tintelingen

Discussie in 'De lounge' gestart door aapje79, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wie van jullie is er bekend met tintelingen in het lichaam?
    ik heb tintelingen in mijn bovenbeen als ik sta en af en toe in de voeten en schouderblad. heel erg irritant. ik heb van de fysio oefeningen gekregen en moet daar 2 keer per week aan de apparaten. ze vermoeden dat er ergens onder in mijn rug een zenuw knel zit. ik heb ook al heel lang last van lage rugpijn en mijn bekken.
    ik ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die dit ook hebben gehad en hoelang het duurde voor je er van af was.

2. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb sinds aantal weken tintelingen in mijn voet en onderbeen. Dit ook in combinatie met lage rugpijn.
    Blijkt een hernia te zijn.
    Misschien een idee om een verwijzing voor een scan te vragen, puur voor de zekerheid. Ik wilde dat eerst ook niet, ben namelijk erg eigenwijs, maar nu wel heel blij dat ik het gedaan heb.
    Sterkte!

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    dromertje gaan ze er wat aan doen dan nu?

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier vorig jaar ook tinteling en pijn in onder rug. Ik ben met een maal naar de ostheopaat er van af ... bleek een zenuw knel te zitten. Verder heb ik met hem besproken of het zou helpen om mijn buikspieren te trainen en sinds ik dat doe heb ik weinig last meer van mijn rug.

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb elke dag tintelingen in mijn armen/handen(vooral de vinger) maar bij mij ligt het aan de bloedtoevoer (syndroom van raynaud) niks aan te doen, behalve calciumblokkers slikken.

als je het in je bovenbeen hebt en onderrugpijn zou ik idd vragen(eisen) om een scan.

6. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ze gaan de hernia weghalen, maar dat komt ook doordat ik er al te lang mee loop. Tintelingen zijn redelijk nieuw :D

Deel Deze Pagina