bezoek aan gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MarieClaire, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarieClaire

MarieClaire Nieuw lid

23 jun 2006
    4
    0
    0
    gastouder
    rotterdam
    Goeiemiddag allemaal,

Nou ben ik vanochtend by de gyneacoloog geweest, want we hadden nou weer zoveel vragen dat we ze opgeschreven hadden zodat we ze niet konden vergeten en eindelijk!!! gaan ze weer eens een stap verder .

Ze gaan nu hubby's zaad onderzoeken en dan mag je 3 dagen niet klussen :( dat is wel effe balen... daarnaast heb ik tabletten voorgeschreven gekregen om een menstruatie weer op te wekken, dit in verband met PCO.

Nou ben ik al een jaar niet meer ongesteld geweest, 8 maanden terug heb ik mn eerste provera kuur gehad en ben daar best ziek van geweest, nadat dat niet heeft geholpen -.- zijn we met afvallen begonnen, ben nu 6 kilo kwijt. Maar nu heb ik andere pillen voorgeschreven gekregen om weer een poging te doen.
    Dus heeft iemand ervaring met Primolut N ???
    met provera hoefde ik maar 1 tablet op een dag te slikken 10 dagen lang. maar nu 2 tabletten 10dagen lang. is het infeite hetzelfde of...?
    ben namelijk bang dat ik er weer zo beroerd van zal voelen, dat heb ik er wel voorover maar wil me er een beetje op 'voorbereiden'

liefs en groetjes Marie-Claire

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb er geen ervaring mee, maar heel veel succes toegenwenst!

Deel Deze Pagina