Naar de dokter hiermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Valora, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    dat moet je even naar de doktor , denk zelf ene flinke hersen schudding maar je kan maar beter even laten controleren

2. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ja tuurlijk moet je hierme naar de dokter. Gelijk afspraak maken

3. Evientje

Evientje Niet meer actief

Naar de dokter, even laten controleren, wat van buiten meevalt kan van binnen erger zijn, juist bij hoofdletsel.
    Heb je dat advies niet gekregen bij de EHBO van het park? Met een briefje wat daar is gedaan? Volgens mij moeten ze daar namelijk ook 'calamiteiten' verslagen maken, daar hoort dan overigens ook de naam van de arts (ook al was het in zijn vrije tijd) op te staan.

4. Valora

Valora Niet meer actief

Bij de EHBO is eigenlijk niets gedaan. Mijn man heeft mijn gegevens doorgegeven en ze raadden me wel aan naar een arts te gaan als ik hoofdpijn kreeg ofzo, maar ik weet niets van een calamiteitenverslag.

5. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik zou ze dan toch even bellen om het verslag op te laten sturen (jouw gegevens hebben ze daar onder andere voor nodig), mocht je er lang last van hebben of bijvoorbeeld met een hersenschudding ziek voor moeten melden (even zonder het stukje schrik meegenomen) dan kan je in ieder geval terugverwijzen naar het verslag. Nu heb je in principe niks als alleen het verhaal van jouw en je man dat het daar gebeurd is. (Hebben ze mij ooit eens bij een vakantiepark verteld, en bij de BHV/vca)

Is overigens vaak niet meer als een half a4tje.

Deel Deze Pagina