HELP HELP zeer onduidelijke zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kikkert, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vandaag ben ik bij de gyno. geweest voor een onderzoek omdat ik dacht dat ik last van cyste's had, maar geukkig had ik geen cyste's en alles zag er heel goed uit. dus ik vroeg aan haar zouden die klachten misschien toch een beginnende zwangerschap kunnen betekenen. daar op antwoorde de gyno. sorry maar dat kunnen we pas vanaf 6weken zien of jij zwanger bent ja of nee. en daarna zei je dan moet je gewoon een zwangerschaps test doen. dus ik meteen naar de drogist een test gehaalt en thuis heb ik die test uitgevoerd (clear blue). eerst gaf de test aan niet zwanger en toen ik na ongeveer tien minuten keek toen zag ik een heel erg vaag steepje(bijna niet te zien met het blote oog haha) maar nu vraag ik me af ben ik dan toch zwanger? ik moet er wel bij vertellen dat ik pas achter een paar dagen ongi hoe te worden(indien ik niet zwanger ben)

groetjes kikkert.

WIE KAN MIJ HELP?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    kun je geen foto maken van de test meid,

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik zal eens proberen een foto te maken maar de test is wel zeer onduidelijk ik weet niet of het te zien is op een foto

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    clearblue neemt ook later hcg weer dan sommige andere testen.
    ik hoop het voor je meis

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou zeggen over een paar dagen nog eens testen. Na 10 min. is normaliter een test inderdaad niet meer 'betrouwbaar'. Echter het kan dat je HCG gehalte gewoon nog wat laag is en/of de test traag is. Dan moet het over een paar dagen vast een duidelijk resultaat geven.
    Suc6 en mijn duimen draaien!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb de test nu ongeveer een 20 min geleden gedaan maar het lijntje word steeds meer zichtbaar. is het wel nog betrouwbaar?

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ze zeggen normaal niet.
    maar ik ken echter een meisje.
    die ging naar de ha voor een test omdat ze tussentijdse bloedingen had telkens.
    en in het begin niks heh , maar de ha kwam na 1 uurtjes langs de test en toen was die toch positief.
    en uhm ze moet volgende week bevallen.
    dus de wonderen zijn de wereld niet uit.
    anders zou ik over een paar dagen nog eens testen

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Je weet het nooit. Maar probeer eens een andere test dan die van clear blue, want die hebben volgens mij veel hcg nodig...die van Kruidvat schijnen sneller op te pikken.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    pff ik word er een beetje gek van. want ik wil het echt heel erg graag maar ja met z'n vage test kun je niks...

bedankt allemaal voor jullie antwoord.

10. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    kijk eens in mijn album
    en bij het topic fotos van vage en onduidelijke zwangerschap testen daar begint het ook met cblue..
    en die in mijn album en mijn verhaal staat op de 1 na laatste pagina misschien heb je er wat aan...
    ik duim voor je hoor..
    liefs wiesje

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb je een gewone CB gedaan of een digitale (is me niet geheel duidelijk)
    Als je een digitale hebt gedaan en daarna de test uit de houder heb getrokken zie je altijd een 2e streep en dat zegt niets!
    Heb ik zelf ook regelmatig gehad!

De gewone CB heb ik heen ervaring mee (kruisje), maar CB test pas met 50 hcg en een gevoelige test (zoals idd die van het kruidvat en apotheek en van deze site) met 25 hcg..dus sneller.

Succes!

Mirre

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey mirre ik had een test gewone clear blue (met kruisje) gedaan. goetjes

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey wiesje sorry maar ik vind die topic met die foto's niet? kun je me nog eens zeggen waar die staan precies alvast bedankt

ps suc-6 aan alle dames

14. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    het topic staat op deze pagina.
    foto s plaatsen van duidelijke en onduidelijke zwangerschaptesten
    zo heet het topic..
    hoop dat je het kan vinden want ik weet niet hoe ik zon link hier moet plaatsen...
    liefs wiesje

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo allemaal ik snap niet hoe je een foto erop kunt zetten wie kan mij helpen?

Deel Deze Pagina