een vraagje aan de dames

Discussion in 'Zwanger worden' started by music4life, Oct 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hallo
    ffies een vraagje
    ik ben zoals jullie zien nog steeds niet ongie
    mijn man en ik vrijen natuurlijk gewoon door..maar stel dat ik in deze dagen bevrucht raak ,,, want ik weet immers niet precies waneer mijn ei is..omdat mijn lichaam zijn regelmaat weer moet vinden! dan word ik nog niet ongie ...zo ingewikkeld sorry dames snappen jullie het?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    maar wat is dan je vraag?

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nee als je zwanger bent wordt je ook niet ongie meer.
    Dus dan heb je een lange cyclus van 9 maanden!

4. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Wat is precies je vraag?

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tja...gebruik ovutests of temp om te bepalen of je nog een ei moet krijgen of 'm al gehad hebt...en word je zwanger, dan laat je de echo gewoon bepalen hoe lang je dat al bent....Je kunt ook gewoon elke week een zwangerschapstest doen tot íe posi is natuurlijk...en dan ben je dus een week of vier zwanger...

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nee, dan wordt je idd niet ongie. Lastig. Je kunt wel idd zoals Tezzz zegt wekelijks een zwangerschapstest doen. Maar dat wordt een beetje duur, hoewel ze op Internet voor weinig geld verkrijgbaar zijn.
    Het kan zijn dat je een menstruatie overslaat. Misschien even afwachten tot over twee weken en dan een bezoekje aan de HA? Of proberen met temperaturen of ovulatietesten je ei te vinden. Maar ja, die kan ook al geweest zijn natuurlijk.

Er zit denk ik weinig anders op dan afwachten. En testen kan altijd natuurlijk.

Share This Page