Naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het is niet gek Amy dat je heel erg verdrietig bent en de toekomst af en toe somber inziet. Het lijkt me heel confronterend en beangstigend. Als ik er aan denk hoe vaak ik zelf al bang ben dat we met lege handen achterblijven, terwijl onze kansen zo slecht niet eens zijn... hoe moet jij je dan voelen? Ik hoop echt dat je in Nijmegen beter nieuws gaat krijgen.

@ 123, maandag naar de gyn. Wat is je gevoel?

@ IUI, ach ik wacht af... maar niet met spanning hoor. Gewoon net als iedere ronde, een sterk gevoel dat het weer niks is. Heb af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, soms rechts maar overwegend links, menstruatiepijn en boobs worden pijnlijker. Allemaal doorsnee ongitekenen voor mij.
    Zondag of maandag zal het bekende bruinverlies wel weer starten...

2. 123

123 Niet meer actief

Hey meiden,

sorry dat ik zolang niet van me heb laten horen maar heb iedere avond wel wat te doen gehad en op mijn werk zit in nooit op de zp.
    Maandag niet naar de gyn maar naar de uroloog. Wij verwachten dat er echt niets verbeterd was, dat is puur een gevoel en anders was ik misschien al zwanger geworden in die 3 maanden. Dus lage verwachtingen. Dinsdag door naar de fertiliteitsarts met de uitslag en dan zullen we horen hoe nu verder. Dus ik ben benieuwd. Ik ben niet zenuwachtig of zo, nee ik heb deze maand en volgende maand allemaal leuke dingen in het verschiet en zit eigenlijk wel lekker in mijn vel dus ik draaf gewoon maar lekker door. Die periode dat ik ongesteld ben is gewoon ff k.. maar voor de rest gaat het wel eigenlijk.

Saskia en Helena is ben zoooooooooooooooo benieuwd of het bij jullie gelukt is zeg. Wanneer moeten jullie testen?

Lieve Amy met vlagen voel ik me ook zoooo depri en misschien ook wel na maandag ondanks dat onze verwachtingen laag zijn. Meid, we steunen elkaar he! Wanneer ga je naar Nijmegen? Ik woon daar niet al te lang rijden vandaag, ik hoor wel dat dat een heel goed ziekenhuis is hoor. Pffff het is ook zo zwaar he om steeds maar weer te horen dat mensen zwanger zijn en steeds maar weer die dikke buiken te zien. Blijf moed houden he Amy, wonderen bestaan echt en er is echt maar 1 zaadje en 1 eitje nodig.

Ik laat maandag weten wat de uitslag van de zaadjes is dus of die spatader die per toeval ontdekt werd (man had er helemaal geen last van ooit) de oorzaak was maar de kans is heel klein, het is meer een gok geweest. Maar goed, alles voor een baby! Dit kindje is straks zoooo bijzonder, gewenst en kwalitatief uitgezocht!!

Fijn weekend meiden!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ 123, is ook wel een deel zelfbescherming denk ik. Das ook alleen maar goed, het kan nu alleen maar meevallen. Ik ben heel benieuwd en ik ga wel heel hard voor je hopen en duimen!

Ik mag 4 juni testen. 6 juni zijn we 2 jaar getrouwd, dus als ik het vol zou houden en als ik überhaupt nog niet ongi ben dan is het plan om dan te testen.
    Maar meestal heb ik zo'n 4 dagen voor NOD bruine afscheiding, dus ik weet al vrij snel als het niet gelukt is.

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @amy, dikke knuffel. Naast mijn mmm perikelen maak ik een situatie als die vna jou net in mijn eigen omgeving mee en zie dus van dichtbij wat dergelijke uitslagen met je kunnen doen...
    en waar je allemaal doorheen moet...
    Ik wil je heel veel sterkte liefde en geluk wensen de komende periode!

overigens ook aan alle andere mmm meisjes hier. :)

Denk da we dit een paar jaar terug toen we nog met het pildedeuruit idee speelden niet haden gedacht dat we een paar jaar later op dit punt zouden staan...

@123 hoop op een goede uitslag voor je en dat deze gok je weer eenstapje verder brengt.

