2 keer per maand veel? Wij gaan soms wel elke week,en soms zelfs vaker haha! Ook abbo en maar 10 minuutjes rijden Het is moeilijk te schatten wanneer het druk zal zijn,wat er al gezegd is. Als iedereen denkt dat het rustig is,wordt het juist druk! Wil je zekerheid van een rustige dag,dan moet je buiten de schoolvakanties gaan op een doordeweekse dag.
Was echt heerlijk afgelopen maandag! Ik 'moest' die dag mee met uitje van school. Heeeeeeeel vervelend zeker ook omdat ik inderdaad overal kon blijven zitten
Wij zijn eigenwijs. Gaan toch . Is in ieder geval dan niet saai en de achterbanen sla ik sowieso over.
Wij zijn 4 jaar geleden geweest op koninginnedAg wel mensen maar totaal niet druk geen rijen kon over zo goed als doorlopen
Droomvlucht, vliegende Hollander, vogelrok, python, Joris en de draak waren straks allemaal 60 minuten + wachttijd Enige waar wij in zijn geweest was s morgens carnaval festival, daar kom ik rond 10.30 2x blijven zitten, maar daar stond s middags ook een dikke rij Ook bij de pagode, bootjes, kinderspoor, etc.. Het was gewoon echt druk Ben blij dat we een abbo hebben, anders vond ik het weggegooide entree aangezien we normaal op dagen gaan waar we overal 3x mogen blijven zitten en er geen kip te doen is en ik met een zeer drukke peuter niet overal 60+ minuten in de rij ga staan, dat is voor ons niet te doen.. Zijn dus alleen in de pagode geweest en carnaval festival, voor de rest alleen sprookjesbos en land van laaf doorheen gelopen enz, maar geen attracties. Ga eind mei nog wel een keer op een doordeweekse dag, hopelijk is het dan lekker rustig!
Ow, wat balen zeg! Wij zaten er ook aan te denken om vandaag te gaan maar op het laatste moment (gisteren) besloten om hier lekker de stad in te gaan. Baalde stiekum toch een beetje omdat ik 'zeker zou weten' dat er geen hond naar de Efteling zou gaan op deze dag..... Hopelijk hebben jullie het toch naar je zin!
@ PenK; idd balen, maarja, we hebben gelukkig een abbo, dus kunnen vaker gaan zonder dat het die dag iets kost gelukkig @partyrocker; op de wachttijden borden die overal in de efteling hangen zag je dat de wachttijd bij oa droomvlucht en python etc 60 minuten was, ( soms als je uiteindelijk in de rij staat kan het iets korter zijn, maar ook iets langer) en toen zijn wij dus omgedraaid bij oa droomvlucht en vogelrok en 's middags ook fata morgana enzo.. 's morgens hadden we wel al snel kaartjes gehaald voor raveleijn trouwens, dus daar zijn we ook nog geweest.. als ik voor 3 attracties 60 minuten moet wachten ben ik ook alweer 3 uur verder voor gemiddeld 3x 5 minuten per attractie, daar ga ik niet voor in de bloedhete rij staan met een loeidrukke peuter die totaal geen geduld in zijn lijfje heeft
Nou wij zijn net terug en vond het reuze meevallen. Alleen droomvlucht 35 minuten gestaan de rest was niet super druk hooguit 10 minuten. Was een erg geslaagde dag en wat een heerlijk weer zeg er waren vandaag 12.000 mensen en normaal rond 7.000 op koninginnedag vertelde ze. Normaal op drukke dagen rond 20.000/25.000 vertelde hij.
De droomvlucht was anders al om 17.15 gesloten vanwege extreme drukte en wachttijden van 60+ minuten meld de vijf zintuigen Onderstaande dag was trouwens volgens mij een record Onmenselijke drukte in de Efteling - Looopings.nl