zegt ze automatisch broertje
als je een echo hebt van tussen de 12 en 14 weken waarbij je het kindje ziet van de zijkant wil ik best wel even meekijken.
Maandag krijg ik de echo dus dan zal ik het hier even plaatsen. Eerste echo is van 10,5 week dus dat is te vroeg. Hoe kan je dat dan zien trouwens
lees het nub topic maar even door bij Onderzoeken en Echo's. Ik kan geslachtsbepalingen doen vanaf 12 weken tot maximaal 14 weken.
Oeh spannend! Ik ben er van overtuigd dat het een meisje is, bij Thomas dat het een jongen. Dus ben erg benieuwd! Zal maandag gelijk was sturen, doe dat dan wel via PB
dat is goed, probeer wel een echo van het zijaanzicht van het kindje te krijgen waar de rug redelijk gestrekt is en ook de billen en een deel van de benen nog zichtbaar zijn. (pff wat een eisen he, maar zo kan ik een meest betrouwbare uitspraak doen)