Tsja, dan is het gewoon het verkeerde moment geweest . Ik heb ook echt geen last gehad van 'extreme' drukte. 40 min max. overal in de rij gestaan. Zelfs de vliegende Hollander, Joris en de Draak en alle andere attracties.
Zo maar zit ff op die site te kijken. Jeeuzzus. Je zou er maar tussen lopen, dan ga je toch gewoon huilen .
Ha, nou wij hebben een heerlijk dagje gehad. Ook geen last van de drukte gehad. 2 min gewacht bij Vogelrock, Carnaval gelijk doorlopen, Monsieur Cannibale gelijk doorlopen, Droomvlucht 5 min, bootjes 10 min, 1e voorstelling Ravelijn zonder problemen. Daarna werd het wel drukker maar wij zijn niet bij de Python etc geweest omdat onze kleintjes daar niet in durfden.
Die dag van die website...toen was ik er met mijn gezin. Zijn bijna nergens in geweest. Was gewoon niet te doen. En park was tot 00.00 open en om 22.30 was het nog steeds stervensdruk. Kinderattractie dat soort piratenschip dat rond gaat...met zoontje 45 min in de rij gestaan. We gaan dit jaar weer maar dan een x op een doordeweekse dag ofzo
nou ik vond het toch drukker dan verwacht pff had echt gedacht dat we overal max 10 minuten zouden hoeven wachten maar blijkbaar hadden meer mensen het idee richting efeling te gaan dus vrijwel nergens in geweest want onze kleine meid is niet zo van het wachten