Goed dat je voor je eigen gemoedsrust naar de gynaecoloog bent gegaan. Je luteale fase, daar is niks mis mee. Een luteale fase is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt namelijk. Een luteale fase is te kort als deze korter is dan 10 dagen, maar dat is bij jou dus niet het geval. Spannend, je NOD is zaterdag lees ik. Hoop dat je dan positief mag testen!
Dankje Happy, ik hoop ook op een mooie test! Nou alle testen waren goed! Mijn luteale fase was idd prima, mijn schildklier was nu ook goed ingesteld en mijn Antistoffen zowaar omlaag!! Nog niet weg, gezien de hashimoto ook te verwachten, maar hij is niet meer mega hoog! De waarden van progesteron en die dingen waren ook goed. Mijn eitjes zijn nog mooi aanwezig, wel was duidelijk dat ze iets minder worden. Zowel via echo als bloedtest. Maar het hield in dat ik waarschijnlijk pas eind 40 in de overgang kom ipv na de 50. En we hebben een goede kans om spontaan zwanger te worden. Wel krijg ik nog een schuimecho. Als ik niet zwanger ben om te kijken of de eileiders idd open zijn en dan is het klaar. Ik ben op meerdere vlakken gerustgesteld (vooral blij dat de schildklier geen negatieve rol speelt nu). We blijven dus nog gezellig 'oefenen.😁
Ha dame, vwb die luteale fase. Het kan natuurlijk dat die voor jou lang genoeg is. Maar 10 is wel echt kort. Bij mij geen enkele reactie na meer dan 1,5 jaar. Bij 1e keer verlengen van LF met utrogestan direct een biochemische zwangerschap en 2e keer zwanger (was 3e iui). Had zelf ook al langer het gevoel dat LF te kort was, maar werd pas serieus genomen toen ik na 1e iui na 9 dagen ongesteld werd. Uiteindelijk denk ik dat ieder lichaam anders reageert en ik heb blijkbaar meer tijd voor innesteling nodig. Wie weet is dat bij jou ook wel zo. Laat je dus niet afschepen met 'het is in principe lang genoeg' als je gevoel zegt dat, dat een probleem is. Heel veel succes! (Overigens waren ook bij mij alle waarden goed steeds)