Naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    DikkeBuik het dipje is gelukkig vandaag weer over, soms heb je gewoon even wat mindere dagen bij zitten ;)

Sas, ja ik ben inderdaad al wat kwijt geraakt. Komt goed alleen soms heb je van die mindere dagen bij he dat weet je.
    Ik zie wel hoe het loopt maar ik denk dat als ze eventueel doorverwijzen het toch niet Veldhoven zal worden maar het Catharina... Ik kreeg van de huisarts een paar maanden geleden de keuze ons dorpsziekenhuis of Catharina op zich baal ik wel een beetje dat ik niet meteen daarheen ben gegaan maar goed we zien het wel hoe het loopt 6 okt. op zich gaat het nu wel weer wat sneller gelukkig alleen soms duurt het voor mn gevoel een eeuwigheid.
    Suc6 vandaag meis!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja skatje, het duurt ook echt een eeuwigheid. Zo lastig, dat wachten elke keer :(
    We zitten al vanaf oktober in de mmm en eigenlijk gaan we nu pas echt beginnen. Of ja, ik denk dat we eind van dit jaar pas echt gaan beginnen ;)
    Die dipjes zijn herkenbaar. Gisteren had ik ook zo'n dipje.
    Het wordt tijd voor roze nieuws hier in het topic meiden!

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Saskia, vandaag de intake! Succes!

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey ladies, die wisselende dagen zijn heel herkenbaar hoor meiden: de ene dag heb ik meer relativeringsvermogen dan de andere:)

Sas, succes vandaag, ik ben benieuwd!!!

Wij hebben vandaag een telefonisch consult gehad met de uroloog. Ze was erg enthousiast dat er toch nog zaadjes gevonden zijn waardoor een diagnostische TESE niet nodig is. Wanneer het chromosomenonderzoek goed is gaan we in januari voor een plaatstelijke TESE, direct gekoppeld aan ICSI i.p.v. een TESE om te kijken of er zaadjes zijn en deze dan in te vriezen, dit hoeft niet want ze weten dat er zaadjes zijn.

Maar goed, het blijft hangen aan het chromosomenonderzoek. Gelukkig maakte de uroloog zich ook boos en zij gaat er nu zelf ook achteraan. Het is er nog niet maar de verwachting is deze week of volgende week en dan worden wij gebeld, spannend...:)!

xxx

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ego-alert!!!

Net de intake gehad. Een gesprekje met verschillende vragen en uitleg. Het was een fijn gesprek, er werd echt de tijd genomen!
    Net meteen bloed laten prikken op virussen en Sasman ook meteen het chromosomenonderzoek.
    8 september hebben we de voorlichtingsavond, of ja Sasman... ik kan echt niet en de keer daarop kan ik ook al niet en anders wordt het pas november :( Ik heb echt afspraken staan die ik onmogelijk af kan zeggen. Beetje lullig, maar aan de andere kant... ik denk dat ik niet heel veel nieuws zal horen. En Sasman kan me even bijpraten daarna.
    26 oktober krijg ik een echo om te kijken of het er allemaal mooi en rustig uitziet (omdat ik hier nog niet bekend ben) en daarna de uitslag van het chromosomenonderzoek. Spannend weer!
    We hebben trouwens dinsdag in ons dorpsziekenhuis een verkeerde uitslag doorgekregen :( Ontzettend slecht!!!!
    We kregen door dat er na bewerking 100.000 zaadcellen overbleven die 100% beweeglijk waren. Fout! Het waren er maar 10.000 :(
    Voor bewerking 1,6 miljoen met een beweeglijkheid van 60%, daarna 10.000 met een beweeglijkheid van 100%. Niet echt super dus, of ja zeg maar gewoon dramatisch slecht :(
    Verder zat er in Eindhoven een doos achter de balie!!! Ik belde net terug om de datum van de voorlichtingsavond door te geven en vroeg of onze afspraak dan een dagje eerder kon. Die stond eigenlijk op 6 oktober en op 5 oktober ben ik vrij. Dus de mevrouw die ik aan de telefoon had ging voor me kijken en zei: u heeft op 14 oktober de afspraak staan. Nee hoor, staat op het form echt 6 oktober...
    Had die doos aan de balie verkeerd in de computer gezet. En toen zei de mevrouw die ik aan de telefoon had: het heeft niet eens nut om op 6 of 14 oktober te komen want de uitslag van het chromosomenonderzoek is pas rond 20-10 binnen. Zucht... er stond duidelijk op het formulier dat ze daar rekening mee moest houden met het inplannen van de afspraak.
    Maar goed dat ik belde dus!!!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Amy, wat super dat de uroloog zo positief is!
    Dat is toch een beetje een geruststelling hè.
    Dat de uitslag maar snel binnen is, spannend hoor!!!!

7. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    @Amy, Wat Sas zegt fijn dat de uroloog zo positief is. Spannend hoor!

@ Sas, Vandaag weer een betere dag hoor.
    Jeetje dat dorpsziekenhuis ook! Echt heel slecht van ze om de verkeerde uitslag mee te geven en die muts achter de balie ook.
    Dus sasman zal alleen naar de voorlichtingsavond moeten en jou daarna bijpraten begrijp ik?Maar zoals je zegt denk ik ook wel dat je al heel erg veel weet ondertussen.
    Dus je hebt pas rond de 20e oktober de uitslag van het chromosomen onderzoek wanneer heb je nu dan die afspraak?;) want de 6e heeft dan geen zin en de 14e ook niet dus....
    Hmm denk inderdaad dat je dan misschien toch een heel eind richting het einde van het jaar zit :( he bahhhh dat wachten ook pfff

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He meis,
    We hebben nu op 26-10 de afspraak. Ik krijg dan de echo en daarna hebben we een gesprek en krijgen we meteen de uitslag.
    Sasman moet me maar bijpraten na de inlichtingsavond. Ik was graag meegegaan maar ik heb een party staan die ik écht niet af kan zeggen. Is namelijk van een consulente die gestopt is en die afspraak is al een keer verzet. 5 oktober idem dito... lastig hoor! Ik werk maar 1 avond per week en net op die dagen kan ik niet grrrrrrr!

9. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Sas, wat SLECHT dat ze een verkeerde uitslag doorgegevn hebben, was diegene soms dyslectisch, nou, vind het echt heel dom! En ook zo'n stomme baliemedewerker, grrr....Hee, is het niet verplicht dat je samen naar die bijeenkomst gaat? Uiteindelijk wordt ICSI ronde 1 bij jullie ws. dus ook november/ december? Voordeel is dat we elkaar wel kunnen steunen rond die tijd mochten bij ons de uitslagen goed zijn; tjsa, meis, we moeten er iets positiefs uithalen:)!

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    @Sas he bah wat naar dat je zo'n slechte uitslag hebt gekregen en wat dom dat ze de datum zo verkeerde in de computer hadden gezet! Zeker goed dat je gebeld had!! Ik hoop dat het snel beter mag gaan voor julie! Voor iedereen hier trouns!:(

@Thomassen Ik snap dat je die dipjes soms hebt het is ook niet niks,, En ben blij dat je er weer uit bent.

@Amy wat goed dat het positief was voor je:D

@Joekie Ja inderdaad spannende tijd!!Maar wel een gerustelling dat ze ons gelijk door wouden sturen.

11. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    He meis,

Ok k wist het even niet meer hihi hmm tsja is niet echt handig getimed ;). Dan wachten we samen tot oktober meis... of langer

@ dikke buik :) Tsja je hebt gewoon van die dagen bij dat het eventjes wat minder is allemaal maar vandaag dus gelukkig verder niet.
    Ben al lang blij dat ik dankzij de medicijnen ook geen stemmingswisselingen meer heb want pffffff dat was helemaal erg toen

Hier de pijn op mn eierstokken eventjes weg geweest maar nu ook onwijs weer terug en erger :( fijn.... t wordt tijd dat mn lijf maar keuzes gaat maken hoor wel ong. of niet maar dan ook de pijn weg. Morgen toch maar even weer contact zoeken het is even gezakt maar nu lijkt het 3 keer zo erg terug te zijn gekomen.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Thomassen, op tijd aan de bel trekken inderdaad! Ik vind dat ze nu onderhand maar eens in je buik moeten kijken met een echo hoor! Zo raar dat ze dat niet doen. Die pijn komt ergens vandaan.