@saskia, het is idd afwachten en heb ook niet zoveel ander wachtweken gevoel als normaal.
    metdie beroerde uitslag van 1,1 durf ik niet eens te denken aan een positieve test...

Merk dat ik toch veel last heb van het hele gebeuren. steeds zh, pregnylspuit die erg pijn deed en waar ikveel last van heb gehad en de inseminatie zelf.
    heb hele dag op de bank gelegn met pijn.

heb me afgelopen weken zo groot zitten houden, ook op allerlei verjaardagen metheel veel kinderen en luek gedaan, dat de rek er even uit is bij me.

dikke kus!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heel veel succes 123!

Hier even snel een update. Enorme krampen en bruin/rode afscheiding. Ik ga mijn NOD niet eens redden denk ik. :(

6. 123

123 Niet meer actief

Hoi meiden,

eerst ff een egootje: net bij de uroloog geweest. De concentratie was volgens mij nog steeds laag, 1 miljoen (we hebben ook maar 1 bal..) maar de beweeglijkheid dus categorie A was de eerste keer dat we het lieten onderzoeken 0, de tweede keer 9 en nu was ie 21! Dus wel een verbetering in de beweeglijkheid! Hoe minimaal het ook is, we zijn al blij met deze kleine verbetering. Ik denk altijd maar zo, hoe verder bij de 0% hoe beter toch? Dus eigenlijk ben ik wel een beetje blij. Morgen naar de fertiliteitsarts en dan horen we hoe of wat. Het zal ICSI worden maar ik ben al blij dat er in ieder geval bewegend zaad is...

Saskia, kan het zijn dat je zwanger bent en dat het een innestelling is? Ik hoop het heel er voor je meid. Voel je je ook anders? Lage rugpijn of gevoelige borsten?

Helena, ik vind het niet gek dat je z on last hebt van het hele gebeuren, het is ook niet niks allemaal zeg. Blijf moed houden he, probeer positief te denken meid hoe moeilijk dat ook is. Ik weet het, makkelijk praten maar hoe ellendiger je voelt, hoe meer energie het kost..

Amy, hoe gaat het nu met jou?

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    123!!!! Best goed nieuws meid!!!
    Die beweeglijkheid is veel belangrijker dan de aantallen, dus ik vind het echt super en het klinkt voor ICSI veelbelovend!
    Ben heel blij voor jullie, het is in ieder geval een goede stap vooruit!

Ik denk dat ik ongi ga worden. Ik krijg altijd eerst een paar dagen bruin en dan breekt het pas door. Het voelt ook echt alsof ik ongi ga worden.
    Alleen is het nu al een beetje rood dus het is net alsof het morgen ofzo al door gaat breken en dat zou wel vroeg zijn. Maar mijn lichaam is voor ongi altijd heel raar, dus misschien is het morgen wel weer minder.

8. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    123, dat klinkt toch zeker niet verkeerd!!! :) Je gaat in ieder geval voor ICSI en het zou helemaal super zijn als je morgen nog voor IUI kan gaan maar ik kan mij voorstellen dat je daar momenteel je hoop nog niet teveel op vestigt...!

Helena, het is pittig he meid; ik vind het zo frustrerend dat iedereen maar door mag gaan met zijn leven en dat van mij blijft stilstaan in de wachtmolen van de mmm...zucht...jouw tijd komt echt wel meis, daar heb ik vol vertrouwen in!

Saskia, he bah, zou niet tof zijn hee, als je ongi wordt. Je had je verwachtingen al laag maar toch blijf ik stiekem een klein beetje hoop houden voor je hoor!

@all; hier gaat tie wel, ik kan niet meer doen dan afwachten, ik ben eigenlijk weer terug bij af en in afwachting op een brief van Nijmegen. Ik geef het nog 1 week en dan ga ik zelf bellen, al ben ik een beetje bang voor alle teleurstellingen die mij daar ook weer te wachten staan, ik weet niet zo goed of ik dat kan hendelen vlak voor mijn bruiloft:( Maar goed, zie het allemaal wel.

