Mening gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama079, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Hoi meiden,

Ik ben in april gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 31 dagen. Met deze cyclus zou ik vandaag mijn NOD hebben. Heb lichte ongipijnen, maar nog geen bloed. Nu het volgende:

Op ongeveer dag 19 een stipje oud bruin. Op dag 23 veel rekbaar slijm. Vandaag negatief getest, maar stel dat dag 23 mijn ei geweest is, zou het kunnen dat ik komende maandag pas mijn NOD heb (dag 38) en dat wat ik nu voel een innesteling is?

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Als je nu op dag 31 zit en je eisprong was op dag 23, dan zou je nu niet ongi kunnen worden. Ik d8 namelijk dat er altijd gemiddeld 14 dagen zat tussen de eisprong en je volgende menstruatie.

Dus wie weet ;) correct me if i'm wrong :)

3. Lisa01

Lisa01 Lid

22 mei 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mama079,

tja helaas kan ik je hierimee niet verder helpen aangezien ik hier nog geen ervaring mee heb. Hoop dat iemand anders je vraag kan beantwoorden..

succes!

groetjes

Lisa

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Op z'n mindst 13 dagen,, ik heb zelfs 15 tot 16 dagen na mijn ei dat ik ongi word,,

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik weet dus niet zeker of op dag 23 mijn ei geweest is. Heb geen idee, maar gezien de verhalen die je leest over rekbaar slijm, zou het zomaar kunnen en dus zou idd ergens volgende week mijn NOD zijn. Uitgaande van een zelfde cyclus als de vorige keer, is mijn NOD vandaag

6. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Tja, je cyclus is maar zelden even lang volgens mij. Bij mij wisselt het ook steeds dus het zou zomaar kunnen hoor ;)

En het klopt wel van dat rekbare slijm, dat schijnt bij de ovulatie te horen.

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    meestal heb je je ei een a twee dagen na rekbaar slijm...je cyclus kan aan het begin heel erg wisselen en als je op dag 23 ongeveer je ei hebt word je meestal pas 10 tot 14 dagen erna ongi...dus waarschijnlijk op dag 37 in jou geval...

ben je ook net pas gestopt met de pil? wat je voelt kan ook heel goed ontpillen zijn heb zelf ook al zoveel kwaaltjes gehad en het is elke maand weer anders je lichaam kan aardig in de war zijn en je ook heel erg voor de gek houden...

hoop natuurlijk dat je zwanger bent zou nog een dag of 5 a 6 waachten en anders gewoon een testje doen...

succes!

xxx

8. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik ben idd net gestopt met de pil en ben bekend met de rare dingen wat ontpillen met je kan doen (heb dat vorige ronde al gemerkt;))

Deel Deze Pagina