hoeveel blokjes?

Discussion in 'Voeding' started by Lt20, Jun 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hoi,

Vandaag is de eerste keer dat ze diepvriesgroente krijgt maar hoeveel blokjes niet ii gebruiken? Ze is 10 maanden.

2. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik begrijp je vraag niet, volgens mij is er een stukje weggevallen?

3. Maia

Maia Niet meer actief

blokjes waarvan? geef je iets van spinazie? gewoon zodat je een bakje vol hebt, geef je er ook aardappels oid bij of alleen de groente?

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Blokjes diepvriesgroente. Wilde vandaag spinazie proberen met een aardappeltje.

Maar geen idee hoeveel blokjes ik moet gebruiken...

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ligt er ook nog aan welke blokjes je hebt , van Iglo zijn kleine schijfjes en van bijv huismerk zijn best grote rolletjes , daarvan deed ik er 3 ontdooien en dan mengen met aardappeltjes soms bleef er iets over , soms niet :)
    en anders gewoon een klein kommetje vol en dan ook mengen met aardappelen

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Gewoon op gevoel wat pakken. Maakt niet zo veel uit hoeveel het is neem ik aan... Je weet zelf het beste hoeveel je kindje eet.

7. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Inderdaad, pak wat op gevoel, en beter iets te veel dan te weinig. Als er nog over is, dan kan je het zelf opeten ;)

8. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ahh dat bedoel je. Ik zou ook op gevoel een goede verhouding maken en dan zelf de restanten opeten (jum, spinazie :D)

9. fafje

fafje Niet meer actief

ik gebruik er 3....met aardappeltje erdoor..en dan wel nog ene groente erbij, stukken wortel ofzo en vis erbij

Share This Page