Naar de dokter of toch even afwachten ?

Discussie in 'De lounge' gestart door alecia, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ben weer een stuntel aan het uithangen vandaag.

ik stond onder de douche, heel romantisch, en ik knalde met me elleboog tegen de douchekraan aan bij de draaiknop. Heel leuk, stonden de tranen in mijn ogen van de pijn. Met moeite eronder vandaan en me kleding aan, inmiddels een pijnlijke tinteling in me hele arm kon hem ook niet meer strekken.

Na nog even af te hebben gewacht is de pijn nog steeds heftig aanwezig, we zijn 4 uur verder.
    Kan hem nog niet goed strekken en hij is nu toch wel blauw en een beetje dik. Het is niet het telefoonbotje maar er net boven. Nu komt de leuke vraag, ik voel me net zon aansteller maar ze lopen hier te zeuren dat ik naar de dokter moet.

Wat zouden jullie doen? Wil me geen zeurderd voelen bij de huisarts. Draaien met de elleboog lukt niet, strekken ook amper en als ik me pink beweeg voel ik het in me elleboog.

Als ik er op druk dan beginnen me vingers te slapen.

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik zal toch even naar de ha post bellen als ik jou was.
    Ik heb mijn ook wel een flink gestoten, maar na een uurtje is de meeste pijn toch wel weg.
    Gewoon even laten kijken.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou ik zou als het morgen nog zo is, toch echt even naar de dokter gaan. Vind het nou niet echt heel erg fijn klinken
    Daarbij heb je het weekend voor de deur, en lijkt mij fijner om naar je eigen ha te gaan, dan naar de hap als het niet meer te houden is

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zou even bellen en vertellen wat er aan de hand is.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou het zelf nog aankijken denk ik. Dit klinkt alsof je het 'telefoonbotje' hebt gestoten.

6. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik zou nu ook ff bellen en vertellen wat er is gebeurt en wat precies pijn doet! dan vertellen ze jouw wel verder hoe te handelen.
    Sterkte! Pijnlijk@@

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Als ik zo iets had zou ik pas de volgende dag bellen als het niet minder geworden was.
    En niet de HAP ervoor bellen

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    is oook pijnlijk, maar voel me net zon aansteller, in mijn geval is een hap makkelijker dan me huisarts, die stuurt iedereen weg met een para. Kan wel met 2 handen tikken als me onderarm te rusten ligt en me elleboog en stukje erboven maar vrij is.
    Denk dat ik het idd even aankijk tot morgen, om nou direct na een Hap te gaan is ook zon gedoe zonder auto :S

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Is het dik en gezwollen en rood? dan kan het daardoor misschien wel zo tintelen, dan zit de zenuw een beetje klem door de bloeduitstorting. Als je op de pijnlijke plek duwt, doet het dan zeer, of valt dat eigenlijk wel mee. In ieder geval even koelen, dat is erg geod. om te doen ook nu nog. Ik heb het ook wel eens gehad, duurde wel een paar dagen, maar achteraf denk ook wel eens als ik me daar weer stoot, dat ik miss toch een scheurtje in t bot heb gehad. In ieder geval, gebroken of niet, het kan ook tot morgen wakker, neem ook nog een paracetamol tegen de pijn en probeer hem met draaibewegingen een beetje soepel te houden. Hoef je vanavond de deur in ieder geval niet uit.

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    beetje dik, beetje blauw. Tis pijnlijk als ik er op druk of als ik een strak truitje aan doe. Koelen doe ik de hele tijd al. Me spieren beweeg ik ook gewoon iedere keer, maar met bewegen van me elleboog doet het erboven zeer en kanik wel door de grond zakken.

Kan nog wel zappen op de tv, zoals polsbewegingen enzo schouder en vingers gaat wel goed, tis wel gewoon gevoelig. Maar er knakt niks en ik ga ook nog niet door de grond. Enkel puur bij de elleboog.

