Hoi meiden, ik heb even zitten zoeken in oude topics, maar kon het antwoord niet vinden. Weet iemand hoe lang het -in het algemeen- duurt voor de eisprong volgt, na de signalering van vruchtbaar slijm? Wij hebben even pauze ingelast (zie andere topic) en nu vraag ik me af of ik straks per ongeluk toch niet zwanger blijk van die keren dat we het nog gewoon hebben gedaan. Ik zit daarom even te rekenen of dat zou kunnen.
als je slijm weer opdroogt is ovulatie voorbij. sperma kan het 5 dagen overleven in je lijf... hopelijk 'pakt' die hem dus nog! succes
deze vraag wou ik ook stellen wanner precies ei na rekbaar slijm... ik heb gisteren hele mooie slijm gehad kon er niet omheen hihihi heb ik dan vandaag mijn eisprong of op een andere dag? Wil wel op de juiste dagen klussen dus wie legt het mij uit? liefs z
Hier nog eentje die erg benieuwd is naar het antwoord Ik heb vorige week dinsdag flinke steken in mijn onderbuik gehad ( : EI : ) maar donderdag ook slijm waar ik absoluut niet omheen kon... Chris
Hmm, wij hebben 's maandags nog geklust, dan woensdag mijn ei gehad... Boehoe... Volgens mij dan iets te vroeg... Alhoewel, 2 dagen... kan nog wel, toch? Waren jullie bijtijds Zomaar en Druif? Chris
Ik had op dag 12 de beste eggwhite ,op dag 13 werd het watery en dag 14 niks meer, beetje creamy.Ik heb op dag 13 mijn ei gehad, dus de theorie van de dag ná de beste afscheiding =eisprong klopt wel aardig toch!
@Chrisje79, klinkt niet echt gezellig hier, maar ik hoop even niet dat we op tijd hebben geklust. Zie deze topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Hallo lieve Druif! Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor! Mijn vriend en ik hebben het er ook veel over gehad hoe ons leven verandert als er een kleine bij zou komen... De dingen waarbij je nu gewend bent het met z'n tweetjes te doen, zullen heel anders worden... En ook een enorme verantwoordelijkheid zo'n kleine ukkepuk. Aan de andere kant lees ik dat je je een leven zonder kinderen niet kan voorstellen! Volgens mij gaat het helemaal goedkomen, je hebt EN de liefde EN het verantwoordelijkheidsgevoel! Denk je niet dat het juist (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven) beter is dan dat je er zonder open ogen ingaat? Volgens mij kan niemand zich volledig voorbereiden op de komst van een kindje... Je weet pas hoe of wat als de kleine hummel er is.... Sorry voor de preek hoor, ik bedoel het als steuntje, niet al belerend... Ik vind dit het mooie van dit forum, je kunt je twijfels zo goed delen met veel dames die over dezelfde dingen nadenken! In ieder geval een dikke knuffel van mij!
Ik dacht dus mijn ei gehad te hebben vrijdag maar toch bleef het slijm en dat werd zondag echt maximaal.... mega lange draden te trekken en dat was donderdag en vrijdag toch echt minder (toen ongeveer 2-3 centimeter en op zondag > 5 cm... ongelooflijk hoe rekbaar).. En volgens FF eitje inderdaad op maandag gehad .. dus ook hier gaat het ongeveer op
Jemig, ik ben helemaal in de bonen.... Heb de woorden van Natasja verkeerd geïnterpreteerd (mijn god wat een woord) en dacht dat ze de piek als dag NA je ei, maar is dus voor... Het zal inderdaad wel kloppen denk ik... Voor de vrouwen die überhaupt (nog zo'n woord ) dit slijm hebben, want sommigen hebben de hele cyclus helemaal niks.... Liefs Chris
@Chrisje79, dank voor je lieve woorden. Je hebt ook wel gelijk hoor. En in januari gaan we ook weer verder. Maar ik kon gewoon even niet meer eten en slapen van het beklemmende gevoel. Om de druk van de ketel te halen was het wel even goed om te stoppen. En gelukkig vond m'n liefie dat geen probleem. Ik blijf me hier inderdaad melden. Dat helpt! Liefs, Druif