Naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ 123, hoe is het lieverd? Morgen is het zover...

2. 123

123 Niet meer actief

Hey Sas (en mijn andere steun en toeverlaat hier)

ik ben nog steeds niet ongesteld... heb al wel een aantal dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar nog geen rode duivels (zo noemen ze dat hier toch ;)) Heb wel vanaf zondag dat mijn darmen niet zo soepel werken.. Ik weet niet of dat toevallig is of dat het met een komende menstruatie of zwangerschap te maken kan hebben.
    Morgenochtend ga ik lekker thuis testen. Heb zo'n dure clear blue met indicator gekocht. Alleen al dat kopen heb ik zooooo lang naar uit gekeken haha!
    Dus spannend morgen. En dan ben ik s middags een beetje voorbereid. Alleen ga ik natuurlijk weer twijfelen dat als ie morgenvroeg positief is, dat dat niet klopt en dat ze in het ziekenhuis alsnog negatief testen. Oooowww... wat kan ik toch een doos zijn af en toe!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ 123, ongikrampjes kunnen ook bij een zwangerschap horen. En moeilijke stoelgang ook. Het is ontzettend spannend! Ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt!
    Morgen is 14 dagen na de tp toch? Het is al heel positief dat je nog geen bloedverlies hebt. Er zijn hier veel dames die 14 dagen na de punctie testen en daar zit jij al dik overheen... ik heb nog steeds een erg goed gevoel!
    Toi toi toi morgen!

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    123, wat spannend!het is wat Sas zegt, geen bloedverlies is positief! Ik hoop het zo voor jullie, en heel stiekem hoop ik dat Sas en ik dan snel volgen:) toi toi toi meid!!!

Ik ben bij de weg ongi, hèhè, volgende cyclus gaan we aanmelden, spannend, het wordt ineens echt hè... Ik ben maar vast met foliumzuur begonnen!

Fijne avond!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Amy, ik slik al 2 jaar foliumzuur. Ik ben daar eigenlijk nooit mee gestopt.
    Ik moet over 1,5 week ongi worden. Volgende week dinsdag afspraak voor de prikinstructies en dan volgende ongi aan de pil. Het echt werk gaat beginnen :D

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het eerste jaar ook foliumzuur geslikt, ik ben er meegestopt toen wij te horen kregen dat we ws niet in aanmerking kwamen voor behandelingen. Toen voelde het slikken van foliumzuur zo confronterend... Maar, nu weer heel verantwoordelijk begonnen! Spannend voor jou, komt dichtbij! Wanneer verwacht je de punctie?

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik verwacht de punctie ergens eind december/begin januari.
    Jij al een idee?

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik kwam even spieken of er al nieuws was van 123... maar ik wacht (on)geduldig af! ;)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    123, je kunt ons toch niet zo lang in spanning laten zitten :(
    Ik ben zoooooo benieuwd!!!!!!!!!!

:D

10. Nikaatje

Nikaatje Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar naar aanleiding van een PB-tje van Saskia heb ik besloten toch maar weer even een kijkje te nemen op dit topic.

Wat is er een hoop gebeurd de afgelopen tijd! Zo te lezen zit iedereen nu daadwerkelijk in de molen. En ik val meteen met de neus in de boter, want zit nu vol spanning te wachten op de uitslag van 123!

Zelf kreeg ik een paar weken geleden - maanden eerder dan ik dacht - een uitnodiging van het ziekenhuis om een behandelplan af te spreken. Afgelopen week ben ik weer ongesteld geworden en nu ga ik vanaf morgen met Puregon beginnen (spuiten met zo'n pen, dagelijks 50 eenheden) en krijg ik volgende week vrijdag een eerste echo om te kijken hoe het met m'n eitjes staat.
    Verder ligt ook al de pregnyl in de koelkast te wachten en ik hoop dan dus over zo'n kleine 2 weken mijn eerste IUI te krijgen.

Ik voel me toch in een iets ander schuitje zitten dan jullie, want bij mij is er nog steeds geen oorzaak gevonden:( Je zou denken dat dat fijn is, maar het geeft me weinig hoop dat het met een (IUI)behandeling wél zou kunnen lukken.

