HELP! Maandmei niet ongi geweest, en nu erg onzeker!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miracle1990, 6 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    ik ben in de maand mei niet ongesteld geweest, meestal word ik tussen de 20ste en 25ste van de maand ongesteld... maar dit keer niet.. dit keer bleef het maar weg.
    De 13de wilde ik een test gaan halen, maar ik weet niet of dat wel optijd is? Omdat ik niet precies weet wanneer het nou de eerste dag van me menstuatie is.. alleen ongeveer..
    Als ik de test ga doen zit ik op bijna op de helft van de 2de maand niet ongesteld gweest te zijn..
    ik ben erg zenuwachtig voor de test, maar ik hou ook rekening ermee dat er niets is, en dat ik niet zwanger ben.. Ik heb eigelijk nog nergens last van, ik heb 2 weken geleden wel erg last van mn borsten gehad en misselijk, maar dat is nu over, ze zijn nu nog soms gevoelig:S heb ook niet het idee dat mn borsten groter zijn geworden... verder behalve dat ik wel veel moe ben, merk ik helemaal niets.. dus het kan net zo goed zijn dat het wat anders is en geen zwangerschap?
    Ik heb een miskraam gehad een paar maanden geleden, en sindsdien ben ik wel gestopt met me pil, vervolgends bloedde ik een hele maand door, en daarna dus niet meer.
    Maar allemaal precies weet ik niet, dus ik zou niet weten wanneer ik moet testen! HELP! IEMAND!:(

Groetjes,
    Kimberley

2. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Ik zou een test doen. Wat ik begrijp uit je verhaal zou je menstruatie rond de 25ste geweest moeten zijn. Kan natuurlijk zijn dat je cyclus deze maand wat langer is.
    Als de test negatief is is het balen maar weet je wel meer en hoop voor je dat de onzekerheid dan een beetje weg is.
    Ga voor je duimen op een 2de streep.

Groetjes Chrisie

3. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Doe maar gewoon een testje. Weet je het zeker.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou een testje gaan doen als ik jou was! Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus gewoon wat langer is dan normaal, maar dan heb je in ieder gevalt zekerheid!

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Doe idd maar een test is het handigste, en laat het even weten, uiteraard duim ik ook voor je

6. Miracle1990

hartstikke bedankt alvast allemaal ik zal het zeker laten weten als ik de test heb gedaan!!

7. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik ben al vanaf 7 april niet meer ongesteld geweest.. Testjes gedaan maar allemaal niet zwanger. Echt vervelend als het zo lang duurt. Zeker omdat we graag voor een 2e willen gaan.
    Groetjes!

8. Miracle1990

Ja ik zit ook in onzekerheid nu, is best lastig.
    Me vriend en ik willen het wel, hopen dat er straks duidelijkheid is met de test:)

9. Miracle1990

Dankzij een goeie vriendin van mij, weet ik het met de clearblue test morgen al, ik HOOP dat het positief is:D
    Dan kan ik eindelijk ervaren hoe het voelt:)

Ik laat het wel weten meiden!:)

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Succes morgen; spannend! (Leuk zo'n vriendin die meeleeft.)

11. Miracle1990

Jaa dat is inderdaad wel heel fijn, die wil weten of ze tante mag spelen of niet haha:) is wel leuk hoor, nou duim voor me morge allemaal!!:D ik plaats morgen bericht!:)
    Mocht ie morgen negatief aangeven dan moet ik gwn blijve teste om de 3dagen tot ik menstueer:) (die tip heb k wel gekregen)
    Nou jullie horen morgen van me..!!
    (over een paar uur al haha)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou inderdaad ook gewoon een testje wagen!

13. Miracle1990

Lieve mensen,
    Vanmorgen om 7:00 heb ik de test gedaan, en hij gaf aan ZWANGER! 3+ weken, me vriend en ik kunnen het nauwlijks geloven maar het is echt waar:D
    Nu moeten we een HOOP gaan regelen, bedankt allemaal voor de steun en tips!
    Ik hou jullie op de hoogte hoe het met de baby gaat!

Groetjes Kimberley:)

14. emje

emje Niet meer actief

gefeliciteerd miracle1990!
    dat is echt goed nieuws :D

15. Miracle1990

Dank je wel,
    Dat is het zeker:D
    Ik heb 25ste een intake bij een verloskundige praktijk, en 29ste heb ik mn eerste echo:D
    We vinden het allemaal ZO spannend:D

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Gefeliciteerd!!!!!

17. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!! geniet ervan meid!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    GEFELICITEERD! :D
    Echt heel leuk om te lezen! Geniet ervan!

19. Miracle1990

Gister avond heb ik wel wat ontdekt.. er dreef iets wat leek op een vruchtje in mn urine..
    Maar ik had geen pijn en geen bloed verlies, heb net de verloskundige gebelt die belt mij ergens vandaag op, wat er gaat gebeuren, misschien moet ik eerder langskomen.
    Maar voor nu hoefde ik me geen zorgen te maken.:)
    Ik hou jullie op de hoogte!:)

20. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik wilde je eigenlijk feliciteren, lees ik ineens dat laatste berichtje van je van vanmorgen :$ Heb je al iets van de vk gehoord? Hopelijk is het niets en zit je beeb nog lekker warm bij jou (en blijft daar ook!)

Deel Deze Pagina