hallo, kan iemand mij misschien antwoord geven op de volgende vraag. ik ben van t weekend begonnen voor het eerst met de etospillen te slikken. maar ik gebruik ook 2x per dag nog teunisbloemoliecapsules en tarwekiemolie capsules,kan dit allemaal gewoon samen?of is dit teveel van t goede?wie weet het? gr mij
Mijn verloskundige zegt dat het gewoon geldtrekkers zijn! Als je gewoon netjes je foliumzuur neemt en voldoende groente en fruit eet is dat meer als voldoende.
hoi Vlindertje, Slik je etos zwanger worden? Daar zit ook monnikspeper in (Vitex Agnus castum ) en dat schijnt juist niet goed te zijn voor een foetus. Zoek maar eens via google. Ik heb de 2 potjes die ik gekocht had dus weg gedaan want durfde het niet aan. Ik slik teunisbloemolie (vanwege lange cyclus) en was in oktober meteen die cyclus al zwanger. Is helaas miskraam geworden maar ben het blijven slikken. Na miskraam 38 en 35 dagen en zit nu op de 44 dag : . Durf alleen geen test te doen. Teunisbloem en tarwekiem samen kan volgens mij wel maar lijkt me niet nodig. Teunisbloem helpt ook bij de innesteling. Dat is alles wat ik weet! Liefs, lianne
Etos Zwanger Worden kan echt geen kwaad hoor, anders werd het immers niet verkocht? Zodra je weet dat je zwanger bent, moet je er mee stoppen en overgaan op gewoon Foliumzuur of Etos Zwanger Zijn. Die Monnikspeper in Etos Zwanger Worden is maar een erg kleine hoeveelheid en helpt je cyclus te reguleren. Als je een vrij regelmatige cyclus hebt, zou ik er niet zo gauw aan beginnen, want bij sommige mensen werd hun cyclus daardoor juist langer. Etos Zwanger Worden is eigenlijk een combinatie van Foliumzuur met extra vitamines. Verder zit in Etos Zwanger Worden een hoeveelheid vitamine E toegevoegd. Dit zit ook al in je dagelijkse eten. Als je er Tarwekiemoliecapsules naast wil gebruiken, zou ik er maar 1 per dag innemen. Tarwekiemoliecapsules bevatten namelijk een hoge dosering vitamine E en een te grote hoeveelheid vitamine E kan giftig zijn!
hai, ja daar ben ik het dus niet mee eens maar goed dat mag iedereen zelf bepalen. Ik slik het absoluut niet want ik heb juist een onregelmatige en lange cyclus. Dus dan weet je nooit per wanneer je zwanger bent en kun je nooit op tijd met die pillen stoppen en hoewel de monnikspeper maar een kleine hoeveelheid is vertrouw ik het niet want op vele sites lees je dat het een abortieve werking heeft. Hoewel er natuurlijk genoeg dames zijn die er mee zwanger geworden zijn en er niks aan de hand is. Ik durf het niet aan in ieder geval. Groetjes, lianne
Hoi, Ik ben aan de Etos pillen (2e ronde) en heb ook de negatieve reacties hierop gelezen. Zelf kan ik er nog weinig over zeggen, mijn cyclus is net weer een beetje op gang aan het komen na de mk en ik ben gelijktijdig met de Etos pillen begonnen. Ik ben naar 'de Tuinen' gegaan en heb daar gekeken voor zowel teunisbloemolie capsules als tarwekiemolie capsules. En daar stond bij de omschrijving dat je beiden (los van elkaar bedoel ik) niet mag slikken als je zwanger bent.. Kan het dan kwaad als je dan heel pril zwanger bent, als je het zelf bijv nog niet weet? Nu snap ik er helemaal niks meer van?! Moet ik het dan toch maar houden bij foliumzuur alleen? Groetjes, Roosje
Ik slikte ook teunisbloem maar toen ik met etos begon ben ik daar mee gestopt en na 1 1/2 cyclus was ik zwanger, toen meteen overgegaan op andere vitamine pil en die blijf ik slikken tot na bv (hoop ik) Succes ermee!
hallo allemaal, nou toch bedankt voor jullie reactie. ik slik nu de etospillen 2xper dag s ochtends en s avonds en dan 1x teunis en tarwekiemolie capsules. maar denk ook niet dat het echt kwaad kan hoor tenminste ik hoop van niet. gr vlindertje85