Naar de efteling met baby van 5 maanden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gelukkig, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    We gaan zondag met heel de familie naar de efteling.
    Nu is mijn vraag...waar mag/kan je allemaal in met een baby van 5 maanden oud?
    Mag je bijv. in de carnaval en in de bootjes die via de rails varen?
    Ik neem ook me draagzak mee want dan is het fijn met lang in een rij staan denk.

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Carnaval en bootjes lijkt me goed te doen. Evt fata morgana, droomvlucht...

3. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.157
    1.039
    113
    Zijn met het werk van mijn man naar efteling geweest. Was hij 6.5 maand ongeveer. Was leuk, heeft het tot een uur of 3 volgehouden vanaf sochtends. Carnaval kan je ingaan, erg leuk, droomvlucht kon ook zeiden ze maar heb ik niet gedaan omdat het op een gegeven moment toch vrij snel gaat. Sprookjesbos vond hij ook super en de fonteinen, gek op water! Is te doen maar geen hele dag vind ik.

4. happymama

happymama Niet meer actief

idd wat beertjenicky zegt hebben wij ook gedaan en de rondvaartboodjes kan ook en dat ding dat naar boven gaat pagode of zoiets

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in de familie attracties als carnaval, droomvlucht, oude tuffer, polka marina, pagode, fata morgana etc kan je kindje gewoon mee. En uiteraard in de draaimolen :) .

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Zeker als je een fijne draagzak hebt zou ik gewoon lekker die omhouden in de attracties. Kan er weinig gebeuren en zit je kleintje heerlijk bij jou. Dan kan je volgens mij in alle kinder attracties wel.

7. tuc

tuc Niet meer actief

De kinderattracties kan idd allemaal wel hoor. Wij zijn geweest toen onze jongste 8 weken was. Ging heel goed, lekker in de draagdoek.

De oudste ging voor het eerst toen ze 8 maanden was en ook dat ging heel goed.

8. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    wij zijn twee weken terug met ons kleine mannetje (en de rest van de familie ;) ) naar de Efteling geweest. Hij was toen precies 6 maanden.

We zijn met hem de fata morgana, zo'n rond rijdende auto'tjes, carnaval en droomvlucht geweest. Verder lekker met hem rondgewandeld. Hij vond het helemaal geweldig! Vooral de Droomvlucht toen die iets sneller omlaag ging :)
    Hij heeft zijn ogen uitgekeken!

Wel hebben we een thermosfles met warm water en een fles water meegenomen voor de fles.

We zijn daar geweest van 10 uur 's ochtends tot 18:00 uur 's avonds. We hadden hem in de bak van de wandelwagen liggen en daar heeft hij tussendoor heerlijk geslapen.

Veel plezier!

Enne... die foto van de carnaval attractie is zo leuk!! Die heb ik gelijk gekocht; aandenken aan de eerste keer in de Efteling.. alleen stond meneertje met zijn hoofd gedraaid haha :D

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ben ik de enigste die denkt dat het zondag echt veel te warm wordt voor de efteling?

10. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ze hebben trouwens iets nieuws voor de attracties waar de baby niet mee kan. De babyswitch.... de gene die met de baby buiten de achtbaan bijv. wacht, mag daarna via de achteringang naar binnen... als jij dat bijv. bent dan geef je de baby aan je man en mag jij daarna zo in de achtbaan stappen, hoef je niet in de rij te staan :)

11. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Oeh! Ik had nog niet eens gezien dat het 30 graden gaat worden! Is inderdaad errug warm.. maar dat is het ook als je thuis bent.. scheelt dat er veel bomen zijn.. gewoon zorgen dat de kleine goed ingesmeerd blijft en extra water/diksap geven! (Of in Levi's geval; koude rooibosthee... dat is het enige wat hij drinkt naast zijn melk :D)

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Bedankt voor de reacties. Het wordt idd. erg warm maar dat is het overal. Ze past nog in de wandelwagenbak en kleed haar lekker luchtig, alleen een romper waarscheinlijk. Goed smeren en wat extra sap mee. Komt helemaal goed.

13. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Eerlijk ?
    Het lijkt me erg leuk maar zondag is het echt te warm .
    Ik zelf hou het nauwelijks uit in die warmte . Denk dat het wel 30 graden wel heftig is en eigenlijk ook helemaal niet leuk .
    Ik weet niet hoelang je gaat , maar 4 uur lang in de hitte lopen met een kleintje lijkt mij niks .
    Hihi maar dat ben ik , ik vind het al vervelend om een kwartiertje buiten te lopen want dan plakt en kleft meneertje helemaal ,

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Volgens mij wijst zich dat vanzelf wel :)
    Maar even wat anders: je weet dat er voor zondag heeeeel warm weer voorspeld is? Ik zou met zo'n jonge baby niet naar de efteling gaan dan, maar lekker ergens water en schaduw opzoeken... :)

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    We gaan met heel de familie en de kaartjes zijn al betaald. Komt allemaal goed.

Deel Deze Pagina