Naar de Gyno geweest.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 22 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:eek: Hallo dames,ik ben vandaag naar de gyno geweest met mannetje.
    Was heel zenuwachtig :rolleyes: maar ze gaat wat doen. Ik moest bloed laten prikken om te kijkenn of ik een eisprong heb gehad, 8) En maandag moet ik een inwendigeecho laten maken voor de Follikels. Kijken hoe dat gaat vanbinnen. Ik moest mijn tempratuur meten iedere dag en noteren.
    Dus heel benieuwd misschien hoef ik dan niet aan de Clomid. ;)
    Spannend!!!!!!!!!!!!!!!ik laat het jullie weten! :p
    groeten jennie72

2. Taniaken

Taniaken Lid

19 jun 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    Zeker doen!! Zou ook heel zenuwachtig zijn. Zeker als je niet weet wat te verwachten.Hoop op het beste voor jou :D

3. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    He Jennie,

Spannend allemaal. Wel fijn om nu wat duidelijkheid te krijgen. Succes maandag!

4. Niet meer actief

Bedankt Dames,jullie zijn schatten. :eek: en komt goed echt raar nu hoop ik echt te gaan zien dat er een ei opspringen staat.
    :) :D :eek: er gebeurd tenminsten wat nu.
    groeten jennie72

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Toppie meis,....nu heb je tenminste het gevoel dat er wat gebeurd....en dat je nu echt wat kunt gaan doen!!! Ik hoop dat je snel een prachtig resultaat zal hebben... :D

6. Niet meer actief

hallo,nu ben ik al weer een 5 dagen ongie,is ook niet leuk want wil weer gaan klussen :oops: :oops: het duurt maar lang voordat het weg is. Denk je er van af te zijn ben jen het de volgende daG GEWoon weer. :evil: mijn lichaam is echt van slag dammmm.
    Als we er van af zijn dan kunnen we weer opnieuw beginnen!
    groeten jennie72

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    fijn dat ze nu wat voor je kunnen gaan doen meid!! geeft toch weer wat meer hoop, heel veel sterkte en succes!!
    ik hoop voor je dat je snel weer aan het klussen mag!!!

8. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hallo Jennie,

Ik zag dat je vanaf februari bezig was? Had je een mediche indicatie om nu al naar de gyn te mogen?

Ik wilde zelf namelijk ook graag wat dingen na laten kijken maar werd weg gestuurd?

liefs nina

9. Niet meer actief

Hai nina,mijn ongie bleef lang weg,en dat wer vervelend na het stoppen van de pil. Ik vond het te lang duren,en vond dat er wat moest gebeuren.
    De huisarts ook,en heeft me daardoor doorverwezen. Ik denk dat het ook te maken heeft met welke HA je hebt, :eek: die van mij is gewoon heel goed en begaan met mij. Ik heb daar gewoon geluk mee gehad. ;) Maar dat betekend niet dat alle HA dat zouden doen. MIjn menstruatie was met de pil altijd heel pijnlijk, ook daarvoor ben ik doorverwezen. En toen vertelde ze dat ik moest stoppen met de pil wegens de schadelijke werking ervan voor mijn lichaam ;) en zo doende. Ik weet wel dat ik mij echt niet liet afschepen je moet het natuurlijk voor je zelf uitmaken maar ik zou gewoon terrug gaan en een gesprek aangaan want het is jou lichaam. Hoelang ben je al bezig? :rolleyes: ben je al; gestopt met de pil?
    groeten jennie72

Deel Deze Pagina