Hoi meiden, Even een vraagje wat jullie zouden doen. Ik heb nu zo'n 2 weken een pijnlijke plek boven mijn tepel. Hij brand en doet zeer. Eerst dacht ik hormonen maar ongi is voorbij. Tenminste ongi was het niet echt maar goed. Nu ben ik geen doktersloper en twijfel of het nodig is om te checken of niet. Zal dan toch misschien het antwoord hormonaal te horen krijgen Vandaar dat ik jullie ff vraag of je hiermee naar de huisarts zou gaan ja of nee?
Ja, ik zou zeker gaan, vooral omdat het brand en pijn doet. Bovendien lijkt het mij een eng idee, in je borst. beter even het zekere voor het onzekere te nemen.
Ja ik ga bijna nooit, alleen als het echt te erg is. En dan heb ik echt wat. Maar wil niet pieperig overkomen, daarom twijfel ik altijd zolang Met de kids ben ik sneller haha. Maar jullie denken niet dat het evt voor niks is.?
dan maar voor niks, de pijn heb je al 2 weken dat is al niet goed, klaar over en uit, je betaald genoeg z.fonds en stel dat het wel wat is???
ja hoor, een lekkere buste schrub nemen en insmeren met glimmende olie en een sexy rode,groene bh aan heb jij je best gedaan, nu de h.a nog
Zit er ook een knobbeltje of een verharde streng onder? Ik herken de pijn namelijk, maar ik had er ook een langwerpige verdikking onder en mijn huid trok een beetje in. Dat bleek foute boel te zijn. Ook zonder knobbeltje zou ik het na laten kijken, omdat brandende pijn wel een symptoom kan zijn. Een afwijking kan ook dieper in je borst zitten, zonder dat je het zelf goed kunt voelen vanaf de buitenkant. Het hoeft natuurlijk niet verkeerd te zijn, het kan inderdaad ook hormonaal zijn, een cyste of mastopathie. Maar laat het wel even goed nakijken. Dus een consult bij je huisarts en aansluitend voor de zekerheid een mammografie en eventueel een echo. De huisarts kan niet in je borst kijken, dus een mammografie moet uitsluitsel geven. Met zulk soort dingen moet je altijd naar de huisarts gaan, hij/zij zal zoiets juist alleen maar aanmoedigen. Succes!
Ik herken het al had ik ook jeuk.. Kreeg zalf voor soort tepel eczeem en moest borst echo laten maken.. Gelukkig niks gevonden.. Nu wel weer enorm last ervan ;s Gewoon ff laten checken..
Voor niks is het nooit, je krijgt er in ieder geval duidelijkheid van en als het niks is dan heb je rust, dat is ook veel waard!! Het is niet prettig om dat gedeelte bloot te geven, ik heb een jaar terug ook de hele medische riedel gehad door een knobbeltje. Maar ben blij dat ik het gedaan heb, weet nu hoe mijn borst eruit ziet binnen, hebben ze tenminste vergelijkingsmateriaal mocht het nodig zijn!
Ik zou zeker even heen gaan. Helemaal omdat je ook zegt niet zo snel heen te gaan en nu twijfelt. Bij twijfel oversteken!! Even afspraak maken dus..
Gisteren een luie dag gehad en zonder bh gelopen en dan heb ik er minder last van. Ik zal dan toch maar een afspraak maken bij de ha voor de zekerheid. Thx meiden.
Sorry hoor....dat mensen hier nog komen 'vragen' of ze naar de huisarts moeten met zoiets...tsjeee...