Thanks Jessie, das lief Net weer nega getest met CB. Ik trek me toch maar even niks aan van die kv-testen want lees daar alleen maar negatieve dingen over. Toch gek, mij bevielen ze altijd wel Maar goed... ik ga er maar van uit dat ze me niet voor niks die dure CB testen geven... Dus nog maar een paar dagen door testen dan en anders toch het ziekenhuis maar even bellen. Misschien dat ze dan de volgende keer met een echo gaan werken, want hier word ik echt chagrijnig van! Ik heb nu echt het gevoel dat het deze maand niet gaat lukken, dat ik mijn ei mis en dat de IUI niet doorgaat
Sas, wat klote zeg dat het zo vaag blijft! Zo weet je ook niet meer welke testen waarheid zijn he.. Ik gebruik al een jaar de dipsticks van sensitest en bij mij kloppen die perfect. Maar zo heeft iedereen een eigen merk waar ze zich goed bij voelen... Ga je het ziekenhuis bellen? Spannend zeg, gggrrr die onzekerheid is vervelend he!
He 123, ja het is zeker vervelend. Vooral die onzekerheid. Vandaag weer een negatieve test. KV blijft positief, dus volgens mij kloppen die inderdaad niet. Als ik luister naar lijf is ovulatie nog niet geweest en ook nog niet echt op komst (alleen nog steeds beetje menstruatiegevoel, maar kan ook door eigroei en baarmoederslijmvlies-groei komen). Heb ook nog geen vruchtbaar slijm gespot. Ik denk dus dat KV me heeft misleid. Ik ga rustig door met testen, maar dan alleen met CB om frustratie te voorkomen. Als ik echt het idee heb dat ei is geweest en ik nog steeds negatief test, dan bel ik het ziekenhuis en ga ik zeuren om echo's de volgende ronde. Het vervelende is dat we deze kans dan wel gemist hebben, maar dat is dan maar even zo. Wat is nu dat ene maandje nog Verder klussen we wel gewoon door, je weet maar nooit Hoe is het verder met jou? Begint ook heel spannend te worden nu hè!
Sas niet wanhopen. CB is echt heel goed, heb een tijdje ook die gedaan, en dat duurt zolang voor je gevoel omdat je gewend bent een streepje steeds donkerder te zien worden. een tip bij deze, echt weinig drinken in de 4 uur ervoor. ik zorgde meestal dat i kde drie ervoor niets meer dronk. Anders CB met streepje, daar ben i k heel tevreden over. Wat raar dat je geen fm krijgt. Of iig lagedosis hormonen. (aangezien wij ongeveer dezelfde uitslagen hebben) Volgens mijn gyn heeft iui zonder hormonen/fm in ons geval niet veel meer toegevoegde waarde. Ik zou eisen. Wat ik merk van de mmm dat we soms makkelijk worden afgescheept hoor. ego; hier krom van de ongi pijn, weet niet wat het is geweest, denk dat er wel iets heeft gezeten bij mij. mijn lf is een wek langer dan normaal(!!!) geweest. Nou ja, maandag 1e fm, hup de mmm in. xx
Sas, wat vervelend joh, ik kan mij indenken dat je hier stikonzeker van wordt...al meer duidelijkheid inmiddels? Ik gebruik momenteel helemaal geen ovu-testen, ik heb er gewoon weinig hoop in en bovendien voel ik mijn eisprong echt goed. Mijn vriend denkt dat ovu-testen nog wel zin heeft en wil ook het liefst temperaturen omdat alle vrienden om ons heen zwanger zijn geworden door temperaturen maar ik ben ervan overtuigd dat dit weinig zin heeft, kortom we hebben er een klein discussiepuntje over hihi! Hier verder lekker relaxed, ik heb een enorm slechte nacht achter de rug omdat hondje heel de nacht gejankt heeft pfff.....maar goed, vandaag lekker vrij dus ik mag niet klagen!
