Naar de huisarts of tandarts?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Succes vanmiddag! Is waarschijnlijk een hele opluchting als je de wkb gehad hebt

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik vind dit soort mond/tand dingen toch wel eng.

Mijn vader is ernstig ziek geweest en heeft slecht in het ziekenhuis gelegen. Artsen konden niet vinden wat er nou aan de hand was en uiteindelijk bleek het een ontsteking in zijn kaak te zijn.
    In het ziekenhuis vertelde ze ook dat dit soort heftige dingen vaak te maken heeft uiteindelijk met iets in je mond.

Ik zou als je het niet vertrouwd naar de huisarts gaan, die kan je eventueel doorverwijzen.

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ow jeetje, dit klinkt akelig bekend.

Bij mij is mijn verstandskies getrokken en na een paar maanden kreeg ik last van pijn bij mijn oor en kaak naar mijn nek.

Dus ik naar de huisarts, die dacht dat het vanuit mijn nek kwam. Dus ik naar de fysio, hielp niet.

Weer terug naar de dokter, die stuurde me naar de tandarts.. die dacht dat ik zou knarsen, dus knarsplaatje en moest binnen een maand beter worden.

Nee dus, ik weer naar de dokter.. zenuwpijn dacht hij.. dus ik aan de Lyrica, haha.. dat werkte tegen de pijn, maar werd er helemaal suf van. Na 2 maanden weer erg veel pijn!

Bij de HAP geweest, zij dachten een kaakontsteking.

Ik naar de kaakchirurg voor foto's... bleek dat er idd een ontsteking zat achter mijn bovenste kiezen die op mijn zenuwen drukte... zucht.. heb echt bijna een jaar zoveel pijn gehad, terwijl de oorzaak vrij simpel was. Dus hoop voor je dat het met je wkb beter wordt.. dat was bij mij icm antibiotica wel zo.. sterkte!

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb dit ook gehad, en ben ermee naar de huisarts gegaan. Het trok ook naar mijn hoofd en bot boven m'n wangen. Maar röntgenfoto's wezen niets uit, en volgens haar 'hoorde' het gewoon bij de zenuwpijn die ik ook op andere plekken heb zoals m'n benen. Heb deze pijn trouwens al heel lang niet gehad dus ik hoop dat het zo blijft want het is echt verschrikkelijk...

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Klinkt dus herkenbaar voor sommigen.

Ben blij dat ik straks heen kan, want hou het bijna niet meer door de oorpijn. 2 uur geleden 2 paracetamollen genomen en nu is die scherpe oorpijn er weer doorheen gekomen...

Ik heb één keer eerder een wortelkanaalbehandeling gehad, tijdens mijn zwangerschap notabene. En daar had ik vreselijk napijn van in mijn mond. Dus ben er wel bekend mee. Dat was ook niet echt prettig. Dus hoop dat het meevalt.

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nou, ben weer thuis. Deel 1 achter de rug, er komt ook nog een deel 2 van de wortelkanaalbehandeling. Het was hevig ontstoken, aldus de tandarts. Ze zei dat ik waarschijnlijk nog wel napijn ga krijgen als de verdoving is uitgewerkt.

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nu paracetamol en ibo innemen...pijn voor zijn.
    en op vaste tijden innnemen, niet wachten tot de pijn hevig is.

Succes

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Inderdaad op tijd ibrrofen/paracetamolletje nemen. Niet wachten tot het al pijn doet, maar nu terwijl de verdoving nog werkt.

Sterkte, het klinkt erg pijnlijk!

Deel Deze Pagina