hoi meiden, gisteren een heerlijke dag gehad nergens last van alles ging super tot ik terug kwam van boodschappen doen en ik eten ging koken ineens kreeg ik steken aan de linkerkant van me buik wat vervolgens doortrok naar onderin me buik en de rechterkant van me buik dit hield behoorlijk lang aan en kon niks meer niet staan niet zitten en zelfs liggen deed flink pijn na ongeveer een half uur 3 kwartier liggen trok het wat weg en bleef er een zeurend gevoel over. wie herkent dit? ik heb vanmiddag een afspraak bij me huisarts maar vroeg me af of er meer meiden zijn die dit herkennen. groetjes en liefs joyce
Ik herken het in mindere maten, ben ook 5 weken minder ver dan jij. Bij mij is het door een blaasontstekening. Ik moet niet vaker plassen en het voelt ook niet branderig, dus verder niets dat op een blaasontsteking lijkt. Neem maar wat urine mee naar de huisarts dan kunnen ze dat even controleren! Succes meis!
Had het vorige week ook heel erg, trok ook door naar m'n rug...urine nagekeken maar die was schoon. Mocht naar de verloskundige en die heeft me gerustgesteld door te voelen en heb het hartje gehoord. Ben darm- en rugpatiënt en de baarmoeder is nu flink aan het groeien dus die waren misschien even in gevecht en daarbij bandenpijn, had van onderen ook allemaal steken...tis nu weer rustiger bij me. Tis soms ook een teken om het misschien wat rustiger aan te doen zei m'n verloskundige nog, lekker liggen met een kersenpittenzak
thanks meiden, ik schrok er behoorlijk van omdat ik eigenlijk tot nu toe nog niet echt veel kwaaltjes of dingen heb gehad en alles echt volgens het boekje verloopt toen ik de ha belde vroeg de assistente waarvoor ik langs wou komen toen ik het zei vroeg ze doodleuk kan je wachten tot volgende week en ik gelijk nou nee vind dit best wel eng en wil gewoon weten wat het is of waardoor het komt mede omdat ik de kleine al 2 dagen niet tot nauwelijks heb gevoeld (is me 4de kindje) toen wilde ze me eerst nog laten wachten tot morgen want dan is me eigen ha terug maar uiteindelijk na toch wat doorzeuren van mijn kant mag ik vanmiddag langs komen al is het niet bij me eigen ha maar een vervanger dat maakt me niks uit als ik maar weet dat het met de kleine goed gaat. ik sta er nu ook 4 weken alleen voor want me mannetje is 4 weken weg voor werk dus misschien is het idd wel een teken dat ik wat rustiger aan moet doen. groetjes en liefs joyce
hey Joyce. Wat vervelend zeg! Maar waarom heb je de verloskundige niet gebeld?? Denk dat die meer kunnen dan een huisarts! gr. Jvd1
hoi meiden, volgens me huisarts was het een spier die verkrampte en dat ik daardoor die pijn had hij denkt dat het een eenmalig iets was maar als het nog een keer gebeurd moet ik gelijk langskomen. ik sta niet meer onder controle van de verloskundige mijn huisarts doet nog zwangerschapscontrole s en bevallingen maar vanaf 34 weken word ik doorgestuurd naar de gyn ivm 2 eerdere keizersnedes en de arts die ik nu had was ook niet me eigen huisarts maar een vervanger. nu voel ik me verder weer goed en de kleine was gisteren weer lekker flink aan het bewegen. zelf denk ik ook wel aan bandenpijn maar hou het toch in de gaten. thanks voor jullie medeleven groetjes en liefs joyce
Oke dus hij denkt over een spier, dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Ik hoop dat het inderdaad eenmalig was en dat je verder zonder angst kan genieten! gr ecl