Gewoon een beetje verdrietig....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ah78, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Lieve allemaal,

Ik wil helemaal niet zielig doen, wil ook niet klagen maar ben op dit moment gewoon even verdrietig.... :cry:
    De tweede uitslag van mijn mannetjes zwemmertjes was qua aantal iets verbeterd echter zijn er nog wel 80% onbeweeglijk........ De HA vertelde dat het helemaal niet onmogelijk is dat wij zwanger zullen worden, maar de kans is een stuk kleiner.... Wat hij verder nog vertelde is dat een klein percentage in het eerste jaar maar zwanger wordt, een groter percentage in het tweede jaar......(normaal gezien) Hier heb ik een beetje mijn vraagtekens bij..... :rolleyes: Maar dit komt misschien ook wel omdat ik nu een beetje zwart-wit kijk, zal morgen wel anders zijn...
    Maandag hebben we waarschijnlijk verder een gesprek met de Ha wat nu verder..... En ik weet ook wel dat er vast nog genoeg mogelijkheden zijn...... 8)

Kus, An :rolleyes:

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Tuurlijk mag je even verdrietig zijn. Daarmee klaag je absoluut niet.
    hier delen we blijde momenten maar ook verdrietige momenten met elkaar.
    Zo voel je , je niet zo alleen.
    knuffies liek.

3. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Je mag hier absoluut verdrietig zijn!
    Het is ook allemaal niet makkelijk als het allemaal tegen je gezegd word.
    Ik wil je een BIG HUG geven :)
    Hier kun je altijd je verhaal kwijt!
    Liefs Maamaa

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Van mij ook een dikke knuffel! Dit zijn echt geen leuke gesprekken :cry:

5. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ach lieverd nu is het mijn beurt om je op te vrolijke, doe je bij mij ook steeds ;) Ik brand een kaarsje voor je, en ik blijf duimen en hopen op een wonder, je verdient het echt het is dat ik je niet persoonlijk ken maar volgens mij ben je een moordwijf ;) je hebt altijd een goed woord over van troost voor een ander. :D lieve schat het komt goed dat weet ik zeker. Met heel mijn hart jennie72

6. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Hey meid, ik wil je even een hart onder jullie riempje steken!

*steekt hart onder riem* :)

Liefs,
    Quinn

7. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ha meid, wat naar dat je je zo verdrietig voelt zeg! Echt balen dat het tweede onderzoek niet veel beter is! Maar probeer positief te blijven, het is niet onmogelijk! (ik weet hoe moeilijk het is hoor, want makkelijker gezegd dan gedaan...). Nogmaals, ik vind het echt zo rot voor je! Als je wilt 'praten' kan je met altijd een pb'tje sturen hoor!
    Heel veel sterkte een een grote knuf! Marit

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden!
    Ik voel me vandaag al wat beter :)

Dikke kus voor iedereen! :)

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Dikke knuf lieverdje !
    We praten snel bij hoor beloofd ! xxx

10. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo!

Ben ik weer even...
    Gisteren naar de HA geweest. Hij adviseert ons om het tweede jaar "gewoon"af te maken. ALs we zelf al wel de mmm wereld in willen is dat geen probleem..... Wel ga ik binnenkort naar de gyn om mij verder te laten onderzoeken, komt daar niets uit dan gaan we het toch eerst weer zo proberen....Ik vind het wel lastig hoor om zo'n beslissing te maken :rolleyes:

Kus, An

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ikzelf zou toch naar de gyn gaan en daar dan overleggen wat je wil. Ik zou daar een beter gevoel bij hebben.

12. sammie79

sammie79 Lid

21 okt 2006
    10
    0
    0
    consultatieburo-assistente
    Amsterdam
    Hoi ah78

Ik heb ook gisteren te horen na het tweede sperma onderzoek dat de spermacellen minder beweeglijk zijn. Van de 50% beweegt er 10%. De tweede sperma onderzoek was slechter dan de eerste. Verder zei de gyneacollog niks totdat ik hem vraagde of er nog wel kans is op een zwangerschap, of het nou natuurlijk of via de medische molen gebeurd. Ik ben ook met mijn gedachten alleen daarmee bezig, ik zit nu zelf thuis en kan me gewoon niet concentreren op mijn werk en heb ziek gemeld.
    Ik ga morgen weer contact opnemen met mijn huisarts en ik sta op de wachtlijst voor IUI, dat wordt pas in mei of juni. In juli ga ik op vakantie en ik heb gehoord dat in mijn land daar sneller een man wprdt behandeld met medicijnen. Daar vertrouw ik op en met steun va nde medische molen.

Nog meer zorgen, nu is mijn baas heel moeilijk aan het doen.

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje meid wat vervelend allemaal. Waarmee doet je baas moeilijk dan?

Sterkte met alles

groetjes vruchtje

14. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wij zijn in de IVF-ICSI terecht gekomen vanwege de slechte zaadkwaliteit. Wat het ziekenhuis een tijdje heeft aangeraden was Vitamine C (zeer hoge dosis) + Zink.

De kwaliteit werd er wel beter op. Helaas nog niet goed genoeg voor een snelle spontane zwangerschap, maar wie weet helpt het voor jullie net dat ene beetje.

Succes

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Dushi: Alles goed meis? Heb morgen me punctie in Eindhoven! Spannend!

@ Ook wij zijn doorverwezen voor IVF/ICSI vanwege slechte zaadkwaliteit.

Groetjes en suc6!
    Marjo

16. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi Marjo,

Alles goed hier.
    Net mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht 8) Damn... ze zijn leuker dan mijn gewone broeken :)

Woensdag met vier meiden naar de 9-maanden-beurs... wat een lol wordt dat.

Ik had gezien dat je morgen moet, in de IVF-ICSI topic heb ik een berichtje geplaatst.
    Sterkte hoor!

Groetjes,
    Danielle

Deel Deze Pagina