Hoi, Vandaag is de eerste keer dat ze diepvriesgroente krijgt maar hoeveel blokjes niet ii gebruiken? Ze is 10 maanden.
blokjes waarvan? geef je iets van spinazie? gewoon zodat je een bakje vol hebt, geef je er ook aardappels oid bij of alleen de groente?
Blokjes diepvriesgroente. Wilde vandaag spinazie proberen met een aardappeltje. Maar geen idee hoeveel blokjes ik moet gebruiken...
ligt er ook nog aan welke blokjes je hebt , van Iglo zijn kleine schijfjes en van bijv huismerk zijn best grote rolletjes , daarvan deed ik er 3 ontdooien en dan mengen met aardappeltjes soms bleef er iets over , soms niet en anders gewoon een klein kommetje vol en dan ook mengen met aardappelen
Gewoon op gevoel wat pakken. Maakt niet zo veel uit hoeveel het is neem ik aan... Je weet zelf het beste hoeveel je kindje eet.
Inderdaad, pak wat op gevoel, en beter iets te veel dan te weinig. Als er nog over is, dan kan je het zelf opeten
Ahh dat bedoel je. Ik zou ook op gevoel een goede verhouding maken en dan zelf de restanten opeten (jum, spinazie )
ik gebruik er 3....met aardappeltje erdoor..en dan wel nog ene groente erbij, stukken wortel ofzo en vis erbij