Hoi meiden, nou zo te lezen hebben we allemaal weer een beetje vooruitgang of niet? Amy, fijn dat het zo goed voelde in het Radboud, is volgens mij ook een heel goed ziekenhuis. Spannende tijden voor ons allemaal! Verder niet zoveel te vertellen eigenlijk. Ik kijk regelmatig wel hoe het hier is maar heb (nog) niet zoveel te vertellen. Ik richt me nu op de vakantie in september, dan in oktober nog een weekend weg en dan gaan we er voor! Ga zometeen de verpleegkundige bellen voor een prikinstructie, kunnen we maar gehad hebben toch? De medicijnen kan ik ook al ophalen maar dat doe ik vd week wel. Fijne dag allemaal!
Het komt inderdaad allemaal steeds dichterbij hier. Het is nu wachten op de eerste die zwanger raakt Gaat echt gebeuren hoor meiden, wij allemaal! Hoe dan ook!
Joekieman )) heeft afgelopen week ingeleverd en eind volgende week nog 1 keer. 18 aug volgt dan de uitslag daarvan en van het bloed.
Sasman moet donderdag in gaan leveren Dan mag hij lekker gezellig alleen in het kamertje. Tot nu toe thuis gedaan, maar nu eens iets anders
Joekie; wat spannend voor je, weer een uitslag van een zaadtest, ik duim voor jullie dat het een uitslag gaat worden waar je in ieder geval blij van zal worden. Sas; uiteraard duim ik ook voor jou!Spannend 18 augustus, ik ga aan jullie denken! Vriendjelief moest in Nijmegen ook zijn potje in een kamertje produceren. We hebben er achteraf wel om gelachen hoor haha, zat ik daar met allemaal vrouwen buiten met een tijdschriftje.... 123; logisch dat je nu even niks te melden hebt, jullie gaan gewoon de behandelingen in en dat wordt tegen die tijd superspannend maar nu eerst even relaxen en genieten, vind je niet?! @all; vandaag de gyneacoloog gesproken wat betreft bloeduitslagen voor hepatites B en C en HIV. Het gekke is, ik was zenuwachtig! Je gaat ineens denken, ik zal toch geen HIV hebben?! Gelukkig, alles was goed. De gyneacoloog was nog altijd enorm enthousiast; hij gaf aan dat hij vond dat we gewoon voor ICSI zouden moeten gaan in plaats van voor TESE maar dat hij dat aan de uroloog moest voorleggen. Ik was nog steeds erg gematigd omdat ik toch nog echt wacht op de uitslag van de chromosomenonderzoek, dat snapte hij wel... Ik ga lekker genieten van mijn avondje! Knuffelx
Saskia: Joekieman doet het over het algemeen thuis. Ik race dan naar het zh om het in te leveren terwijl Joekieman uitpuft Hij vind het altijd van die rottijden dat je het moet inleveren.. 's morgens als je net wakker wordt ben je toch minder "in the mood" dan 's avonds.. Amy81: Fijn dat de bloeduitslagen goed waren! Het zou mooi zijn als jullie via ICSI zwanger kunnen raken! Wanneer komt de uitslag van het chomosomenonderzoek?
Joekie; we krijgen binnen nu en twee weken ws. de uitslag. Het is wel spannend hoor, ik merk dat ik echt een beetje rusteloos ben. Ik beschreef het laatst zo dat we momenteel op een rotonde rijden en al heel veel mensen hebben mogen afslaan en weten welke richting ze op gaan en wij blijven maar rondjes rijden en worden er soms dizzy van; zucht, ik vind dit wachten echt het ergst maar goed, ik kan niet meer doen dan dat! Hoe is het met jullie verder allemaal? Jij krijgt dus de 17e de uitslag Joekie, heb je een voorgevoel? Meiden, fijne dag! xxx
@ Amy, wat fijn dat gyn zo positief is en blijft! Daar heb je wat aan. ik snap je terughoudendheid trouwens. Eerst het chromosomenonderzoek maar eens afwachten. Je hebt de uitslag trouwens snel zeg! Dat is fijn! Sasman mag/moet vanmiddag om 1 uur inleveren. Hij gaat rond half 1 naar het ziekenhuis. Ik werk heel dicht bij het ziekenhuis dus mocht het niet lukken, dan ben ik er zo om een handje te helpen hihi Maar dat zal niet nodig zijn denk ik. Ik heb gezorgd voor wat rukmateriaal hahahaha
Amy nog 2 spannende weken dus. Grappige uitleg van die rotonde maar het werkt inderdaad wel een beetje zo.. Wij draaien ook nog rondjes tot we een ons wegen Saskia: Gezorgd voor rukmateriaal? *giert het uit* De "gewone" mens die zwanger kan worden op de normale manier kijkt echt de ogen uit als ze ziet wat wij allemaal wel niet normaal gaan vinden haha Het is wel zo...ze moeten toch op de één of andere manier getriggerd worden toch?
