naar de huisarts, of gelijk chirurg bellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door lioness74, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dit betekend dat de chirurg je dus gewoon 6 weken laat door lopen met een gebroken/verschoven ellepijp?? :$

Dat is toch niet normaal meer, ik zou staan op een spoed doorverwijzing naar een ander ziekenhuis. Wat belachelijk zeg.

2. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jeetje wat een belachelijk lange wachttijd en dat met pijn!
    Kan je hier je verzekering niet voor bellen? Misschien weten zij waar je eerder terecht kan.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou ook naar een ander gaan eerlijk gezegd.
    Dit heeft echt wel een spoedindicatie. En om nou te zeggen dat er sprake is van een CTS...zou eerst maar eens de boel herstellen. Mijn advies is om een CTS uberhaupt niet door een orthopeed te laten verhelpen maar door een plastisch chirurg.

Je kan je verzekering bellen voor hulp als je er zelf niet uitkomt.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Sterkt ermee zou ook kijken voor een ander ziekenhuis of morgen bij de spoedarts even verder vertellen hoe het gaat.

5. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Jeetje dat is mooi ruk! Je zou je zorgverzekering even kunnen bellen, die kunnen meestal wel wat betekenen wat wachttijden betreft.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heb je er verder nog iets mee gedaan?

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja, ik heb nog 2 ziekenhuizen hier in de buurt geprobeerd, maar geen van de 2 heeft eerder tijd als 23 april..

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Probeer het hier eens..

annatommie - home

Binnen 2/3 dagen heb je je afspraak, vaak dezelfde dag kunnen er foto's en mri scan gemaakt worden, die ze gelijk bekijken en met je bespreken..mocht er geopereerd moeten worden, is dat op korte termijn.. Ze huren operatiekamers in ziekenhuizen.

En kijk niet raar op als je beroemde voetballers of andere topatleten ziet..

9. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Heb je het via je zorgverzekeraar geprobeerd? Even verhaal mailen met de vraag of zij kunnen bemiddelen voor je. Heb ik zelf een goede ervaring mee gehad.

10. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ziekenhuizen hebben normaal gesproken ook spoedplekken. Logisch dat de gewone poli niet sneller kan maar je bent er al aan geholpen u hebt een spoedplek nodig. Als je dit zelf niet geregeld krijgt kan de huisarts hier vaak wel bij helpen

Deel Deze Pagina