@ Amy, onwijs slecht dat de gyn dat gewoon verkeerd door heeft gegeven :( En hij heeft het zelfs nog een paar keer herhaald.
    Ik ben best verdrietig over die 10.000. Hoe kan dat nou??? Van 1 miljoen naar 10.000... ben zo bang dat er straks niks meer over is :(
    Wij hoefden niet per se samen naar de voorlichting. Was wel aan te raden, maar toen manlief zei dat ik waarschijnlijk meer wist dan de gyn zelf omdat ik zo ontzettend veel lees, moest ze wel lachen en zei ze dat ze dat al wel doorhad en dat hij best alleen mocht gaan.
    Ik had heel graag meegegaan, maar wat niet kan dat kan niet. En wachten tot november op die stomme voorlichting, vind ik ook nutteloos.

13. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    Ja ik vind het een beetje dubbel omdat ik laatst de arts nog heb gesproken en die het niet nodig vond gezien de omstandigheden zou het "normaal" kunnen zijn doorbloeding vd kleine bekken e.d. Morgen maar even HA bellen denk ik en aan haar vragen hoe ze erover denkt wat arts in ons dorpsziekenhuis werkt niet mee dat zei hij de vorige keer al min of meer dat k maar moest wachten tot 6 okt.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zou zeggen dat je best wel pijn hebt en dat je toch heel graag een inwendige echo zou willen zodat je wat gerustgesteld bent omdat je je nu best wel zorgen maakt.

15. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    Ga ik ook doen morgenvroeg ga ik bellen meteen vanaf het werk.
    Heb jij een rustig avondje vanavond?

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En gewoon heel zielig doen en zwaar overdrijven. Dat helpt bij doktoren ;)

Zo meteen spullen naar Niekje brengen en daarna komt mijn moeder om dingen voor het feest van mijn vader te bespreken. Het wordt een surpriseparty omdat hij eind van het jaar stopt met de zaak. Ik moet de uitnodigingen nog maken en mijn moeder komt helpen.

Jij?

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O, en als je doorgestuurd wordt naar een gyn, stuur me maar even een sms. Ik weet welke je zeker niet moet hebben, die kan namelijk geen uitslagen lezen ;) En er is er nog één die je beter niet kunt hebben, das een lomp trutje die de eendebek bijna door je keel naar buiten ramt en die je elke keer het gevoel geeft dat je haar tijd verdoet ;)
    Maar mijn favo-gyn werkt er inmiddels niet meer helaas :(

18. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    Hier een rustig avondje :) zo eventjes mn avondwandelingetje maken he moet ook nog gebeuren zo goed en kwaad als het gaat vanavond.
    Ik zal je smsen als ik meer weet morgen wat zij ervan vind maar het kan goed zijn dat ze hier naar het diagn. centrum stuurt hoor in plaats van het ziekenhuis ;) maar ik zal morgen haar antwoord maar eventjes afwachten.
    Leuk dat hij nog van niks weet! hihi nice job!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Succes morgen lieverd en ik hoor het wel!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo lekker wat gekletst hier vanavond:)
    Ik kom net van mijn werk dus effe bijgelezen..

Saskia: Wat slecht zeg dat ze de verkeerde uitslag hebben doorgegeven en dan een extra domper dat het nog slechter blijkt te zijn ook..:(
    Dat zijn wel stomme fouten...
    Joekieman gaat maandag bloed prikken voor chromosomenonderzoek. Daar krijgen we begin oktober dan de uitslag van. 2 okt ofzoiets..
    Begin september moet Joekieman ook nog een echo ondergaan. Heeft Sasman dat ook gehad? Joekieman is doodsbang dat het pijn doet...Hij is nl ernstig gevoelig daar :)

Deel Deze Pagina