42 dagen cyclus roze afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dddddddddddd, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    #1 dddddddddddd, 12 mei 2016
    Laatst bewerkt: 12 mei 2016
    Hoi wacht nog steeds op mijn menstruatie, vanochtend toen ik
    Op stond zeurende buikpijn, toen na plassen met afvegen roze afscheiding. Ging er van uit dat de menstruatie op gang kwam maar daarna helemaal niets meer. Voor de rest steken in de borsten, gevoelige tepels, duizelig, moe soms een beetje onwel en opgezette harde buik en heb het heel koud steeds. Is dit dat mijn menstruatie op gang komt?!! Wat denken jullie.

2. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Misschien geeft een zwangerschapstest antwoord

3. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Weet niet of ik moet wachten een paar dagen of de menstruatie toch nog komt wil geen illusies krijgen en dan teleurgesteld worden. Maar meestal breekt de menstruatie toch binnen 1 a 2 dagen door als dat het geval is??

4. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Ik had dat bij alle 3 mijn zwangerschappen.. Eerst roze/bruine afscheiding wat vervolgens weer ophield. Bij mij stopte dat nooit dus toen het dat wel deed wist ik genoeg. Spannend hoor! Ik zou morgenochtend gewoon even een testje wagen 😁

5. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Net met afvegen zag ik dat er echt n veegje rood aanzat maar t veegje was ecbt een mm groot zeg maar dus t was bijna niet te zien. Word ik ongesteld? Of n innestelingsbloeding? Nog even geduld hebben denk ik

6. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Ja soms denk Ik echt het is raak maar ben bang voor een teleurstelling. Gisteren avond na sex nog een beetje roze maar vanochtend niets! Normaal gesproken als het mijn menstruatie had geweest was hij of meteen rood rood of na een uur breekt hij door. Ga vanmiddag een test kopen. Weet niet of ik die dan meteen moet doen of wachten tot zaterdag ochtend. Sarahhhh weet jij al iets meer???

7. Sarahhhh

Nopp mijn nod is overmorgeenn. :(

8. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Heb vandaag getest, lijkt op een lichte positieve test!! Morgen ochtend doe ik er nog een. Ben benieuwt of jij sarahhhh ook binnenkort goed nieuws hebt!

9. Sarahhhh

Aaaahhh spannnenddd voorzichtig gegeliciteerd!!

10. Sarahhhh

Ik ben helaas vandaag n dag te vroeg ongesteld geworden

Deel Deze Pagina