Pffff voel me nu echt een zeur :( maarja, als het morgen nog niet lukt dan ga ik denk ik wel maar even heen al is het maar om een scheurtje uit te sluiten.

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Het klinkt bekend! Had ik dus ook. Ik stoot me erg vaak....Helaas. En idd altijd op dat plekje. Ik vermoed dat het blauwplek is, met onderhuids dus bloed en dat drukt op de zenuw. Neem maar lekker een paracetamol of zo en als het morgen erger is, of nog net zo, naar de HA gaan en vragen om foto, als je het zelf niet vertrouwd. Sterkte.

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik denk dat niemand hier kan zien of het iets is of niks.. als je het niet vertrouwt zou ik gewoon bellen, daar zijn ze voor
    Maar euhhhh
    Ze vragen altijd wel hoe het zo gekomen is:D:D:D:D:D:D:D:D:D;)

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hahahahah, ja daar was ik ook al bang voor. Ach gaan ze in elk geval lachend hun weekend in.

Tja stuntel San is weer terug, gelukkig weet me huisarts dat als ik kom, het altijd wel even lachen is.

Maar hij wordt nu pas dikker :s was wel iets dik, maar niet zo.

Wacht even tot morgen vroeg af, we zien wel of ik ze nog een lachend begin van het weekend gun.

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik zou wel even bellen ik heb het een aantal jaren geleden gehad, heel vervelend, was aan het werk bij de paarden, met 3 parden bij de veearts moesetn allemaal rongenologisch gekeurd worden, na afloop staat er 1 al in de trailer de andere 2 maatjes moesten nog maar 1 stond in de stal nog en de ander had nog verdoving die had ik vast, die uit de stal komt begint te rennen die man houdt hem niet en ik wilde niet loslaten was vlak langs een drukke weg, uiteindelijk probeer iik nog weg te draaien waardoor ik ineens tegen de kont van dat enen wakkere paard aankom en 2,5 jaar net uit het land bijna nooit mensen gezien pikt dat meestal niet zo ook in dit geval hij slaat achteruit vol in mijn buik ik beland op de grond.
    wel wat last van mijn buik gehad mijn elleboog ook pijnlijk maar ach zal wel meevallen was net voor de paardenmarkt hedel drukke tijd en moest en zou mee mijn buik was op blauwe plek na over 2 dagen na de paardenmarkt toch maar even naar mijn elleboog laten kijken was nog wat gevoelig niet extreem, huisarts drukte ergens op en het werd binnen 5 minuten helemaal blauw/zwart ben gelijk naar hte ziekenhuis gestuurd en nog dezelfde dag geopereerd. wel een pees mee beschadigd door door te blijven lopen maar kan nu mijn elleboog stoten en voel dan niets meer maar ben er wel een 3/4 maanden zoet mee geweest. dus als je nog last hebt wel gaan hoor

15. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik zou ook wel even bellen als het lang aanhoud, klinkt een beetje net als ik heb gehad en ik had een bloeding in me elleboog.
    (ben geslagen met een balk precies op me elleboog)
    misschien dat dat harder aankomt, maar je weet het nooit.
    moest vooral rust houden in een mitella maar kreeg wel een zetpil tegen de pijn :p

gewoon ff bellen, zeker voor het weekend sterkte!!

16. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    En hoe is het nu met je??
    Heb je nog gebeld naar de huisarts??

17. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ben nog niet heengeweest, wel gebeld, heb hem ook uitgelegd waar het zeer doet. Alleen heeft het zich uitgebreid, als ik hem nu beweeg dan trekt het in me onderarm.

Blond echt, dat ik zon domme stuntel ben, huisarts denkt dat het gewoon een kneusing is. En waarschijnlijk zit de kneusing onder de elleboog bij het onderarm, terwijl boven op de elleboog zo zeer doet.

Ga vandaag een stootkussen anbrengen in de douche/

Deel Deze Pagina