Whahahahaaa Joekie, toen ik 1,5 jaar geleden zulke dingen voorbij zag komen op zp vroeg ik me werkelijk af of de dames hier wel spoorden... nu ben ik er zelf eentje van Gelukkig hadden ze een dvd-speler en flatscreen op het kamertje, dus rukmateriaal was overbodig. Arme Sasman, hij vond het echt verschrikkelijk... maar ik ben trots op hem, het is gelukt! Er waren gewoon bouwvakkers hard aan het werk in het kamertje naast hem en op de gang. Sasman had continu het gevoel dat er iemand door het plafond binnen zou komen vallen Vind het een beetje gek dat ze er zo mee omgaan in een ziekenhuis. Het is toch logisch dat het dan niet makkelijk lukt Dus de eerste ervaring van Sasman in zo'n kamertje was niet echt een prettige!
Och arme sasman Sas, het wat he, wat wij allemaal normaal gaan vinden in dit circuit. Een jaar geleden opende ik nooit topics over vruchtbaarheidbehandelingen, en nu alleen maar... Vriendjelief moest ook in een kamertje 'produceren' (zo noemde ze het daar!). En het erge was, ik zag dat de deur niet op slot was want het lampje brande niet maar ik wilde vriendjelief ook niet storen; ik heb die deur dus met mijn leven bewaakt hahaha, later gelukkig samen erg om kunnen lachen!!! Knuffels!x
Hihihihihi, wat lief van jou dat je de kamer met je leven bewaakt hebt 'produceren' hihihi, zo noemen wij het ook vaak.
Haha, waakhond! Mijn vriend is nog nooit in zo'n kamertje geweest... Vind het wel errug raar dat ze daarnaast aan het verbouwen zijn... Daar kun je toch niet rustig gaan zitten??!! Arme sasman.... Gelukkig is het wel gelukt!!
Ja Sas, vind ik ook heel raar hoor, ik snap dat het een keer moet gebeuren maar doe het dan in ieder geval in een weekend ofzo...Hoe is het nu verder met jullie? ga je toch weer een klein beetje zenuwachtig worden nu de 18e dichterbij komt? En jij, Joekie? Jij de 17e he? Wij zijn nog steeds in afwachting op het chromosomenonderzoek, ik heb het plaatselijk ziekenhuis gebeld die de aanvragers waren van het onderzoek destijds maar die zeggen weer dat het niet automatisch naar mij of nijmegen wordt gestuurd...wat een gedoe want 19 augustus hebben wij een telefonische afspraak met de uroloog om het eventuele behandelbeleid af te spreken....ik moet morgenochtend naar de huiarts voor een uitstrijkje, dan ga ik gelijk neerleggen: iemand moet de boel hier coördineren! Meiden, fijne dag! xxx
Hey meiden, ik ben er ook weer. Was ff in Disney en Parijs..hihi... Maare Sas, mijn man moet ook sraks in zo n kamertje... ik zal maar niet vertellen hoe de ervaring van jouw man was... Amy, hartstikke goed dat jij het heft in handen neemt! Als niemand iets van zich laat horen, dan kan het alleen maar langer duren!! Mijn mannetje moest ook bloed laten prikken voor een chromosoomonderzoek en dat bloed werd naar Nijmegen gestuurd en de uitslag krijgen we pas over 6 weken... Onze poli heeft nu een zomerstop dus kan ook niet meer bellen voor een prikinstructie maar heb helemaal geen haast.... eerst op vakantie en in oktober een weekend weg naar... dat is een verrassing voor mij... en dan beginnen we. Komt goed meiden, ook bij jullie! Sjan, leuk trouwens dat je er bent! Succes met de laatste loodjes!