hallo ffies een vraagje ik ben zoals jullie zien nog steeds niet ongie mijn man en ik vrijen natuurlijk gewoon door..maar stel dat ik in deze dagen bevrucht raak ,,, want ik weet immers niet precies waneer mijn ei is..omdat mijn lichaam zijn regelmaat weer moet vinden! dan word ik nog niet ongie ...zo ingewikkeld sorry dames snappen jullie het?
tja...gebruik ovutests of temp om te bepalen of je nog een ei moet krijgen of 'm al gehad hebt...en word je zwanger, dan laat je de echo gewoon bepalen hoe lang je dat al bent....Je kunt ook gewoon elke week een zwangerschapstest doen tot íe posi is natuurlijk...en dan ben je dus een week of vier zwanger...
Nee, dan wordt je idd niet ongie. Lastig. Je kunt wel idd zoals Tezzz zegt wekelijks een zwangerschapstest doen. Maar dat wordt een beetje duur, hoewel ze op Internet voor weinig geld verkrijgbaar zijn. Het kan zijn dat je een menstruatie overslaat. Misschien even afwachten tot over twee weken en dan een bezoekje aan de HA? Of proberen met temperaturen of ovulatietesten je ei te vinden. Maar ja, die kan ook al geweest zijn natuurlijk. Er zit denk ik weinig anders op dan afwachten. En testen kan altijd natuurlijk.