hallo allemaal, ik had ergens mijn verhaaltje gedaan maar weet zo niet meer waar dus maak ik ff een nieuw topic. zoals de tekst het al zegt, wil ik heel heel graag kinderen, mijn vriend ook maar hij twijfelt. Hij is bang voor de financiele kant. of was, gister hebben we weer een gesprekje gehad en hij heeft zijn mening herzien, nou is hij nog wel bang maar hij zegt, ja maar als het groter is, dan word het wel heel duur met school enzo. dus toen zei ik van , ja maar als je met de geboorte meteen een rekening opent en daar standaard iedere maand een bedrag op zet dan spaar je ongemerkt een groot bedrag op hoor! ja daar moest hij me gelijk in geven. hahaha. weet je ik ben blij dat we er wel samen goed over kunnen praten. (meestal). ik wil er nog wel eens over zeuren maar ja dat komt omdat mijn hormonen op hol slaan. Nou heeft hij vorige week een gesprek met mijn stiefmoeder gehad maar ik wist niet wat ze presies had gezegt, nou hoorde ik dat gister van mijn vriend. Ze had gezegt, ja maar haar vader zit er echt op te wachten! toen zei mijn vriend, ja dat kan wel maar we doen het niet voor hem! we doen het voor onszelf, maar hij had wel gezegt dat hij heel graag kinderen wil en dat hij er gek op is, hij wil ook dit jaar nog beginnnen maar je raad het al het kan mij niet snel genoeg. dus misschien volgende week? intussen hoor ik van iedereen om me heen dat ze zwanger zijn, nichtjes, collega's vriendinnnen, buren, en eerlijk gezegt word ik daar echt heel jaloers van. Ik vind dat helemaal niet leuk want ik gun het ze echt van harte! Is dat nou egoistisch van mij? Sorry voor het lange verhaal maar moest het gewoon ff kwijt hoor!
Ik denk dat je je beter bij dit forum kunt aansluiten http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=86422 In iedergeval hoop ik voor je dat jullie het er snel over eens zijn
ik kan het wel begrijpen hoor. ik had dat ook toen we nog geen kinderen hadden. mijn man twijfelde ook en ik zat er al zo lang op te wachten. en iedereen om me heen raakte maar zwanger en je ziet ook ineens overal zwangere vrouwen lopen.....ja daar wordt je jaloers van. en nee, dat is niet egoistisch want je gunt het die andere mensen wel...maar jezelf ook hihi. nu met de tweede wilde mijn man ook weer wachten, maar ik zei: wie weet hoe lang het duurt voordat ik zwanger raak en het is wel fijn als er niet een al te groot leeftijdsverschil is. dat was hij helemaal met me eens en de knoop was zo door. dus ja....snap je helemaal hoor. maar ik moet zeggen, het is ons financieel gezien gruwelijk meegevallen. wij dachten ook dat het allemaal veel duurder zou zijn en we sparen mooi voor haar en de kinderbijslag gaat ook naar haar rekening want daar hoeven we verder niet aan te komen. succes. mejon