nega ovu test maar wel cervixslijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mabidami, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    zoals de titel al zegt. heb rond 16.00 uur nega ovu test gehad,maar had wel slijm aan mn wc papiertje. sorry voor de smakelijke details. :D
    dit was mn eerste ovu test en ook de eerste dag dat ik slijm had.
    moet mijn ei dan nog springen en krijg ik dan bv morgen of overmorgen een posi ovu test.of moet ik nu aan de klus?
    ik weet het echt even niet. :cry: ik hoop dat jullie kunnen helpen.
    xxx muppie

2. Trees

Trees Niet meer actief

Sowieso aan de klus gaan, want je ei komt er in ieder geval aan :D Bij mij duurt het dan meestal nog een dag of vier á vijf, maar dat kan bij jou natuurlijk ook eerder zijn. Lekker klussen en door blijven testen!

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    nou,het cervixslijm heeft maar 1 dag geduurd. daarna heb ik het niet meer gezien. kan dit?
    zondags had ik een posi ovutest. maar dus geen slijm enz.
    xxx muppie

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ja hoor, dat is volgens mij prima! Het cervixslijm zorgt ervoor, dat ook voor de eisprong de zaadcellen langer goed kunnen blijven in dat slijm. De dagen rond je eisprong zelf kan het zaad door de baarmoedermond als richting eileiders zwemmen, het slijm is dus vooral nodig de dagen voor je eisprong...
    Hoop dat het raak is voor je!

5. Hmm.. bij mij is het precies andersom. Geen cervixslijm, wel een posi ovulatietest... Maf toch... :)

6. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ja haha, raar iets he je lichaam. maar goed.allemaal veel succes en ik hoop dat het deze ronde raak is.
    xxxmuppie

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey, ben er niet zo bekend mee: ik heb sinds een vijftal dagen een wat dikke witte afscheiding. Dit wilt dus zeggen dat ik in m'n vruchtbare periode zit? (ovu-testen zeggen niks bij mij)

Lieve groetjes!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Elke: doorzichtige afscheiding is vruchtbaar slijm. Dik en wit heb ik zelf ná mijn ei.

@Muppie: dat je het slijm niet ziet, wil niet zeggen dat het er niet is. Als je slijm waterig is, is het ook vruchtbaar (en moeilijk te zien natuurlijk). Zolang het maar in je baarmoeder zit. Hoop dat je ovutest al positief is!

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ah ok. Dankjewel Tezz! :)

Deel Deze Pagina