naar de Efteling, 31 weken zwanger

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    ik zou idd ook gwoon gaan voor die prijs. en dan zie je wel waar je wel en niet in kunt.
    de sfeer is natuulijk wel heel leuk.
    wij gaan a.s. zaterdag met het werk van mijn man naar slagharen (ook winteropening). ben dan al bijna 36 weken zwanger, maar we gaan gewoon, en zien het wel...

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    De laatste keer dat ik naar de efteling ging, was ik zwanger van onze zoon.
    Ik vond het een fotus onvrindelinke pretpark;) Je mag haast nergens in. Overal waar borden stonden voor wie niet mochten zag ik steeds ook het bordje: niet voor zwangeren.
    Maar..... ik had het toch naar mijn zin.
    Ik ben toen wel in de fata morgana geweest (heeellll mooi) de carnaval ritje, droomvlucht, volk van laaf treintje en een of ander kinder boot atractie:D. Was dan niet zo spannend, maar had wel een leuke actie foto.
    Voor 10 euro zou ik toch lekker gaan. De sprookjes tuin e.d zeker in de kerstsfeer lijkt me erg gezellig.
    Veel plezier zou ik zeggen.

3. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ben met 26 weken naar slagharen geweest maar dat was eens en nooit weer. iedereen ging overal in en ik mocht echt nergens is bijna. alleen die grote zweefmolen, kabelbaan, en die ene met die ronde bootjes in een soort van grot thema. vond dat dus niet zo'n succes en kon aan het einde van de dag geen stap meer zetten wegen mijn bekken en pijnlijke voeten.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dat kan wel op de site staan, op de python na waren deze afgelopen zondag allemaal open! En het is al winterefteling. Dus het is echt weer gebonden. i know what I saw ;)

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Nou we gaan er lekker heen en we zien wel of het leuk wordt of niet. Ik vind het heel jammer dat ik niet in vliegende hollander en vogelrok in kan, maar er zijn zo te horen nog genoeg leuke dingen te doen. Als het te zwaar voor me wordt ga ik toch effe ergens bijkomen zodat mijn man in zo'n enge attractie kan, toch? Ik heb er in ieder geval reuze zin, alleen al voor de mooie kerstsfeer en voor 10 euro (eten zit er trouwens ook bij in), yipieeeee :D

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    bij alle atracties waar zwangere vrouwen niet inmogen staat een bord met de waarschuwing.
    Als je daar gewoon op let kan je gewoon naar de efteling.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

is inmiddels alweer gemaakt gelukkig :D

8. SeaShell

tuurlijk niet, afgelopen zondag vroor het overdag niet toen jij ging, en dan is het idd open ja. op de efteling site staat ook:

Tijdens de Winter Efteling zijn bijna alle attracties open. Joris en de Draak, Python, Halve Maen, Bobbaan en D’Oude Tuffer zijn geopend wanneer de weersomstandigheden het toelaten. De Vliegende Hollander en de Piraña zijn gesloten gedurende de Winter Efteling

maar als het dadelijk -5 is reken maar niet dat ze open zijn hoor. weet het ook van voorgaande jaren, was alles ook dicht als het overdag vroor. en de vliegende hollander en piranha zijn sowieso dicht tijdens de winterefteling, ook al is het weer prima

9. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Als het om de attractie´s gaat....tja dan lijkt het me niet leuk als je 31 weken zwanger bent omdat je bijna nergens in mag. Maar voor de sfeer en de gezelligheid zou je wel kunnen. Ik was 27 weken zwanger toen we vorig jaar naar de kerstmarkt in Keulen gingen.....daar liep ik dan heel keulen door in de sneeuw en een aardige busrit gelukkig was er een wc aan boord.

Wij gaan eind Jan naar de efteling mijn zusje kon aan kaartjes voor 16,- p.p. komen en wij gaan ook meer voor de sfeer aangezien mijn dochtertje dan 10 maanden is en mijn nichtje 5 maandjes is.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Lekker met een warme chocomel met slagroom op een (binnen) terrasje :) . Mensen kijken is ook altijd wel leuk :)

11. Ik ben jaloers!

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ze hebben heerlijke haardvuren aan staan. Super romantisch ook warm.

13. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Hou er wel rekening mee dat het super druk zal zijn. Ik ben een aantal jaar geleden in de kerstvakantie naar de efteling geweest en er stonden zelfs rijen voor de restaurants, mijn schoonzusje was zwanger en was voor haar dus echt niet fijn..

14. SeaShell

Op de Efteling site staat ook een drukke dagen kalender. Kun je precies zien wanneer drukke dagen verwacht worden

Op de dag dat TS gaat word het volgens de Efteling druk.

15. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    het zal dan zeer waarschijnlijk erg druk zijn. Ik ben 2 winters geleden ook gegaan (wel voor de volle mep, en zelfs ruim 38 weken zwanger) maar jeetje, wat was het mooi!!!! Alles was bedekt met dikke laag sneeuw (wel lastig waggelen als hoog-zwangere) maar het was echt zoo mooi. Kon niet in veel attracties ivm EN zwanger EN sneeuw, maar zou het zo weer doen! (zeker voor maar 10 euro)

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik woon naast de Efteling.Heb niet het hele topic gelezen maar je kunt nog heel goed als je 31 weken bent naar de Efteling.Weet niet natuurlijk hoe je lichamelijk bent maar er is genoeg te beleven hoor!

Ze geven idd aan dat 27 dec. een drukke dag gaat worden maar mijn ervaring is van de laatste jaren dat het tussen kerst en oud en nieuw helemaal niet druk is!
    Heerlijk de kids kunnen alles doen en beleven zonder lang ergens te hebben hoeven wachten!

Hoe het nu is weet ik niet want een Efteling abonnement is nu een heel jaar geldig voor het eerste jaar dus het zou zomaar kunnen dat ook veel abonnementhouders nog ff gaan.
    Ikke in ieder geval wel,al is het alleen maar om te gaan schaatsen met de kids!
    Veel plezier!

Deel Deze Pagina