Test nog steeds negatief. Maar kruidvat is gewoon inderdaad slecht!!! Ei is nog niet geweest, temp is laag... maar ik heb met kv al wel 2 hele positieve testen gehad. Dat kan dus niet. CB wordt wel positief, duurt gewoon even Helena, ik krijg eerst 4x IUI zonder hormonen en daarna 4x met. Zonder hormonen is fijner/beter voor je eigen lichaam/geest en omdat ik een hele nette cyclus heb met prachtig mooie hormoonwaardes en super-eitjes, gelooft de gyn in IUI zonder hormonen. Wij staan daar ook helemaal achter. Bovendien is eerst 4x zonder en dan 4x met ook helemaal prima, want dat is 8x IUI. Dat krijgt bijna niemand. Alleen geen fm is wel lastig... dat ga ik de volgende keer wel in de groep gooien.
Hoi Saskia, Maar wat nu als je dit weekend je eisprong hebt? Gaan ze dan gewoon door in het ziekenhuis? Helena, moet je ongesteld worden, komt daar die pijn vandaag? Wat rot dat je voelt alsof er iets in je gezeten hebt, heb je toevallig al een testje gedaan? Hey Amy, wat was er met het hondje aan de hand? Ik voel mijn eisprong echt absolut niet, daarom doe ik testen. Dan weet ik zeker wanneer we ff ons best moeten doen.. Ik krijg 7 meiden te eten vanavond dus ik ga lekker voorbereiden!
123, ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan in jouw geval toch ovu-testen gebruikt; we weten hoe klein de kansen zijn maar hee, we noemen het niet voor niks kansen he! Gezellig trouwens, 7 meiden te eten! Stressen altijd van tevoren he, maar achteraf leuk! Ga je helemaal zelf aan de kook? Succes! Hondje bleek last te hebben van zijn darmpies, kwamen we vanochtend achter. Verder heeft tie bij zijn ontlasting (sorry voor het lekkere praatje) druppeltjes bloed verloren, iemand enig idee of dit iets heel heftigs is? Hondje is verder enorm levendig en eet en drinkt gewoon dus ik wil het even aankijken... Zo dat waren even andere praatjes dan zwanger worden haha! Sas, CB moet gewoon a.s. maandag netjes positief uit gaan slaan, wat spannend allemaal voor je he?! Meiden fijne avond! x
Het gaat gelukkig alweer een stuk beter Sas Tja, het is toch vooral vervelend dat het niet je eigen hondje is anders zou ik een stuk relaxter erover zijn geweest! Hoe is het bij jou? Al enig idee of de CB test langzaamaan positief begint te worden? Hoe is het met de rest van de meiden hier? Fijne zaterdag allemaal! x
Gelukkig dat het beter gaat met het hondje! Dat scheelt inderdaad, of het je eigen hondje is of niet. Maar ik moet zeggen dat als mijn hondje ziek is, ik me toch altijd wel zorgen maak Dus ik kan me voorstellen dat je niet helemaal relaxt was. Hier nog geen smiley op de CB, maar een stuk geruster. Vanmiddag dikke klodder vruchtbaar slijm op wc-papiertje dus eisprong komt in ieder geval in zicht. Wie weet morgen positief.
En Sas, positief? En gaat dit nu inhouden dat je maandag je eerste IUI krijgt? Vind het zo spannend voor je joh. Hier beginnen de zenuwen een beetje te komen voor a.s. dinsdag, mijn angst is eigenlijk dat ze gaan zeggen dat niks zin heeft maar ik weet dat dat bijna niet reeel is maar goed, het zou kunnen en ik wil mij overal voor indekken... Vandaag nog maar even genieten van een heerlijke zondag! xxx
Nog steeds negatief. Ik word er een beetje moedeloos van, ZUCHT! Dan hoop ik maar dat ie morgen positief is en dinsdag IUI, dan ben ik tenminste vrij. Amy, kom je deze 2 dagen nog een beetje door? Echt heel spannend, jullie toekomst hangt een beetje af van deze afspraak. Na deze afspraak weet je hoe de kansen liggen en hoe nu verder. Niet zo goed voor de zenuwen lijkt me. Knuffel meid!
