Ik voel me zo onzeker... voel helemaal niks.. geen krampje, steekje, pijntje... bah dit worden echt de 2 vreselijkste weken van mijn leven (beetje overdreven dan he). En je kan er gewoon niets aan doen, dat is het frustrerende. Ik denk steeds dat het embryootje gestopt is met delen of dat het niet blijft plakken. Hoe gek kan ik mijzelf maken Thomassen, hoe was je echo geweest?
123, ik denk dat ik net zo onzeker ga zijn als jij hoor en het is ook volkomen logisch meid! Maar die Emmy zit veilig in jouw buik en is een heerlijk warm plekje aan het zoeken! En 6 is helemaal niet verkeerd!!! Thomassen, ik ben ook benieuwd hoe je echo was! Hopelijk goed nieuws!
Dank je wel Saskia voor je begrip. Vreselijk he, wat wij vrouwen allemaal niet moeten doorstaan zeg. Jeetje, die vrouwen die snel spontaan zwanger worden die hebben maar geluk hoor. Natuurlijk zitten die ook in onzekerheid maar wij moeten er zoveel gedoe voor doen des te meer je wil dat het lukt! Gelukkig weer werken morgen, lekker afleiding. Had een roze veegje net op mijn toiletpapiertje schrok me weer dood natuurlijk! Zou niet weten wat het is en wil het ook niet weten. Ik herken mijzelf gewoon echt niet meer zo wat een doos ben ik toch!
@ 123 ik sluit me aan bij sas ondanks dat ik in een andere mmm zit dan jullie. De follikelmeting was goed ik ben helemaal hyper hihi Links was er niks te zien en rustig. Rechts 2 eitjes aan elkaar van 20 en van 17 mm. Baarmoederslijmvlies was ook goed meegegroeid. Vanaaf dus vroeg onder de wol en morgenvroeg om half 9 samenlevingstest. Dus de clomid was goed aangeslagen.
WIHOE!!!! Das mooi nieuws Thomassen Vanavond flink aan de klus, dan morgen een hele positieve samenlevingstest met meer zaadjes dan wij hopelijk en dan gewoon kans op een tweeling!!! Hoe vet is dat
123, dat kan natuurlijk heel goed innestelingsbloeding zijn he, positief blijven meis, dat heb je ook nodig in deze periode!!! Thomassen, op naar die tweeling, heeeeeeeeel veel succes morgen! Ik ga snel afsluiten hier op mijn werk vandaar even kort reactie xxx
@ Amy 123 en Sas, wat zijn jullie toch lief Dadelijk naar het zkh. voor de samenlevingstest hopelijk is die ook ok. We hebben er in iedergeval werk van gemaakt. En of thomassenman voorbereid is op een tweeling Hij zei ach ja dan zijn we er in 1 keer klaar me whaaa zie je me al lopen met mn 1.56 tonnetje rond Ahhh Let's hope so maar dan hopelijk geen tonnetje rond Hoe is het met jullie lieve dames? -x-
Update: Eitjes zijn nu 22 mm en 25 mm ze zijn nog niet gesprongen we mogen morgen dus weer van bil Samenlevingstest was goed gelukkig. Sas: Dkt. Engels vond dat we met vuur speelden hihi
HOERA!!!!!!! Een positieve samenlevingstest, das goed nieuws Het gaat echt lekker bij jullie, dat gaat vast niet lang meer duren of jij komt hier met heel mooi roze nieuws binnenhuppelen! Mocht je meekijken onder de microscoop? Ik mocht dat toen en jawel... ik heb maar liefst 1 hele zaadcel voorbij zien zwemmen. Maar toch... het was er 1 en das beter dan geen 22 en 25 mm is flink! De mijne springen al bij de 20 à 22 mm. Dus die eisprong komt eraan! Vanavond weer klussen en dan test jij over 2 weken positief met een zweiling ins bauch! Met mij gaat het eigenlijk heel erg goed! Behalve dan dat ik vanacht gedroomd heb dat ik positief testte. Dat zijn zulke mooie dromen, maar als je dan wakker wordt weet je wat de keiharde realiteit is. Buikje is na 2 jaar nog steeds leeg Maar verder zijn we nog steeds erg positief en begin van het jaar ga ik eindelijk op roze. Daar geloof ik echt in!
@ Sas ik heb er bij jou ook een heel goed gevoel over hoor meis dat het helemaal goed gaat komen maar ik snap je droom en daarna de teleurstelling. Maar hou vast aan die positieviteit die je nu hebt lieverd. Het is inderdaad heel flink die eicellen van me. Ik kon vandaag ook echt heeel erg goed zien dat ze zo gegroeid waren en aan elkaar zaten wel een grappig gezicht eigenlijk moet ik zeggen. Ze staan in iedergeval op springen. Heb gelezen dat meestal als ze 25mm zijn ong je eisprong binnen 2 dagen is. Ik heb niet meegekeken onder de microscoop maar ik geloof m wel dat het goed zit nu de rest nog. Ja,ja lach er maar mee met die zweiling ins bauch zie je me al lopen met mn 1.56 tonnetje rond hihihihi dan mag je me vooruit duwen in een rolstoel Ach ja het loopt zoals het loopt en is het zo dan is het zo. Van Dktr. Engels hoeven we morgen pas weer? Wat zou jij doen sas? Vanavond nog eens en morgen? Of gewoon op zijn advies ingaan en w88 tot morgen?