Meiden, fijne avond en 123, goodluck morgen toitoitoi!

xxx

9. 123

123 Niet meer actief

Hoi meiden,
    even een kort berichtje, heb niet zoveel tijd.
    Het gaat ICSI worden. We wisten het eigenlijk al maar toch best wel confronterend. Beetje eng ook allemaal en vooral het idee dat maar 3 keer vergoed word spookt in mijn hoofd. Na de zomervakantie kunnen we beginnen. In september eerst lekker op vakantie samen, helemaal bijtanken en energie op doen en dan gaan we er voor!
    We krijgen nu een uitnodiging voor een intake en dan volgen er allerlei bijeenkomsten ik weet het allemaal niet zo precies, ik laat het maar gewoon even op me afkomen.

Ik ga het ff verwerken en van de week kom ik weer even terug op de ZP goed? ben wel benieuwd naar Sas en Helena en ik hoop dat Amy heel snel naar Nijmegen mag...

kus

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey meid!
    Kan me voorstellen dat het best heftig is hoor!! Die drie pogingen geeft toch een soort druk dat het dan MOET lukken...
    Gelukkig zijn de slagingspercentages veel hoger dan dat ze nu zijn meid!
    Doe lekker rustig aan en laat het bezinken..
    Fijn dat jullie voor die tijd nog lekker even op vakantie gaan!!!!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ 123, tuurlijk is het confronterend. Ook al verwacht je het, het is toch heftig als het dan ook echt zo is.
    Straks lekker genieten van de vakantie, en er dan voor gaan. Dat klinkt als een goed plan!

12. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    123, logisch dat het confronterend is! Maar toch wel heel fijn dat er verbetering is opgetreden, dat gaat jullie kansen alleen maar meer vergroten. En meis, het gras is altijd groener bij de buren want nu ben ik weer lichtelijk jaloers op jullie haha, had gewild dat wij ook voor ICSI op konden maar goed, wie weet.

Heerlijk genieten van jullie vakantie! Daar ben ik toch zo aan toe joh, maar het wordt eindelijk lekker weer en ik moet gewoon proberen de boel te vergeten; ik weet wel dat ik binnenkort, volgende week, zelf Nijmegen ga bellen; ik kan niet tegen deze afwachtende houding!

xxx

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
  14. 123

123 Niet meer actief

ik kon het niet laten om toch eerder ff snel hier te komen en wat een lieverds zijn jullie zeg. Dank je wel voor alle steun en knuffels! Gisteren ff flink potje gejankt, vandaag gaat het alweer en kan ik het alweer goed relativeren.
    We gaan in september op vakantie dus ICSI word wrs oktober/november maar ik merk dat ik echt de tijd wil benutten om me voor te bereiden en om me ervan bewust te zijn wat er allemaal gaat gebeuren.

Helena en Sas, is er al sprake van zwangerschapskwaaltjes/goed nieuws waarschijnlijk...?

Amy, ik vind het zo rot voor je want ik kan het me voorstellen dat je enorm baalt, ik dacht er meteen aan toen er werd gezegd dat er in ieder geval genoeg zaadcellen zijn voor ICSI, toen dacht ik jeeee, wat hebben we toch geluk.. Heb je al een brief gehad van Nijmegen?

Joekie, jij hebt dus ook ICSI gedaan zie ik in je onderschrift? Dus tegen die tijd kan ik aan jou vragen hoe het allemaal gaat ;)

Dikke kus allemaal en dank je wel

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier nog steeds bruin en echt alles hetzelfde als wanneer ik ongi word. Ik weet het 100% zeker, het is niet raak.
    Bruin wordt bruiner en donkerder en meer...

16. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    He shit Sas, ik had het je zo gegund....

Op naar poging twee en die moet gewoon raak zijn! x

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    GVD Sas!!!
    Mag niet!

Vind dat ons topic allen nog maar roze verdiend!

kus helena

18. 123

123 Niet meer actief

Sas, doe nou niet! He, balen balen balen zeg...
    Het is je zo erg gegund...
    Ik wil je toch nog een mooie dag wensen zondag als jullie 2 jaar getrouwd zijn..

Liefs

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ikke is ongesteld... kan ik tenminste weer verder!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    123 ik heb inderdaad een ICSI gedaan begin 2008. Ik hoop dat we begin januari weer kunnen starten...Daar zullen we misschien de 22ste juni meer over horen in ons startgesprek..
    Vragen mag altijd! ;)

Deel Deze Pagina