Hallo meiden, Ik zit met een vraag, ik heb al 4 dagen buikpijn het komt en gaat. Ook ben ik nog steeds niet ongi, en vaak merk ik ook niets anders aan me zelf als ik het moet worden Wat zou de buikpijn kunnen zijn, het zit onder in mijn buik en het komt en gaat weer, zo de hele dag. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Liefs, Bianca18
Altijd heel onregelmatig, ik kan er geen touw aan vast knopen. Mijn laaste ongi was 22 augustus en zit er nu op te wachten. Ik denk namelijk niet echt dat ik zwanger ben.... Liefs
ok...hoe lang duurde je langste cyclus dan? Ik ben ook vaak onregelmatig geweest, dus ging uit van m'n langste cyclus...
ehm...hoe lang duurde het om weer op regel te komen na je bevalling dan? Dat was voor mij een goed aanknopingspunt. Ik hield precies na 6 weken op met vloeien (bij allebij m'n kids trouwens)! En toevallig duurde het ook precies 6 weken om weer ongi te worden na het stoppen met de pil...
dat schiet dus ook niet op....met hoe veel overtijd heb je toen getest dan? (gewoon door blijven vragen...)
Um poeh nou vraag je iets wat ik echt niet weet...... ik heb de eerte test gedaan die was negatief 1 a2 weken later weer een test omdat klasgenoten vonden dat ik dikker werd en die was wel positief... Dus daar komen we ook niet echt verder mee. Ik heb nu een test gedaan met 4 dagen over tijd... mijn schoonmoeder zij dat het te snel was en dat ik weer een test moet doen als ik ongeveer 2 weken over tijd ben. Liefs
maar toen je zwanger bleek, hebben ze toch wel een termijnecho gemaakt? Je hebt toch ook je laatste ongi moeten bepalen bij de vk? Toevallig weet ik wel wanneer we onze eerste hebben gemaakt, maar bij m'n tweede was ik ook vreselijk onregelmatig. Heb toen ook met 2 weken overtijd getest. Ik wist ook pas met hoeveel overtijd ik had getest, toen ik m'n echo had gehad. Probeer terug te rekenen (wanneer heb ik getest en hoever bleek ik toen te zijn) en wacht nog een weekje. Want als deze krampen je innesteling zijn, moet je nog een weekje wachten op een resultaat. Sterkte en succes!
Ik ging naar de vk maar omdat ik niet wist wanneer mijn laatste ongi was ging ze naar het hartje luisteren en die klopte ze dacht dat ik tussen de 12 en 14 weken zwanger was...... na de echo een week later bleek ik 7 weken zwanger te zijn. P.s na de positieve test ben ik de dag er na naar de dokter geweest, en een week later naar de vk (terwel de dokter had gezegt je moet nog 2 weken wachten en dan gaan) maar ik was zo nieuwschierig.... Liefs
Dit zijn de berekeningen van mijn zoontje..... 1e dag laatste menstruatie: 31 augustus 2006 Gemiddelde duur cyclus: 28 dagen Vruchtbaarste dag: 13 september 2006(op mijn verjaardag whahahaha ) Datum van eisprong (ovulatie): 14 september 2006 Bloedtest mogelijk vanaf: 24 september 2006 Thuistest mogelijk vanaf: 26 september 2006 Niet ongidag (Red Devil Day): 28 september 2006
Hoi Bianca, Megaspannend zeg. Maarre.. zit je niet gewoon je ongi uit te stellen doordat je er zo bovenop zit? (echt het kan!) Enne, zonder ingewikkelde methodes hou ik heel simpel mijn cyclus bij.. ik zet gewoon een bepaald tekentje op de eerste echte ongidag in mijn agenda. Geen moeite, wel heel precies.. Ik wens je veel sterkte met de onzekerheid en hoop dat je vlug duidelijkheid hebt!
Ik heb mijn ongi nu ook op geschreven, enne ik zit juist te wachten op mijn ongi maar die komt niet.... Liefs
Daar was ik nog ff: als ik je verhaal zo lees heb je met 2 weken overtijd getest toen bij je zoontje. Dan zou ik nou ook maar nog een weekje wachten dan! Bij mijn kids was ook al prima het hartje te horen, terwijl ik nog geen 12 weken zwanger was, trouwens! Grappig dat dat bij jou dus ook zo was! enne...klopten de berekeningen toen met de datum van je bevalling? Bij mijn eerste was mijn uitgerekende datum op 1 okt, maar volgens de echo pas op 6 okt. Toen zijn ze maar op het gemiddelde gaan zitten van 3 oktober en volgende week (op 3 oktober) viert m'n dochter alweer haar 6de verjaardag! Geinig he? Achteraf klopt dat verschil van een weekje ook wel, want ik ben er achter gekomen dat ik m'n ei pas na 3 weken heb (ipv het gemiddelde van 2 weken). Vandaar dat ik dus ook vroeg naar je eerste zwangerschap. Achteraf kun je heel wat terugrekenen... conclusie: nog weekje wachten dus...ZUCHT (voor jou!) groetjes!
Dank je wel voor het reken werk hihihihi Ja idd een diepe ''zucht''....pffff nog een week wachten, maar ja miss word die week wel beloond met een mooie 2de streep en anders gaan we vrolijk door met de volgende ronde.... hihihi Liefs, Bianca18 P.s mijn uitgerekende datum van Damian was 5 juni ik ben 7 juni bevallen en als ik nu zwanger zou zijn komt dit kleine hummeltje eind mei ongeveer.