Wie heeft er ook maar 1 werkende eierstok?

Discussion in 'Zwanger worden' started by jolie, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Vandaag te horen gekregen in het ziekenhuis dat ik maar 1 werkende eierstok heb :cry: Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die het ook heeft en of ze mij kunnen vertellen of ze op de normale manier als nog zwanger zijn geworden. Maandag moet ik weer naar de gyna en dan hoor ik pas hoe of wat, wie kan mij het weekend door slepen zonder stress? Liefs Jolie

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    een collega van mij heeft 1 eierstok,de andere is verwijderd ivm een cyste.
    ze heft gewoon kinderen gekregen op de natuurlijke manier zonder medische hulp.

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was 5 weken zwanger van de eerste, maar helaas bleek ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Hierdoor is er ook één eileider verwijderd, dus ik heb er momenteel jammer genoeg ook maar één.
    We zijn weer druk begonnen met ´klussen´ en hopen dus dat het snel raak is. De gynaecoloog bij mij in het ziekenhuis zei dat ik me geen zorgen moest maken met één eileider. Je kan even goed makkelijk zwanger raken met één eileider. Het kwam er op neer dat je in % nog ruim 80% kans hebt om zwanger te raken.

Inmiddels staan wij er weer positief tegenover en gaan er gewoon weer voor. Dus meid, maak je niet al teveel zorgen, er zijn zoveel vrouwen zwanger geworden met één eileider.

Heel veel suc6! Hou me op de hoogte!

Liefs Joyce

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Mijn zus heeft maar 1 eierstok, maar heeft met die ene wel een kind gekregen. (vrij snel ook)

5. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Joyce bedankt voor je lieve berichtje. Ik hou je zeker op de hoogte. Jullie ook heel veel succes. Liefs Jolie

6. Niet meer actief

hoi meis
    ik heb ook 1 werkende eierstok
    en als ik niet helemaal vol met verklevingen zou zitten ivm operatie dan had ik gewoon zwanger kunnen raken zeggen de artsen
    dus als alles verder oke is bij jou
    dan kun je met 1 eierstok ook zwanger raken
    succes meid
    hopelijk is het snel raak ;) ;)

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had inderdaad ook een verkleving in mn eileider.
    En de artsen hebben mij ook verteld dat ik gewoon weer zwanger kan worden.
    Helaas hebben de :evil: zich weer laten zien, dus we gaan weer voor de volgende ronde.

Suc6 meiden!

Liefs Joyce

8. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Joyce heb jij wel een regelmatige cyclus?

9. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ikzelf heb dan wel 2 "goede"eierstokken maar ik heb hier (en op andere site) zoveel verhalen gelezen van vrouwen met maar 1 eierstok die gewoon op de normale manier zwanger zijn geworden en vaak nog sneller dan vrouwen met 2 wel goed werkende eierstokken....

zoals ik het begrepen heb is het zo dat als je maar 1 werkende eierstok hebt de werkende eierstok het "werk"van de andere overneemt (mits er geen verklevingen e.d zijn natuurlijk) en de kansen bijna net zo groot zijn als bij andere vrouwen met 2 eierstokken...

heel veel succes met zwanger worden meid...

10. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Toen mijn moeder zwanger was van mij, kwam ze er achter dat ze maar 1 eierstok had.

Gr.

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

Sep 1, 2006
    1,746
    0
    0
    Noord-Holland
    Tinkerbel,

Ik heb gelukkig wel een regelmatige cyclus, gewoon 28 dgn.
    En na de operatie zijn daar geen veranderingen in gekomen.
    Dus daar ben ik echt ontzettend blij om! Zit nu in mn 2e ronde en ik voel me eisprong er al aankomen.
    Hopelijk is het raak, maar dat is nog even afwachten...

Liefs Joyce

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik heb zelf wel 2 eierstokken, maar 1 eileider.

Voor zover ik weet neemt de andere alles over, dus zal het echt niet uitmaken.

Ik was met 1 eileider de 2e ronde zwanger!

Succes.

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb ook maar 1 eierstok. Kreeg het te horen toen ik op de operatietafel lag ve keizersnede van me dochter. Bij haar was ik na 5 maanden zwanger, bij mijn zoontje na 3 maanden. Toen werkte die ene duidelijk vr 2 ! ;)

14. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik heb weer hoop, dank jullie wel voor jullie berichtjes.
    De gyna zei dat het het geen probleem zou opleveren, dus we kunnen nu 3 maanden rustig aan doen, even niet meer naar het ziekenhuis. Als we over 3 maanden nog niet zwanger zijn gaan ze een kijkoperatie doen.
    Dus we houden moed dat dat niet nodig zal zijn.

15. Yasmine

Yasmine Actief lid

Jul 14, 2006
    252
    0
    0
    Ik heb dus nu 1 werkende eierstok. Als ik dit zo alles lees krijg ik ook weer hoop!

Share This Page