Maarja, het ziekenhuis is niet bepaald kinderachtig: geen gepruts met ovulatietesten of IUI in een eigen/normale cyclus, maar meteen puregon om meerdere eitjes te laten springen. Nu maar hopen dat ik geen last van bijwerkingen krijgen en/of van overstimulatie...

Nou, genoeg over mij. 123...nu is het jouw beurt:)

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Nikaatje, leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier :)
    Het lijkt me overigens veel erger als er geen oorzaak is gevonden dan dat er wel een oorzaak is. Want bij een oorzaak weet je waarom het niet lukt en dan kun je gericht werken.
    Ik hoop dat IUI dé oplossing voor jullie gaat zijn en dat jullie net dat zetje nodig hebben om zwanger te raken van een prachtig wondertje!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oef, dit duurt wel heel erg lang :(
    Ik hoop zo op goed nieuws en dat je nu gewoon enorm aan het vieren bent dat de test positief was! En dus geen tijd hebt voor ons...
    Please, please, please! Roze is de kleur!

13. 123

123 Niet meer actief

Hey meiden,

nou hier ben ik dan hoor....
    Vanmorgen om 06:00 kon ik het niet meer houden en heb ik de CB digital gebruikt en die zei ZWANGER!!!!
    Ochtendje gewerkt en toen naar het ziekenhuis. Een kwartier van tevoren moest ik mijn plasje inleveren. Die waren ze kwijtgeraakt dus pas een uur later kreeg ik weer de bevestiging ZWANGER!!
    Ik vind het dood en dood eng, besef het nog niet, spreek het nog niet uit en geloof het nog niet. Hoe kan het nu dat ICSI 1 in 1 keer is gelukt!! Ben zooooo bang dat het nog fout gaat, ik kan echt niet genieten... 29e hebben we de eerste echo en dan hoop ik zo dat er een goed hartje klopt... pffff... weer 2 weken killing...

Oh, wat is dit toch gek zeg. Als ik morgen wakker ben, moet ik er weer de hele dag over doen om het te beseffen!

14. 123

123 Niet meer actief

Hoi Nikaatje,

ik 'ken' je nog wel. Fijn dat je mee komt kletsen. Ik heb ook puregon gebruikt met die pen, 125 EH. Ik vond het een super gebruiksvriendelijke pen. Maar, er zit vaak wel meer in een ampul dan dat er op staat, soms wel 100EH meer. Dus vertrouw op de pen, als het op is dan stop het draaidopje zeg maar.
    Wel echt vervelend dater geen aantoonbare reden is dat het niet lukt..
    Heel veel succes meid!

15. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    123: GEFELICITEEEEEEERD!!!!!! Wat fijn,geweldig,super!!! Geniet er maar van, morgen is het nog steeds echt en je hebt echt die positieve test in handen gehad joehoe!!!!

Nikaatje, welcome back!!!

16. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    ...

17. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    GEFELICITEERD 123!!!!!!!!!!!!!!!!! YES YES YES YES k heb hier helemaal tranen van geluk voor je nu ik dit lees.

@ Amy en Sas, ja voor jullie komt het nu ook dichterbij meiden.
    @ Nikita, welkom terug

Gister nog even telefonisch consult gehad met de Gyn. progesteronwaarde was 64 dus goed. En zeker in mijn geval met mn PCOS.
    We wachten hier verder geduldig af. Ik kan woensdag gaan testen indien ik niet ongi. word natuurlijk.

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    123, van harte gefeliciteerd!!! Ik had er zo'n goed gevoel over :)
    JE BENT ZWANGERRRRR!!!!

@ Thomassen, succes met wachten meid! En fijn dat het progesteron goed was!!!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Thomassen, ik wil je trouwens niet nog meer op die roze wolk blazen... maar weet jij wel dat die progesteronwaarde ontzettend hoog is en een heel goed teken kan zijn :D:D (kàn hè... het is natuurlijk geen garantie, maar hij is echt super mooi hoog)

20. thomassen11

31 jul 2010
    95
    0
    0
    @Sas, Dank je mei op de 1 of andere manier kan ik nu wel het geduld opbrengen om te wachten tot woensdag. Misschien toch mn engelengeduld de kamer ingevlogen? Ik heb een goed gevoel dat wel maar we zullen zien of het ook juist is.

Deel Deze Pagina