Maar als ik zo lees, is het er wel aan aan het komen he?! Ik duim voor je!!! Ja, het is inderdaad een afspraak waar heel veel van af kan hangen tja, anderzijds kunnen we ook weer naar huis gestuurd worden met weinig tot geen duidelijkheid in afwachting op verdere onderzoeken...Het scheelt wel dat wij gaan trouwen dit jaar, dat maakt dat ik iets minder moeite heb met de tijdsduur van de mmm want ik heb mij er nu op ingesteld met het trouwen zeer waarschijnlijk niet zwanger te zijn. Waar ik daarintegen niet tegen kan is de onzekerheid maar goed, ik ben bang dat ik dat toch hou totdat ik ooit zwanger mag zijn en bevallen ben en al...
hallo, wij gaan nu ook naar ronde 12, dus als in juni niks is moeten we ook naar zh, was zelf het twijfelen om al deze week naar ha te bellen heb zelf niet het idee dat het deze laatste ronde nog gaat lukken, zit er beetje doorheen pff heb altijd cyclussen van 32/33 dagen gehad en nu was k 6 dagen overtijd maar helaas gister zijn de rode duiveltjes weer om de hoek komen kijken hehe mja was ook te mooi om waar te zijn mijn collega vermoedt dat het zich bij mij niet innesteld, mja iedereen gaat nu allemaal dingen gokken, wordt je nog wanhopiger van, maar stel k bel de ha zou die me wel helpen nu al? ben zo bang dat die zegt jah wacht deze cyclus ma af ma heb zoiets is mijn toekomst en niet die van hun! maar wat kan ik verwachten als k na ha moet? mijn vriend wil zelf ook mrg gaan bellen om zijn zaad te testen voor de andere heeel veel suc6 en maar hopen dat het dit jaar raak is lliefsss
Even snel een update want ik heb het enorm druk op het werk. Vanmorgen dikke stress en tranen... test nog steeds negatief en temperatuur omhoog. Gebeld met ziekenhuis en ik krijg vanmiddag om 16:00 uur een echo. Ik denk dat dit een verloren ronde is, maar ik hoop echt dat ei nog niet gesprongen is. Dikke knuf meiden!
Jee Saskia, wat een onzekerheid...wel fijn dat je vanmiddag een echo krijgt, ik zal duimen dat daarop te zien is dat je ei bijna gaat springen!
Oh Saskia, wat een gestress zeg! Goed dat je vanmiddag een echo krijgt, ik hoop dat ze gaan zien dat het eitje binnenkort gaat springen zodat je nog op tijd bent voor de IUI! Veel sterkte meid. Hoi Shaluta, jullie huisarts zal een paar vragen stellen en bij ons was het zo dat we een doorverwijzing kregen voor een zaadonderzoek. Je bent al een jaar bezig dus je kunbt gerust naar de huisarts gaan hoor. Als je bij de eerste pagina van dit topic begint met lezen kun je zien hoe het bij ons allemaal gelopen is... Hey Amy, het is heel spannend voor jullie he!!! Ik leef met je mee! Ik moet dit weekend ongie worden en donderdag moet manlief weer een potje inleveren dus. Verder heb ik niet zoveel te vertellen. Ben het een beetje beu dat zwanger worden en erover praten, stom he? Maar ik ben hier wel vaak te vinden hoor!
@123 oké dankje wel zal eens gaan lezen ik kan donderdag as terecht bij de huisarts en mijn vriend woensdag die had al gebeld voor een zaadonderzoek dus ben benieuwd suc6 voor de rest liefss
Ik heb hetzelfde 123, ben het echt zat. Vooral om telkens weer alles uit te leggen. Familie en vrienden die om uitleg vragen... heel lief bedoeld maar ik heb echt geen zin om het uit te leggen! Heb het gewoon een beetje gehad op het moment. En we hebben nog zo'n lange weg te gaan waarschijnlijk... pfff... zucht!!! :x