Hoi hoi, Wij zijn in ronde 19 beland (binnen 13 maanden) en willen nu toch wel wat meer duidelijkheid. Als ik naar de gyn. wil, moet ik dan eerst naar de HA voor een verwijsbrief. Of wil he HA eerst nog heea weten/onderzoeken? Kan ik zo het ziekenhuis bellen en een afspraak met de gyn. maken? Hoe hebben jullie dat gedaan?
In principe ga je eerst naar je ha en deze stuurt je dan weer door. Gewoon even bellen dus. Succes meid! Elmo
Bij hetzelfde verhaal, eerst naar de huisarts en toen kreeg ik een verwijsbrief voor de gyn. Ik heb ook wel verhalen gelezen dat de HA eerst zelf wat onderzoeken doet. Suc6! Marit
Wij zijn ook eerst naar de huisarts geweest en hij stuurde ons door. Als ik jou was zou ik gelijk een afspraak maken want 19 rondes is wel lang dat je nog niet zwanger ben geworden. Ik hoop dat het snel duidelijk word als er wat is, en ik hoop voor jullie dat je nog voor dat jullie de MMM in gaan nog zwanger word. Succes
Ik heb een afspraak gemakt met de HA, volgende week vrijdag. Onze eigen arts is er niet die dag, maar de vervangster is ook erg aardig en daar kan ik goed mee praten. Zij is ook al op de hoogte van onze wens.
Succes meid. Wij zijn op aanraden van mijn internist nu ook naar de huisarts gestuurd voor een verwijzing naar de gynaecoloog, kunnen maandag bij de HA terecht. Wel spannend allemaal.