@ saskia, we krijgen de uitslag volgende week dinsdag. Dus nog een paar daagjes wachten. Dat overleven we wel, hihi! Fijn dat je veel afleiding hebt! Ik wil dat ook kunnen "er niet zoveel mee bezig zijn". Na mijn ongi lukt me dat altijd heel goed. Maar zodra ik mijne eisprong heb gehad gaat het vaak weer de verkeerde kant op. 123, spannend de operatie!! Balen dat jij ook je ongi weer voelt aankomen! Nikaatje, gelukkig maar, een goed resultaat. En ik kan me voorstellen dat je wat voelt. Ik ben zelf ook nogal gevoelig voor pijn. De één heeft het gewoon minder als de ander! Liefs Yvonne
Babygirl, spannend weekje voor jullie dan! Ik ga heel hard duimen dat jullie een goede uitslag krijgen. Er niet mee bezig zijn kan ik ook nooit, maar we hebben het nu zo druk dat het gewoon vanzelf gaat. Tuurlijk denk ik er nog aan, maar ben nu niet aan het rekenen enzo. Sterker nog, klussen moet ik even niet aan denken. Doen het deze ronde wel gewoon als we daar zin in hebben. We zijn tot heel laat bezig in ons huis. De schilder is geweest en het is 1 grote stofwolk, dus alles moet gepoetst worden. Echt elk kiertje en gaatje pffff! Verder heb ik het druk op mijn werk en mijn man ook. Dus klussen... nee, even niet hihi!
@saskia Fijn dat je wat afleiding hebt. En daar naast weer een mooi huis haha!! Twee vliegen in één klap
@ saskia, fijn dat je huisje dadelijk weer helemaal als nieuw is! Heerlijk gevoel. Behalve inderdaad die stofwolken! Verschrikkelijk! Je kan blijven poetsten.
Lieve lieve meiden, Ik moet jullie wat vertellen. Ik heb net een test gedaan. 2 dagen voor NOD. Ik ben ZWANGER!!!! Hoe ongelofelijk is dit! Ben echt super blij! Ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden! Ik hoop dat het ook bij jullie allemaal snel goed gaat komen! Ik kan het op dit moment nog niet bevatten. Vind het nog allemaal zo onwerkelijk! Ik ga er toch al een beetje van proberen te genieten! Liefs Yvonne
Ja ik vind het ook echt een wonder! Had dit totaal niet verwacht! Het levende bewijs, als je er constant mee bezig bent net zoals mij, lukt het dus ook!!! Vond het alleen wel heel moeilijk om hier neer te zetten. Vooral omdat ik weet hoe het voelt als zwanger worden niet lukt, en hoe moeilijk het is om andere zwanger te zien worden terwijl het bij jezelf niet lukt! Ik blijf jullie ook steunen meiden! Niet vergeten hoor!! Liefs Yvonne
Super!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Het is je van harte gegund!! Ik ben dol op zulke succes story's daar krijg ik zelf ook weer hoop van!! Maar vertel vertel, had je echt het gevoel dat je ongesteld ging worden??
Ja, het voelde gister gewoon als ongi krampen. Ik had ook erge hoofdpijn wat ik altijd heb voor ik ongesteld ga worden. Eigenlijk gewoon de kenmerken die je ook hebt als je ongi gaat worden. De dag voordat ik ongesteld moet worden ruikt mijn afscheiding ook altijd vreemd. Dat had ik gister ook. Vanmorgen toen ik opstond dus een tampon in gedaan want ik dacht; het zal straks wel komen. Nu was ik vanochtend even op mijn werk en moest ik ineens huilen omdat een kind uit mijn klas wegging. Normaal ben ik nooit heel emotioneel. Toen ik thuis kwam ging ik achter de computer zitten en voelde ik steken in mijn lies en mijn baarmoeder heel erg trekken. Ik had mezelf voorgenomen deze maand niet te testen voor NOD maar ik kon me toch niet inhouden. En na 1 minuut al verscheen de tweede streep! Kon het niet geloven. Meteen mijn vriend opgebeld die net naar zijn werk was gegaan! Hij is ook helemaal door het dolle heen. Voel me wel heel onzeker hoor. Ben zo bang voor nog een miskraam. Mijn moeder zei dat ik er niet aan moet denken en positief er tegen aan moet kijken! Dat ga ik ook echt proberen. We laten ook onze afspraak bij de gynaecoloog gewoon staan. Ik mag gelukkig bij 6,5 week de eerste echo. Ik ben nog even gaan nadenken wat ik ongeveer vanaf zondag heb gevoeld, zal het even opschrijven voor jullie: * Andere pijn in borsten * 'S avonds misselijk * "vieze" smaak in mijn mond * na de eisprong heel veel afscheiding. Ik werd er gek van. * het gevoel dat ik ongesteld ging worden Nou meiden, een heel verhaal. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Oja, wij hebben afgelopen maand voor het eerst ovu latie testen gebruikt. Die hebben dus goed gewerkt. Ook slik ik foliumzuur tabletten van het kruidvat. Liefs Yvonne
Sorry, het is een erg onsamenhangend verhaal. Ben gewoon zo blij dat ik heel snel wil typen! Pillen die ik van het kruidvat slik heten trouwens: vitaal zwanger.
