naar de dokter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door molly27, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Wij zijn nu bijna een jaar bezig om zwanger te worden en dit is nog niet gelukt. Daarom willen we binnenkort naar de dokter gaan. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Moet je dan eerst langs je huisarts of kan je ook een verwijzing van hem krijgen als je belt? Mijn man en ik hebben niet dezelfde dokter moeten we dan ieder langs ons eigen dokter?

Ik ben benieuwd.

2. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe dat normaal in zijn werk gaat. Wij hebben wel een afspraak gehad bij de dokter (hebben toevallig allebei dezelfde). Het kwam zo ter sprake bij een bezoekje voor iets anders.... Door de uitleg van onze situatie hebben we een doorverwijzing gekregen.

Bel de doktersassistente anders gewoon even op en vraag het haar?
    Succes!

3. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoii hoii
    wij zitten ook alle 2 bij een andere ha,
    maar ik ben in febr naar mijn eigen gegaan en heb verteld dat zwanger worden niet lukt en dat we meer dan 1 jaar bezig zijn toen zij hij nou dan gaan we beginnen om het sperma van je vriend te onderzoeken (hij was heel makkelijk) en het was geen probleem dat mijn ha mijn vriend door stuurde daarvoor!! het enige nadeel was dat de uitslag bij zijn ha terecht kwam (maar mijn ha het wel gekregen heeft later) wat ik deed is me zorgen maken (aard van t beestje) maar het was echt nergens voor nodig!! succes meid!!

4. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Molly27 ik heb toen bij de huisarts een afspraak gemaakt voor mijn man en mij. En aangegeven dat wij al langer dan een jaar bezig zijn om zwanger te worden, maar dat het nog niet is gelukt. Dat was geen probleem.
    De huisarts heeft ons meteen een verwijsbrief meegegeven voor het ziekenhuis.
    Wij hebben trouwens wel beiden dezelfde huisarts, maar ik denk dat dat niet uitmaakt. Ik zou gewoon even bellen naar de assistente en dit navragen. Succes!

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ok, dank voor de info. Ik ga de assistente even bellen

6. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5