Ik zou ook niet bellen. Half Nederland loopt met deze klachten ik zie geen reden om te bellen. Beterschap.
ik denk dat jullie allemaal niet bekend zijn met astma en longproblemen of wel?? als ik zulke klachten heb met mijn longproblemen bel ik dus ZEKER WEL de hap en geheid dat ik dan terug kom met een ab en pretnisonkuur.. groene troep ophoesten,benauwd zijn en verhoging icm longproblemen zijn zeker een rede om te komen!! mijn ha zegt tegen mij al dat als ik 2 dagen hoest,ik dan al moet komen om te controleren omdat het zo snel vast zit en dan is er bijna niet meer af te komen..
Ik heb dat vorige jaar gehad en toen heb ik extra ventolin gebruikt en na 2 dagen ging het al beter. Ventolin dus alleen voor de benauwdheid en paracetamol voor de koorts. En veel slapen. Als je het echt continu benauwd hebt gelijk bellen hoor. Ik hoef echt niet met mijn astma 1 dag benauwd te hebben. Ik gebruik 3 verschillende medicijnen voor mijn astma en als ik het dan nog benauwd hebt, gelijk bellen.
Ik zou hier niet voor bellen. Je voelt je knap beroerd...maar er is verder toch niks om je zorgen over te maken? Hoesten...dat gaat rond...het halve dorp hoest hier in elk geval de longen uit het lijf. En idd...tot kokhalzen of overgeven aan toe. Snap dat je je nu echt niet prettig voelt, maar om hier nu de HAP voor te bellen, nope, ik zou wachten tot maandag. Tenzij je natuurlijk behoorlijk benauwd wordt....
Nou ik zou dus wel bellen. Als je pijn hebt tussen je schouderbladen kan het betekenen dat je een longontsteking hebt. En geloof me ik weet het uit ervaring. Dat begon met een beetje pijn en het werd steeds erger. Door dat ik afgewacht had, ha ik een dubbele longontsteking. Dus ik zal er zeker niet meer rond blijven lopen tot maandag. En ik had geen koorts