Haha, ik snap het verhaal helemaal, dus het is duidelijk genoeg! Ik begreep dat je eerder een miskraam hebt gehad, dan is het logisch dat je onzeker bent. Hopelijk is het een plakbaby deze keer! Voor ons is het deze maand een kansloze maand, ik deed net een ovu test bijna positief. Maar we mogen niet klussen, want manlief moet zijn zaad vrijdag inleveren. :x Oh, wat baal ik daar van! (en het is mijn eigen schuld, want ik heb de afspraak gemaakt...) Nou ja, duidelijkheid over de kwaliteit is ook wel fijn eigenlijk, dus dat houd ik maar in mijn achterhoofd. Ik ga snel koken, want ik moet vanavond nog weg! groetjes Paultje
@ paultje, ik had ook een bijna positieve ovu test. De dag erna was ie wel helemaal positief. Als je een positieve ovu test hebt wil dat zeggen dat je eitje binnen 24-36 uur springt. Stel dus dat je ovu test morgen knal positief is, dan zou je nog een dag de tijd hebben ongeveer. Dus dan snel aan de klus vrijdagochtend als je mannetje zijn zaad heeft weggebracht. Liefs Yvonne
Yvonne, wat een goed nieuws: gefeliciteerd!!! Het geeft mij juist hoop om het van meiden in dit topic te horen! Wel spannend allemaal hè?! Anders dan van mensen om je heen bij wie 't binnen 1-3 maanden lijkt te lukken...dat vind ik steeds moeilijker worden! Ik heb gisteren nog de hele dag een vervelend gevoel in mijn buik gehouden en last gehad van bloedverlies. Sinds vanmorgen lijkt t wat minder geworden (nog wel helderrood bloedverlies)...had eigenlijk niet verwacht dat het na de HSG nog een tijd vervelend zou zijn. Ben ook bang dat deze ronde dus misgelopen is/gaat worden, geen idee of en wanneer mijn eisprong is (geweest).
@nikaatje: wat vervelend dat je er nog last van hebt! Geen flauw idee wat normaal is na zo'n HSG, hopelijk is het snel over. Wat je zegt heb ik precies het zelfde, over meiden die binnen een maand zwanger zijn. Daar kan ik stinkend jaloers op zijn! Ik heb dat trouwens nog niet in mijn omgeving gehad, mijn vrienden/kennissen hebben bijna nog geen kinderen. Maar als ik soms hier op de ZP lees hoe makkelijk het bij sommigen gaat, dan baal ik flink. (klinkt ego, is het ook, maar zo voel ik het) Om mezelf te beschermen, lees ik dus geen topics meer van beginnelingen. En als mensen dan ook gaan beginnen over: in welke maand wil ik uitgerekend zijn. Ik houd niet van januari, febr, maart, april etc., dan erger ik me helemaal kapot :x Dus ik moet die topics gewoon niet meer lezen, want iedereen heeft recht om iets te posten natuurlijk!
Hopelijk wordt je heel wat wijzer met het temp of de testen. Wij gaan na deze ronde ook eens langs bij de gyn en HA veel succes!
@pimpernelleke, welkom! Wat bedoel je precies met testen en temp, of had je het niet tegen mij 8)? Zijn jullie al lang bezig?
@babygirl: is het nieuws al een beetje bezonken?? Bedankt dat je even met me meedenkte, helaas heb ik morgen een hele vroege dienst, dus als hij met zijn zaad aan de gang gaat ben ik al aan het werk
Oh my god Yvonne!!! ga je ons verlaten hier? Super zeg, van harte gefeliciteerd! Het is je heel erg gegund!! hier: manlief heeft totaal geen zenuwen voor de operatie, ik zoek steeds info erover op en zo maar hij maakt zich er écht niet druk om hahaha! Ik ook niet hoor, komt echt wel goed allemaal. Kan alleen nog een paar maanden duren voordat de kwaliteit van het sperma zich KAN gaan verbeteren, maar ik ga uit van het goede... en ik bel volgende week ff de FA op, ik loop achter heb ik het gevoel, ik wil ook een HSG en een inwedige echo. Oh sorry, ben een beetje melig. nee ff serieus, ik heb zoiets van laat mij ook maar vast onderzoeken dan kunnen we na die operatie aan de slag met hopelijk IUI en anders ICSI
@ paultje, jammer dat het er voor jou deze maand niet van komt! Balen zeg! 123 en nikaatje, bedankt voor jullie lieve reacties! Nee ik ga jullie niet verlaten hoor! Ik blijf gewoon gezellig mee kletsen op dit forum. Ik kan het allemaal nog niet bevatten. Kan het nog niet geloven dat ik zwanger ben. Ik weet dat ik super gelukkig zou moeten zijn maar eerst maar de eerste echo afwachten. Zit nog steeds in onzekerheid door mijn vorige miskraam. Maar denk dat het allemaal helemaal goed gaat komen. De vorige x voelde ik me helemaal zwanger en werd ik veel later pas telleurgesteld. Nu heb ik me voorgenomen ook wel te genieten, maar wel rustig aan. Ik wil eerst die eerste weken goed doorkomen voordat ik er echt van kan gaan genieten. Ik baal er wel heel erg van om in die onzekerheid te zitten, maar kan er niets aan doen. Sorry, wil jullie hier eigenlijk ook niet mee vervelen. Liefs Yvonne