Naar de dokter?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dorie, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Even een vraagje :oops: Bij mijn laatste ronde (ronde 2) kreeg ik vanaf mijn eisprong zeg maar, last van krampen net boven mijn schaambeen... In de loop van mijn cyclus werd dit erger en kreeg ook steeds meer slijm leek het....en bleef maar aanhouden. 1 dag voor mijn NOD werd ik ongesteld en volgende dag ( gister) werd dit zo hevig met kramp en bloedverlies dat ik me ziek moest melden van mijn werk.... Vandaag (vanavond) is het bloedverlies weer minimaal en bijna weg.
    Mijn vorige cyclus was ik 5 dagen ongesteld met normaal bloedverlies en niet overdreven veel last van gehad.
    .
    Mijn vraag is: Is het normaal dat je pijn en kramp hebt boven je schaambeen vanaf je eisprong tot en met je menstruatie en dan maar 2 dagen ongewoon veel bloedverlies wat maar 2 dagen duurt??

    groetjes, Brigitta
     
  2. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Sorry..., maar ik zie dat alle berichten (ook latere) al benantwoord zijn, maar de mijne niet.... :oops: :oops: :oops:
     
  3. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Brigitta,

    een menstruatie hoeft niet elke maand hetzelfde te zijn. Dat je twee weken lang krampen hebt gehad vind ik wel wat veel. Als deze menstruatie echt heel anders was dan je gewend bent en je maakt je daar zorgen over, maak dan een afspraak met je huisarts om dit te bespreken. Sorry dat ik je vraag niet eerder heb beantwoord, ik heb hem waarschijnlijk over het hoofd gezien.

    Mirjam
     
  4. Dorie

    Dorie Actief lid

    9 feb 2006
    145
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord Mirjam. Ik ga dinsdagmorgen effe langs de huisarts...

    xxx Brigitta
     

Deel Deze Pagina