Ik zou wachten tot morgen, die zaadjes van gisteren die leven nu nog dus mochten je eitjes springen dan kunnen ze makkelijk bevrucht worden. Morgen zijn de zaadaantallen weer zo goed als optimaal en dan heb je weer een nieuw legertje in je buik klaarliggen voor je eierdoosje Ik geloof hem ook wel hoor hihihi! Ik vroeg me alleen af of je ook gekeken hebt, want dat schijnt wel heel leuk te zijn om te zien. Ik mocht wel kijken, maar er was zo weinig te zien bij ons Er was na lang zoeken 1 zaadje en die heb ik toen in een flits voorbij zien zwemmen. Was ook wel cool trouwens
Thnx lieverd, ben ik weer gerust gesteld.Hihihi dat geloof ik dat dat wel cool is. Nee k had het idee dat ie een beetje haast had ofzo want hij heeft het niet gevraagd misschien ook wel omdat alles goed is en ik heb er btw ook niet naar gevraagd. We wachten wel af verder komt goed en met jullie ook meiden!~
Hey ladies! Klinkt goed Thomassen! Je hebt deze maand een echte reële kans en daar moet je voor gaan meis, ik duim voor je! Ik heb dat ook weleens gehad Sas, zo'n droom....soms sta ik in mijn gedachte even stil bij het feit dat wij al twee jaar bezig zijn en mensen om mij heen al kindjes hebben die inmiddels de eerste stapjes zetten. Tsja, ik kan er eigenlijk niks mee maar dan doet het even pijn en dan kan ik weer verder, 'there is no use crying over spoiled milk' zegt men dan geloof ik en daar probeer ik vervolgens weer naar te leven. Vriendin van mij belde vanavond om te vertellen dat ze gaat trouwen! Superleuk voor haar alleen zou dat ws. in de periode zijn dat wij de eerste ICSI behandeling krijgen. Ik krijg het dan echt direct benauwd, ik ben dan echt bang dat het vrijgezellenfeest enz. valt in een periode dat ik naar het ziekenhuis moet. Tsja, ook hier kan ik niks mee, ze zal het denk ik wel begrijpen... Meiden voor nu truste!!!!
Heey mamas-in-spe... Amy, ik denk dat jouw vriendin het zeker wel zal begrijpen hoor. En als je je goed voelt, dan ga je toch lekker mee? Beetje afleiding en lol maken doet een mens echt goed in deze periode! Ik heb tijdens het spuiten ook steeds per dag bekeken waar ik wel en geen zin in had... Thomassen, ik ben zo benieuwd of er een zwemmertje op weg naar het eitje is.. Saskia, lekker he zon droom.. Als is het maar om maar even van dat gevoel geproefd te hebben. Ik kijk ook nog weleens in het topic van zwangerschapstesten en dan droom ik weg dat ik ook ooit een keer zon test in mijn handen heb. Over mij verder niets bijzonders.. wachten wachten wachten. Ik vind het niet spannend (zoals mijn vriend steeds zegt) maar ik vind het frustrerend! Ik voel niks, merk niks en denk steeds dat de kans zo ienieminie klein is dat het meteen lukt in 1 keer dat ik denk, was ik maar vast bij de 2e keer.. In mijn dagboekje streep ik iedere avond een dagje weer door... Erg he, lijk wel een klein kind..
Hey Lieverds, Dank je @ Amy ik sluit me aan bij het antwoord van 123 hihihi 123 ik denk dat ik met je mee ga strepen haha ze zijn gesprongen volgende week woensdag nog wel eventjes bloedprikken in verband met de progesteron en vrijdag nog even telefonisch consult. Verder is het dus maar afwachten tot D-day de komende twee weken. In tegenstelling tot jou vind ik het wel spannend hahaha maar ik snap je frustratie wel omdat je niks voelt, merkt e.d. * gaat weer even in ZEN modus en aan het werk*
Dat wordt aftellen voor 123 en Thomassen! @ 123, ik snap je frustratie en ga me over een tijdje hetzelfde voelen als jij. Dat weet ik zeker. Het is gewoon frustrerend. Er hangt zoveel vanaf. Want tja, wat doe je als het na 3x ICSI nog niet gelukt is?! Het is gewoon doodeng en ik probeer daar niet aan te denken. De helft is swang na 3x. Wij ook! Want bij die helft worden ook de mensen gerekend die beiden problemen hebben of waarbij de vrouw flinke problemen heeft of de dames die al tegen de 40 aan lopen. Als je het in onze toestand bekijkt, dan denk ik dat je 80% kans hebt dat je na 3 pogingen zwanger bent. Dat denk ik echt! Positief blijven, het gaat je lukken! @ Amy, ik denk dat je vriendin het wel snapt. En ik denk dat je er wel bij kunt zijn. Afspraken zijn vaak in de ochtend en alleen als je een punctie hebt, dan is het wel lastig. Het komt goed, echt waar! Jij kunt gewoon bij de bruiloft en het vrijgezellenfeest zijn. Alleen misschien met minder of geen wijn @ Thomassen, heb je een echo gehad omdat je weet dat ze gesprongen zijn? Dat wordt aftellen! 2 weekjes bibberen en duimen draaien!
@ Sas, ja ik moest vanmorgen terug komen. Dinsdag waren ze 22mm en 25mm gisteren nog moeten vrijen en ik moest vandaag terug komen voor een echo om te kijken of ze er nog zaten maar mijn 2 eitjes zijn verdenen en dwarrelen nu ergens rond hihih Ben de zaadjes al aan het aanmoedigen om de goede weg te vinden dus idd 2 weekjes bibberen en duimendraaien. Alleen mams is er heilig van overtuigd dat ik het wel eerder weet en ik eigenlijk op de 1 of andere manier ook heb zo'n positief ZEN gevoel momenteel dus we zullen zien