Hallo allemaal, zondag gaan we met Esmee naar de dierentuin. Esmee sliep altijd slecht in de auto of buggy, dus ze zal nu haar middagdutje overslaan. Of misschien is ze wel zo moe dat ze toch wel in slaap valt... Wij gaan met een heel stel met jonge kindjes, dus die kunnen ook niet naar bed. Ben bang dat ze 's avonds hysterisch is van de moeheid, maar ik moet het toch een keer proberen... Iemand hier ervaring mee?
Wij zijn 2 maanden geleden met Tristan naar Noorder Dierenpark geweest en hij heeft gewoon in de wagen geslapen (1,5 uur!), normaal doet hij dat niet, dus ik zou me er geen zorgen om maken, als ze moe zijn slapen ze echt wel.
Ik ga regelmatig me Isabel een hele dag op pad. Wij houden dan gewoon de eet- en slaaptijden van thuis aan. Als het tijd is om te slapen gaat de wagen plat, degentje/lakentje om in te stoppen, speen en knuffel en dan loop ik een paar minuten daar waar het rustig is rond tot ze slaapt. Dat werkt hier vrijwel altijd. Veel plezier zondag! Tanja
Toevallig vorige week zondag met onze Esmée naar de dierentuin geweest. Ik had verwacht dat ze 's middags wel zou gaan slapen in de wandelwagen, maar daar dacht ze zelf heel anders over! Normaal slaapt ze vanaf half twee 's middags, dus ik heb toen de wandelwagen plat gelegen, maar mevrouw bleef rechtop zitten. Pas in de auto ( om 4 uur) viel ze in slaap, we waren nog niet eens van het parkeerterrein af! Na een half uurtje waren we thuis en heb ik haar gelijk in bed gelegen waar ik haar nog een uurtje heb laten slapen. Daarna wakker gemaakt, omdat ik anders bang was dat we 's avonds in de problemen zouden komen. Veel plezier zondag!