nog steeds geen te bespeuren voel nu wel steekjes links ter hoogte van de baarmoeder en heb een redelijk gezwollen en harde onderbuik zou dit wijzen op aankomende ongi of eerder op een ontluikende zwangershap? iemand hier ervaring mee?
kan alle kanten op. zit in het zelfde schuitje, heb wel enorme krampen, alleen maar soms ipv de hele tijd zoals normaal. ik heb een enorme buik! haha ziet er niet uit en het roze dat ik normaal een week van te voren al heb heb ik eergisteren een dag gehad daarna niet meer. afschuwelijk verwarrend he?! je weet dat het twee kanten op kan en dat je rustig moet wachten, maar oei oei oei, wat duurt dat lang ik ga voor je duimen meid!
oei zena, 2 dagen overtijd met zulek mooie cycli! dan moet het toch haast wel! wanneer ga je testen? en pingpongballke, hoe lang weet jij je geduld te bewaren?
Dat is dus de ellende Claartje, ik dacht hetzelfde, maar de test van vanmorgen (kruidvat)was negatief! Dus misschien heb ik ineens mn eisprong later gehad ofzo....balen!
Hier nog steeds niks de krampjes zijn verdwenen en mijn buik is ook 'gesmolten' gisteravond tampontest gedaan, heel klein roze veegje erop dus ik dacht, 't zal voor vannacht zijn tampon vanmorgen spierwit om gek van te worden
hier zet nog steeds niks door sinds vanmorgen al een drietal rozige vegen en verder niks heb het gevoel da'k me voor de gek aan het houden ben zou eigenlijk liever hebben dat ze mooi rood doorzetten dan weet ik ineens waar ik aan toe ben
pingpongballeke ik weet precies wat je bedoelt! zit nu op mijn werk, ben zo ziek als het maar kan, vanacht de hele nacht op m'n kop gestaan van de buikpijn, maar ongi? ho maar. heb ook liever rood, dan ben ik er vanaf, kunnen we verder haha, maar helaas, daar hebben we geen controle over. zena meid, wat vervelend! kan em voorstellend at je het toch stiekem al hoopte. nu eerst nog even geduld tot je rode dagen, wie weet wat er nog gebeurd
hier ist net zo, ben op't werk maar kan aan niks anders denken, het is echt vervelend aan't worden kzou wel willen aan wat anders denken maar 't lukt me niet eens ze zouden willen doorzetten kan ik idd verder hé
Ik moet straks gaan werken...ze zullen wel denken dat ik blaasontsteking heb straks. Hahaha! Ik heb juist geen buikkramp. Alleen maar rugpijn, maar dat heb ik al vanaf dinsdag. Normaal de avond voor ik ongesteld word. Met mn temp kan ik ook alle kanten op. Van 1 tot 5 geslapen, toen maakte de kat me wakker en die bleef doorgaan, dus om half 6 getempt en eruit gegaan. 36,2 is niet goed dus....maar om kwart voor 6 dat beest opgesploten in de woonkamer en weer in slaap gevallen tot half 11 (meestal kan ik niet meer slapen als ik eenmaal wakker ben) en toen temp 36,8. Dus...daar word ik ook al niet wijzer van. Meiden, hoop dat jullie straks allebei stiekem toch positief testen (en ik zelf ook natuurlijk)