Het zit me niet lekker....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Djingo, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

We zij nu in onze 1e ronde bezig voor een 2e kindje. Ik ben vandaag 3 dagen overtijd. Ik ben niet ongesteld, maar de zwangerschapstest is negatief.
    Ik heb hier helemaal geen lekker gevoel over. Ik ben zo bang dat het een hele tijd gaat duren voor ik ongesteld ga worden of dat het überhaupt niet meer komt.
    Dit is niks voor mij. Toen ik bij onze dochter stopte met de pil had ik gewoon gelijk weer een nette cyclus van 28 dagen.
    Wie kan me moed in praten?

2. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik begrijp dat je niet lekker zit nu maar het zijn nog maar 3 dagen. Ben je weer aan de pil gegaan na de geboorte van je dochtertje?
    Ik denk niet dat er wat ernstigs aan de hand is, zeker niet als je bij je eerste zo snel zwanger werd!

3. Joycevanerp

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een cyclus na de pil kan iedere keer na iedere stop verschillen dus zo gek is het niet. Meerdere symptomen kunnen hier ook in mee spelen zoals warmte buiten, stress e.d.

4. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat maakt je zo onzeker hè, dat wachten. Hier ook in hetzelfde schuitje; geen ongi en geen posi-test. Ik ben vanmorgen bij de HA geweest en volgens hem is er vaak rond je NOD nog erg weinig HCG (ik dacht meteen aan de vele posi testen die ik steeds hier voorbij zie komen en al voor NOD gedaan zijn, maar ach) Volgende week mag ik terugkomen en mocht ik dan nog niet ongi zijn en geen posi-test hebben, kijkt hij verder. Misschien fijn om ook contact op te nemen met je HA?

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Je cyclus kan schommelen, zeker als je net pil gestopt bent, maar ook door stress oid, dqt kan allemaal invloed hebben, of zomaar ineens een langere cyclus tussendoor kan ook, is helemaal niet raar.. Geduld, moeilijk ik weet t maar je hoeft er niet direct voor na de ha

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Als je echt pas net met de pil bent gestopt, moet je cyclus gewoon weer even op gang komen. Dit gaat soms heel rap zoals bij je eerste zo te horen maar behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst zullen we maar zeggen. En dat is niet leuk maar helaas niets aan te doen. Succes! Hoop dat je cyclus alsnog snel goed op gang komt.

7. SabHout

SabHout Niet meer actief

Sorry maar 3 dagen is echt nog niks.... Er zijn hier meiden die maanden lang moeten wachten! Niet nu al stressen! Nergens voor nodig en zonde van je energie. Bij mij duurde het ook 2 maanden voordat de eerste menstruatie op gang kwam. Het kan per pilstop verschillen. Dus meteen een goede cyclus de vorige keer zegt niks over nu. Sommige vrouwen zijn in ronde 1 zwanger na pilgebruik en bij de volgende pas na 1,5 jr. We zijn geen machines :p (gelukkig maar). Dus relaxt en probeer jezelf niet gek te maken!

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik had voor mijn zoontje ook regelmatige cyclus.
    Nu allerminst. De gyn zei dat het niet uitmaakt wat het in verleden geweest is. Een bevalling bijv. kan alles door de war schoppen.
    Rustig afwachten dus ;)

Deel Deze Pagina