Ik hoop echt dat het niet nodig is! Maar mocht je wel moeten, dan hoop ik (ik hoop wat af joh) dat jullie t thuis mogen regelen! Ik bedoel, dh- t dorp mag ook! Maar wel raar dat ze niet echt een streng beleid hebben dus. Misschien dat je het eerst in die 'rukkamer' moet proberen ofzp? Je weet het niet he?! Nu zit ik te bedenken dat die vrienden ook een familielid in het ziekenhuis hebben werken, dus misschien dat dat ook in hun voordeel is...
Meiden, Wat een reacties... ik had niet in de gaten dat er zoveel mensen waren die ook de zwemmertjes van hubbie lieten testen. Ik hoop dat het voor jullie allemaal supergoed uit mag pakken! Groetjes, Josien
Hallo allemaal Dinsdaget eerst naar de huisarts geweest. We zagen er best tegenop, maar uiteindelijk viel het reuze mee. Ik had mijn temperatuurlijsten en mijn cyclus overzicht meegenomen. Hij zag dat ik een vrij regelmatige cyclus had, dus dit was goed. Tevens vond hij het fijn dat ik al een paar maanden getemperatuurd had, hij zag dat ik steeds een eisprong had, dus ook dit was goed. Hij had nog nooit van de pagina http://www.fertilityfriend.com/ gehoord en hij heeft die pagina nu opgeslagen op zijn pc. Handig om je temperatuur bij te houden. Verder moet mijn vriend sperma in gaan leveren in het ziekenhuis. Dit kan gelukkig wel thuis en dan moeten we gewoon erg snel naar het ziekenhuis toe gaan. Dat kan bij ons om dinsdag en woensdag tussen 8-10 uur. We brengen volgende week woensdag het sperma weg. Want deze week heb ik zijn sperma hard nodig, omdat de vruchtbare dagen eraan komen, haha. We moeten 27 december terug naar de huisarts voor de uitslag van het sperma. Tevens het advies gekregen om een afspraak te maken met de fertiliteitsarts. (Gynaecologie). Hier konden we 2 januari al terecht, maar nu een afspraak gemaakt voor 8 januari. In het begin van de cyclus (tijdens en net na je ongesteldheid) kunnen ze namelijk moeilijk onderzoekjes doen. We kregen woensdag al informatie thuis gestuurd en een vragenlijst die we moeten invullen. In die info staat wat we kunnen verwachten van het eerste bezoek aan de fertiliteitsarts. Pfff... toch wel een opluchting... het "traject" is in gang gezet. Ben blij dat we deze stap eindelijk hebben genomen. Fijn ook dat we overal snel terecht kunnen. Nu moet mijn vriend dus volgende week zijn sperma inleveren in het ziekenhuis. Gelukkig hoeft hij dat niet in het ziekenhuis te doen, maar kan hij dat thuis doen. Ik heb helaas nachtdienst, dus kan hem niet helpen, haha. Toch wel spannend, het controleren van de zwemmertjes.... ben dan benieuwd naar de uitslag. We hoeven dan niet te bellen, maar we kunnen dan naar de huisarts toe gaan. Hoop zo dat de uitslag goed is.... Groetjes Roca Groetjes Roca
Hoi meiden, Als ik dit zo lees, ga ik toch ook maar eens naar de huisarts. Wij zijn al ruim 10 maanden bezig en ik wordt er een beetje moedeloos van. Ik hoor steeds dat het na een jaar gebruikelijk is dat je naar de huisarts gaat, maar blijkbaar gaan veel mensen al eerder? Straks verliezen we vele kostbare maanden, terwijl je nu al duidelijk kan hebben of er iets mis is met zaadjes of eitjes! Ga morgen gelijk een afpsraak maken met de huisarts. Liefs Daffie
Hoi Roca ik ben blij om te lezen dat alles nu in tempo gaat voor jullie, ik hoop dat de zwemmers ook goed zijn en dat jullie heel snel zwanger zullen zijn. Liefs Jolie
Hoi Jolie, Ik ben in ieder geval blij dat we naar de huisarts zijn geweest en dat het "traject" gestart is. Ik hoop inderdaad dat de zwemmers goed zijn, dat zou tenminste al een hele geruststelling zijn. Groetjes Roca
Wij hebben ook zo'n onderzoek gehad (ronde 4 al). Mijn vriend is namelijk vroeger geopereerd, dus voor de zekerheid wilde we het al weten. Gelukkig mochten wij het thuis doen. We hebben verschrikkelijk de slappe lach gehad. Tis allesbehalve romantisch. Maar het potje gewoon in je broekzak. In ieder geval op lichaamstemperatuur. Dus niet in een warme handdoek. Dat is wellicht te warm.... Succes ermee!
Roca; fijn dat alles in gang is gezet. Luchtte mij ook al een heel eind op! Ik hoop dat de uitslag van je ventje goed is en dat jullie toch nog snel zwanger mogen zijn. Hoop dat verdere afspraken dan niet meer nodig zijn. Veel klusplezier alvast. PS zie dat je ook uit het zuiden komt. Naar welk zh gaan jullie? Wij konden ook alleen op di en woe inleveren in beide ziekenhuizen. XXX
Hoi Elvira Wij gaan naar Roermond naar het ziekenhuis. Ik hoop dat de uitslag goed is ja, toch wel spannend. 1 januari is mijn NOD, dus ik hoop dat we het jaar heel goed beginnen en dat we de verdere afspraken af kunnen zeggen. Groetjes Roca