Al bijna tien maanden een jongetje wat praktisch geen nacht doorslaapt. Gezond ventje. Wel druk en beweeglijk en erg gevoelig voor prikkels. We doen zoveel mogelijk aan rust en regelmaat, ik werk heel weinig, ga weinig met hem op stap ( wel gewoon wandelen enzo, maar niet de stad in ofzo) Nu zei iemand dat die druppels rustgevend zijn en kunnen helpen. Wie gebruikt het? Waarom, werkt het? Homeopatisch...kan geen 'kwaad' of wel?
Hier gebruikt voor m'n dochter. Ze had een periode waarbij ze echt niet sliep en steeds wakker werd waardoor jongste weer wakker werd. We hadden al paracetamol voor pijn tanden gebruikt maar niets hielp! Toen ook deze tabletten gekocht en meteen gebruikt. 2 tabletjes voor het slapen gaan. En ze werd maar 1 keer wakker!!! Een tijdje gebruikt en dat was voldoende om het patroon te doorbreken. Elke nacht wordt ze nog 1 keer wakker maar dat vind ik niet erg. Hier dus erg positief!
Hier ook met succes gebruikt, twee weekjes, en dan 3 tabletjes per dag. We zaten in een verkeerd slaappatroon en we hebben het met hulp van de tabletjes kunnen doorbreken. Hier dus zeer tevreden!
Fijn,die snelle reacties! Morgen boodschappen doen ( zonder mn zoon, er is even oppas) Misschien een potje meenemen. Er moet idd even iets gebeuren om t patroon te doorbreken...stel je voor dat t helpt. Wat me ook goed in de oren klinkt is dat t soms met een paar weekjes al 'klaar' is.
Heeft hier alleen de eerste nacht geholpen (1 tabletjes) daarna niet meer maar hey die ene nacht was het potje dubbel en dwars waard
Ben benieuwd...hij heeft vanmiddag en vanavond een tabletje gehad. Je wilt toch soort alles aanpakken voor wat nachtrust. En begrijp me niet verkeerd, maar even wat slaap is af en toe hard nodig! Als je soms tot elf uur s avonds met je kindje aan t spoken bent en t begint om twee uur weer, om tot half vijf zoet te zijn... Maar ook in t belang van mn zoontje, hoe beter hij slaapt, hoe beter hij zich voelt. Dan lukt eten en drinken weer beter en kan hij ook daardoor weer beter slapen.
Van 22u tot 6.00 geslapen. Tegen 00.00 een hele flinke huilbui, nachtmerrie. Toch effe aardig wat uurtjes en zn mama ook!
Oh is het nog te krijgen? Ik was er laatst ook nog naar aan het kijken omdat ik er hier ook eentje heb die heel veel huilt 's nachts.. lijkt hier alsof de 9 maanden sprong vroeg begon en meteen over gegaan is in de 11 maanden sprong.. Ga toch maar nog eens zoeken dan. Hoop dat het werkt/blijft werken!
Heb het bij een gewone drogist gekocht. Vsm en dan een doosje met paars. Vanacht was weer hopeloos,maar gaf vanmorgen over,dus ws niet fit
Dank voor de tips! Ga ik ook eens halen (hier 14 maanden en niet doorslapen). We hebben al vanalles geprobeerd, o.a. lavendel druppels maar die helpen niet.
Ik heb zoiets met homeopathie dat t veiliger is voor t lichaam. Wil het een kans geven. Kan ook niet zeggen na 2,5 dag dat ik groot verschil merk. Wel is mn zoon iets relaxter in de zin van dat hij nu in de huiskamer op onderzoek gaat en niet voortdurend aan mn been hangt.., Kan ook toeval zijn...,,weet t niet